Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annanko miehen vaan olla tuossa? En luota häneen enää.

Vierailija
03.12.2023 |

Pitkä suhde. Mies jäänyt usein kii siitä että mm. valehdellut kenen naisen kanssa on tekemisissä ja paljonko. Voinut vaikka sanoa ettei ole yhden naistyökaverin kanssa missään tekemisissä, sitten baarissa tää nainen juoksee miehen kaulaan ja selviää että ovat puhuneet meidän lapsista, niiden harrastuksista ja kouluasioista, vaikka mistä. Ei yksi kerta mitään mutta näitä on _p_a_l_j_o_n_. Valehdellut muistakin asioista.

Nyt oon todennut että en enää luota. Ei onnistu. En ajattele pettäneen, vaikka on senkin voinut tehdä. Mutta valehtelu mulle käy ihan liian helposti. Kuulemma se tapahtuu vahingossa. Oon puhunut erosta, mies ei halua. Ei kuulemma haittaa vaikka en luota vaikka "oon nyt kaikesta 100% rehellinen". Nyt se kuulemma onnistuu vaikkei ennen. Hän tahtoo olla mun kanssani.

Mietin tuossa nyt. Mies on paljon pois työn takia eli saan omaa aikaa. Hän on mukava ja meillä on hauskaa. Seksikin toimii silloin kun sitä on. Lapset on isoja ja niiden luona yhdessä käyminen on kivaa. Kun mies on kotona niin tekee kaikenlaista talossa ja pihassa. Talo on mun. Kun mies ei kerta halua erota niin miksi pitäis? Jospa annan olla näin? Oon päättänyt etten uutta miestä enää ottais, eli mikäs kiire tässä. Mies tuntuu haluavan tulla kotiin mun luo, niin tulkoot. Olisi mulle sitten osa-aikamiehenä, vaikka muuten aattelisinkin olla "yksin". Onko tässä jotain huonoa? En ite hoksaa mitään, eikö tää ole vähän kun win win.

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä valehteleva mies pihalle. Vai onko niin komea että haluat sen asuvan kassasi ja jatkavan valehtelua.

Vierailija
2/118 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitä valehteleva mies pihalle. Vai onko niin komea että haluat sen asuvan kassasi ja jatkavan valehtelua.

On se komea mutta miksi heittäisin pihalle? Haluaa kanssani olla luottamusongelmasta huolimatta ja on hänestä välillä hyvää seuraa, hyötyäkin. Miksen toisaalta ottaisi tämän suhteen hyviä puolia? Muuten rakentaisin omaa elämää. Johon ei siis kuulu muut suhteet. Ak

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
4/118 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olet niin mustasukkainen, ettei mies uskalla kertoa edes tavallisesta kanssakäymisestä työkavereiden kanssa. Riitaa välttääkseen se sitten salailee tai valehtelee, mikä saa sinut entistäkin vainoharhaisemmaksi.

Vierailija
5/118 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, että mikä on sinulle tärkeää, olennaista ja riittävää.

Vierailija
6/118 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tuollaiseen suhteeseen jäisi, olisin onnellisempi yksin.

Vierailija
7/118 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi jättää? Perustelkaas mielipiteenne kiitti. Ak

Vierailija
8/118 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä, että mikä on sinulle tärkeää, olennaista ja riittävää.

Niin. Mä oon aiemmin halunnut suhteen jossa luottamus kunnossa, jossa tiedän että oon miehelleni ainoa. Jossa on tietty varmuus. Mutta toisaalta. Miksi se olisi ainoa mahdollisuus. Jos ottaisi suhteen osalta rennommin ja keskittyisi aiempaa enemmän omaan elämään. Uusia harrastuksia ja hyväksyntä siitä ettei suhde ole sellainen kun joskus tahdoin. Se olisi vaan erilainen. Tämä on vasta ihan tuoretta pohdintaa. Tänään tuli mieleeni tämmöinenkin vaihtoehto. Ak

Vierailija
9/118 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olet niin mustasukkainen, ettei mies uskalla kertoa edes tavallisesta kanssakäymisestä työkavereiden kanssa. Riitaa välttääkseen se sitten salailee tai valehtelee, mikä saa sinut entistäkin vainoharhaisemmaksi.

Ei. Normaalissa työkaveruudessa mun mielestä jutellaan, nauretaan, kerrotaan kuulumisia. Niin mä teen. Mustis olen ollut kun miehen valehtelut on selvinneet. Enää en jaksa olla mustis enkä enää pitkään aikaan. En kyllä luotakaan. Ak

Vierailija
10/118 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajatus siitä että miehellä voi olla muitakin naisia ei haittaa niin miksipä tuollaista ei voisi kokeilla? Meinasitko miehelle kertoa ajatuksistasi vai ihan vaan katsoa miten elämä rupeaa kulkemaan?

