Onko tosiaan niin että mies valitsee kenen kanssa parisuhteeseen?
Kommentit (79)
Mikä toi Jason Momoa juttu oikein on?
On siinä naista poikamiehelle iltapuhteeksi!
t. poikamies
https://as1.ftcdn.net/v2/jpg/06/03/09/22/1000_F_603092225_vJQWR7y44aFEh…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä tällaista voisi yleistää? Jokainen suhde on erilainen, ihmiset ovat erilaisia luonteeltaan, sitoutumishalukkuudeltaan, elämäntilanteiltaan. En ymmärrä mistä kohtaa tällaista asiaa edes lähtisi pohtimaan. Kumpi on se joka valitsee? Se joka päättää lähestyä ensin vai se joka päättää lähteekö mukaan? Eikö siinä kumpikin tee oman valintansa?
Eiköhän se ole nainen 98 prosentissa tapauksista, kun päättää, lähteekö jonkun miehen mukaan. Olisi aika luonnotonta toisin päin.
No päättihän se mieskin että lähestyykö vai ei ja ketä lähestyy tai ei. Eikö sekin ole valinta ja päätös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Jos 200 kg painava alkoholiongelmainen 89-vuotias Ritva ehdottaa niin lähes kaikki miehet kieltäytyvät. Tässä on vaan taas se, että naisiksi lasketaan vain 18-25-vuotiaat hoikat naiset.
Onko tuo 18-25 joku sinun ihanneikäryhmäsi naisissa? Enpä usko, että 32-vuotiaalla naisella on mitään vaikeuksia saada seksiä vaikka joka tunnille. Iästä se ei naisen kohdalla ole kiinni.
Kyllä, useimmat naiset saavat helposti seksiä jos kuka tahansa kelpaa, esim. vanhat ukot tai alkoholisoituneet Penat. Mutta sama se on miehelläkin. Mies saa aina seksiä jos kelpaa kuka tahansa. Esim. eläkeikäisissä naisia on paljon enemmän kuin miehiä ja moni heistä kaipaa seksiä.
Kerro ihmeessä, millaiselta naiselta saisin aina seksiä? Kuka antaa helpoiten?
No tuossa kommentissani jo mainitsin yhden naisryhmän joista moni elää puutteessa eivätkä kieltäytyisi hellistä hetkistä nuoremman miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole aina yhteinen päätös kenen kanssa ryhdytään parisuhteeseen? Mikä se semmoinen parisuhde on vaan, että toinen päättää, että ollaan parisuhteessa? Jos näin on niin sitten minä päätän olla parisuhteessa Jason Momoan kanssa.
Eli tästä voidaan hyvin päätellä, että sinullekin ainoa merkitsevä tekijä on ulkonäkö ja valitsisit Momoan, jos et joutuisi tyytymään johonkin tavalliseen suomalaiseen ukkoon. Mies: Älä. Luota. Naisiin.
Miksi pitäisi tyytyä suomalaiseen ukkoon, jos voi valita muuta.....
Miehet on mielummin vapaaehtoisesti sinkkuja veloja kuin naisen kotiorjana.
Miehet tekee siis lopullisen valinnan.
Vierailija kirjoitti:
1. Mies valitsee naisjoukosta, kenen kanssa haluaisi olla ja tekee aloitteen.
2.Nainen tekee päätöksen, suostuuko tämän kyseisen miehen aloitteeseen vai jääkö odottamaan parempaa.
3. Jos nainen ei suostu, mies tekee aloitteen toisiksiparhaalle naiselle jne.
Kukaan ei voi ottaa toista väkisin: mies valitsee naisen ja nainen päättää, suostuuko vai ei.
Meinaatko, että jos nainen on kiinnostunut jostain tietystä miehestä, hän vain odottelee kaikkien muiden miesten yhteydenottoja ja valitsee sitten näistä vähemmän kiinnostavista jonkun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole aina yhteinen päätös kenen kanssa ryhdytään parisuhteeseen? Mikä se semmoinen parisuhde on vaan, että toinen päättää, että ollaan parisuhteessa? Jos näin on niin sitten minä päätän olla parisuhteessa Jason Momoan kanssa.
Eli tästä voidaan hyvin päätellä, että sinullekin ainoa merkitsevä tekijä on ulkonäkö ja valitsisit Momoan, jos et joutuisi tyytymään johonkin tavalliseen suomalaiseen ukkoon. Mies: Älä. Luota. Naisiin.
Eiköhän jokainen ihminen valitse parhaan mahdollisimman kumppanin, jonka pystyy saamaan, mutta se on se kokonaisuus, jonka perusteella se ihminen valitaan eikä ainoastaan pelkkä ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Jos 200 kg painava alkoholiongelmainen 89-vuotias Ritva ehdottaa niin lähes kaikki miehet kieltäytyvät. Tässä on vaan taas se, että naisiksi lasketaan vain 18-25-vuotiaat hoikat naiset.
Onko tuo 18-25 joku sinun ihanneikäryhmäsi naisissa? Enpä usko, että 32-vuotiaalla naisella on mitään vaikeuksia saada seksiä vaikka joka tunnille. Iästä se ei naisen kohdalla ole kiinni.
Kyllä, useimmat naiset saavat helposti seksiä jos kuka tahansa kelpaa, esim. vanhat ukot tai alkoholisoituneet Penat. Mutta sama se on miehelläkin. Mies saa aina seksiä jos kelpaa kuka tahansa. Esim. eläkeikäisissä naisia on paljon enemmän kuin miehiä ja moni heistä kaipaa seksiä.
No ei todellakaan ole sama miehillä. Suurin osa normaaleista naisista saa seksiä lähes keneltä tahansa, jos nyt ei ihan ikäloppu ole tai valtavan ylipainoinen.
Suurin osa normaaleista naisista ei todellakaan halua seksiä lähes keneltä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Mies valitsee naisjoukosta, kenen kanssa haluaisi olla ja tekee aloitteen.
2.Nainen tekee päätöksen, suostuuko tämän kyseisen miehen aloitteeseen vai jääkö odottamaan parempaa.
3. Jos nainen ei suostu, mies tekee aloitteen toisiksiparhaalle naiselle jne.
Kukaan ei voi ottaa toista väkisin: mies valitsee naisen ja nainen päättää, suostuuko vai ei.
Meinaatko, että jos nainen on kiinnostunut jostain tietystä miehestä, hän vain odottelee kaikkien muiden miesten yhteydenottoja ja valitsee sitten näistä vähemmän kiinnostavista jonkun?
Juuri näin. Jos nainen ei saa ykköskorin miestä, niin hän tyytyy vähempään. Sama miehellä. Vapaaehtoisesti sinkut ovat tietysti asia erikseen, mutta heitä on melko vähän. -eri
Vierailija kirjoitti:
Naiset valitsee miehet tyytyy.
Joopa joo. Taas joku nysvö siellä itkemässä. Kunpa tietäisit miten monelle naiselle olen pakit antanut, vieläpä hyvännäköisille. Mutta jos kemiat ei kohtaa ja tulee fiilis ettei tästä vakavampaa synny, niin turha sitä on yrittää väkisin. Ymmärän kyllä jos ei ole selkärankaa, niin tämä asia voi kuulostaa mahdottomalta.
näin se on, mies valitsee ja nainen vikisee...tai sitten on semmoinen pariskunta,jossa on tälläinen justiina ja mies on vähän tossunalla,ehkä semmoisessa suhteessa nainen on valinnut ja tehnyt aloitteen. Mutta jos mies on kiinnostunut naisesta, mies menee naisen luo ja tekee aloitteen,johon nainen joko suostuu tai ei suostu. Riippuu tietysti tilanteesta ja ihmisistä ja kemioista ja miten sovitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole sama miehillä. S
Se on ihan totta. Mutta suurin osa miehistä on valmis harrastamaan seksiä lähes kenen tahansa naisen kanssa (harvoja poikkeuksia lukuunottamatta), joten naiset voivat valita pelkkään seksiin hyvin pienestä joukostakin miehiä. Miehet valitsevat sen naisen, joka antaa. Miehet voivat harrastaa seksiä, vaikka eivät edes pitäisi naisesta: ulkoisesti tai mentaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset valitsee miehet tyytyy.
Joopa joo. Taas joku nysvö siellä itkemässä. Kunpa tietäisit miten monelle naiselle olen pakit antanut, vieläpä hyvännäköisille. Mutta jos kemiat ei kohtaa ja tulee fiilis ettei tästä vakavampaa synny, niin turha sitä on yrittää väkisin. Ymmärän kyllä jos ei ole selkärankaa, niin tämä asia voi kuulostaa mahdottomalta.
No ihan varmasti olet ja sitten tulit kirjoittelemaan tänne palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan totta. Mutta suurin osa miehistä on valmis harrastamaan seksiä lähes kenen tahansa naisen kanssa (harvoja poikkeuksia lukuunottamatta), joten naiset voivat valita pelkkään seksiin hyvin pienestä joukostakin miehiä. Miehet valitsevat sen naisen, joka antaa. Miehet voivat harrastaa seksiä, vaikka eivät edes pitäisi naisesta: ulkoisesti tai mentaalisesti.
Älä nyt höpötä ja alenna miehiä. Vaikka sulle kelpaisi ihan kuka tahansa harvoja poikkeuksia lukuunottamatta niin älä yleistä kaikkiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut 16-24-vuotiaana ensimmäisessä parisuhteessa ja toisessa tuon jälkeen 23 vuotta, Eikä koskaan, ikinä, kertaakaan, ole seksiä ollut silloin kun minua haluttaa, vaan silloin kun miestä haluttaa, toki olen voinut yrittää vaikuttaa siihen että mieskin haluaisi silloin kun minäkin, mutta harvoin siinä onnistuu. Mies päättää. Nainenhan voi harrastaa seksiä vaikkei juuri haluttaisi, mies ei. Miehellä on aina kaikki valta, onko seksiä vai ei. Minä en ole eläissäni kieltäytynyt seksistä mieheni kanssa.
Niin,kyllä mullekin on tullut kokemus,että mies päättää siitäkin onko seksiä vai ei, ellei ole hyvin kiltti ja alistuva mies. Naiselle jää osa tyytyä tai etsiä parempaa. It's mens world.
Parisuhteessa kumppanit valitsevat toisensa vastavuoroisesti ja molempien suostumuksella. Jos nainen ehdottaa parisuhdetta, miehellä on 100% oikeus joko kieltäytyä tai suostua. Jos mies ehdottaa parisuhdetta, naisella on 100% oikeus joko kieltäytyä tai suostua. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?
Naisilla taitaa vain olla korkeammat standardit siitä kenet hyväksyvät kumppanikseen, näen tämän erittäin positiivisena asiana, että osataan olla mieluummin yksin kuin vääränlaisen kumppanin kanssa.
Ainakin mun kohdalla on usein mennyt niin, että minä olisin halunnut jatkaa tutustumista, mutta mies ei ole halunnut. Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle. Eli voidaan sanoa, että yleensä mies tekee päätöksen siitä, haluaako parisuhteeseen vai ei .
Kerro ihmeessä, millaiselta naiselta saisin aina seksiä? Kuka antaa helpoiten?