Vierailija
11/118 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mitä tarkoitat. Sitä tavallaan luopuu siitä ns täydellisestä suhteesta. Rakastaa ehkä vähemmän koska ei jaksa enään pettyä ja uskoa. Ei ole huono vaihtoehto. Elämä on helpompaa ilman tunteiden myllerrystä ja epävarmuutta.

Vierailija
12/118 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso miehen some, puhelin ja muuta. Kysy niiltä naisilta miksi mies kertoo teidän asiat heille ja lasten asiat. Ja onko suhteita. Yksityisetsivä? On ikävää jos ei tunne miestä ja ei tiedä mitä puuhailee. Jos on muita naisia eikä tiedä mitä tapahtuu, tulee ikävä tunne aina. Mies puhuu yhtä ja tekee toista?

Vierailija
13/118 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi täällä kyselet, kun olet jo valmiiksi päätöksen tehnyt.

Vierailija
14/118 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso miehen some, puhelin ja muuta. Kysy niiltä naisilta miksi mies kertoo teidän asiat heille ja lasten asiat. Ja onko suhteita. Yksityisetsivä? On ikävää jos ei tunne miestä ja ei tiedä mitä puuhailee. Jos on muita naisia eikä tiedä mitä tapahtuu, tulee ikävä tunne aina. Mies puhuu yhtä ja tekee toista?

En. Oon joskus somet ja puhelimet katsonut eikä niissä ole mitään ollut mut toisaalta miksi hän niitä sinne jättäis, jos jotain olisi. Siksi turhaa kytätä. Naisilta en kysele mitään ja etsivä, pah. Ak

Vierailija
15/118 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tuon miehen olla, mutta ota toinen siihen rinnalle.

Vierailija
16/118 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ajatus siitä että miehellä voi olla muitakin naisia ei haittaa niin miksipä tuollaista ei voisi kokeilla? Meinasitko miehelle kertoa ajatuksistasi vai ihan vaan katsoa miten elämä rupeaa kulkemaan?

En tiedä onko muita naisia ja miten, mutta sehän ei ole mun hallinnassa muutenkaan. Enkä tiedä mitä sanoisin miehelle. Oon sanonut etten ehkä koskaan enää luota, se on hälle ok ja haluaa silti olla mun kanssa. Tulla kotiin vapaille. Niin mikä tässä muuttuisi? Paitsi että alan panostaa omiin harrastuksiin enemmän. Ketään en silti ala tapailla tai mitään. Ak

Vierailija
17/118 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän mitä tarkoitat. Sitä tavallaan luopuu siitä ns täydellisestä suhteesta. Rakastaa ehkä vähemmän koska ei jaksa enään pettyä ja uskoa. Ei ole huono vaihtoehto. Elämä on helpompaa ilman tunteiden myllerrystä ja epävarmuutta.

Tätä ajan varmaan takaa. Mustasukkaisuus rassaa ja ahistaa enkä voi olla kuitenkaan varma että mies olis luottamuksen arvoinen. Tai siis, en usko ettei enää valehtelisi. Niin jos koittaisi kääntää aivot siihen asentoon että ei tarvikaan yrittää luottaa. Antaa olla. Ei tuu ehkä olemaan helppoa mutta jos yrittäisi. Ak

Vierailija
18/118 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi täällä kyselet, kun olet jo valmiiksi päätöksen tehnyt.

En ole tehnyt. Päivällä ahdisti luottamusongelma ja tämä ajatus tuli mieleen ihan sellasena heureka-ajatuksena. Toivon ihan tosissani saavani eri näkökulmia ja mielipiteitä, koska en tiedä onko tää järkevää siltikään vaikka nyt siltä tuntuis. Ak

Vierailija
19/118 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko muita naisia ja miten, mutta sehän ei ole mun hallinnassa muutenkaan. Enkä tiedä mitä sanoisin miehelle. Oon sanonut etten ehkä koskaan enää luota, se on hälle ok ja haluaa silti olla mun kanssa. Tulla kotiin vapaille. Niin mikä tässä muuttuisi? Paitsi että alan panostaa omiin harrastuksiin enemmän. Ketään en silti ala tapailla tai mitään. Ak

Niin no tuota juuri tarkoitin mitä tuossa yllä vastaat jollekin toiselle, että vaivaako mustasukkaisuus vai ei. Hieman epäilen että siitä et eroon pääse pelkästään sillä että päätät olla välittämättä.

Mitäs jos sanor muehelle että ok, kerta luottamusta ei ole niin avoin suhde molemmin puolin (vaikka siis et muita aikoisi tapaillakaan). Voisi reaktio kertoa jotain.

Vierailija
20/118 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sitten kaipaa rakkautta? Vaikuttaa siltä että mies ei rakasta jos valehtelee ja käyttäytyy epäluotettavasti. Jos pysyt sellaisessa suhteessa, viet itseltäsi mahdollisuuden kokea rakkaussuhde jonkun muun kanssa. Mutta rakkaudetonkin suhde riittää monille, eli sitä sinun pitää punnita korvaako se mitä saat sen mitä menetät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän