Onko tosiaan niin että mies valitsee kenen kanssa parisuhteeseen?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset valitsee miehet tyytyy.
Joopa joo. Taas joku nysvö siellä itkemässä. Kunpa tietäisit miten monelle naiselle olen pakit antanut, vieläpä hyvännäköisille. Mutta jos kemiat ei kohtaa ja tulee fiilis ettei tästä vakavampaa synny, niin turha sitä on yrittää väkisin. Ymmärän kyllä jos ei ole selkärankaa, niin tämä asia voi kuulostaa mahdottomalta.
No ihan varmasti olet ja sitten tulit kirjoittelemaan tänne palstalle.
En kyllä normaalisti tänne kirjottele, mutta rupeaa jo itteäkin ärsyttää millasia selkärangattomia matoja olette. Sitten vielä ihmettelette kun ei naiset kiinnostu. Mitä aiempaan kommenttiin tulee, minun ei tarvitse todistella kellekään mitään, usko tai älä, se jää sinun päätettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo. Taas joku nysvö siellä itkemässä. Kunpa tietäisit miten monelle naiselle olen pakit antanut, vieläpä hyvännäköisille. Mutta jos kemiat ei kohtaa ja tulee fiilis ettei tästä vakavampaa synny, niin turha sitä on yrittää väkisin. Ymmärän kyllä jos ei ole selkärankaa, niin tämä asia voi kuulostaa mahdottomalta.
En kyllä normaalisti tänne kirjottele, mutta rupeaa jo itteäkin ärsyttää millasia selkärangattomia matoja olette. Sitten vielä ihmettelette kun ei naiset kiinnostu. Mitä aiempaan kommenttiin tulee, minun ei tarvitse todistella kellekään mitään, usko tai älä, se jää sinun päätettäväksi.
Tekstistäsi näkyy sadan kilometrin päähän "kemioista" puhumisineen, ettet edes ole mies.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut 16-24-vuotiaana ensimmäisessä parisuhteessa ja toisessa tuon jälkeen 23 vuotta, Eikä koskaan, ikinä, kertaakaan, ole seksiä ollut silloin kun minua haluttaa, vaan silloin kun miestä haluttaa, toki olen voinut yrittää vaikuttaa siihen että mieskin haluaisi silloin kun minäkin, mutta harvoin siinä onnistuu. Mies päättää. Nainenhan voi harrastaa seksiä vaikkei juuri haluttaisi, mies ei. Miehellä on aina kaikki valta, onko seksiä vai ei. Minä en ole eläissäni kieltäytynyt seksistä mieheni kanssa.
Yök miten masentavan kuuloista. Käytännössä siis ei järkeä mennä parisuhteeseen jos se on tuollaista, että ei siltikään saa seksiä jos haluttaa.
Ylipäätään näistä palstan keskusteluista tulee vaan sellainen olo, että ei kyllä kiinnosta koko pariutuminen yhtään. Jo parikymppisenä minua lähinnä ällötti yleisellä tasolla parisuhdedynamiikat ja se miten surkea naisten asema on, ja nyt kolmikymppisenä tuntuu näköjään samalta edelleen.
Lähipiirissäni on ihan hyviä suhteita, lähinnä muuta maailmaa katselemalla tulee tuohon tulokseen. Mutta noin ylipäätään ei ole kiinnostusta tuollaiseen maailmaan, jossa naisena pitäisi vaan olla passiivinen ja tyytyä aina siihen mitä saa (tai olla tyytymättä, se on minun valintani :D).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut 16-24-vuotiaana ensimmäisessä parisuhteessa ja toisessa tuon jälkeen 23 vuotta, Eikä koskaan, ikinä, kertaakaan, ole seksiä ollut silloin kun minua haluttaa, vaan silloin kun miestä haluttaa, toki olen voinut yrittää vaikuttaa siihen että mieskin haluaisi silloin kun minäkin, mutta harvoin siinä onnistuu. Mies päättää. Nainenhan voi harrastaa seksiä vaikkei juuri haluttaisi, mies ei. Miehellä on aina kaikki valta, onko seksiä vai ei. Minä en ole eläissäni kieltäytynyt seksistä mieheni kanssa.
Yök miten masentavan kuuloista. Käytännössä siis ei järkeä mennä parisuhteeseen jos se on tuollaista, että ei siltikään saa seksiä jos haluttaa.
Ylipäätään näistä palstan keskusteluista tulee vaan sellainen olo, että ei kyllä kiinnosta koko pariutuminen yhtään. Jo parikymppisenä minua lähinnä ällötti yleisellä tasolla p
Millainen parisuhdedynamiikan pitäisi mielestäsi olla, että naisen asema siinä olisi hyvä ja suhde kukoistaisi?
Naisena tuntuu kyllä parhaalta pysyä vaan sinkkuna ja seksuaalisiin/romanttisiin tarpeisiin sellainen rakastaja jolta saa sopivasti piristystä elämään. Tykkään muutenkin sellaisista young, fresh & beautiful pretty boy-tyypeistä, niin senkin puoleen hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään näistä palstan keskusteluista tulee vaan sellainen olo, että ei kyllä kiinnosta koko pariutuminen yhtään. Jo parikymppisenä minua lähinnä ällötti yleisellä tasolla p
Mutta sellastahan se tosielämässä on. Naisena pitää tyytyä. Tottakai voi ehdottaa, mutta mies jotenkin vetää koko juttua ja hommaa,varsinkin jos on pääansaitsija perheessä, perheenpää. Onhan nykyään paljon erilaisia suhteita,vapaampiakin. Mutta itse olen aina huomannu ne hienovaraisemmatkin eleet, jos porukassa mies on joko kiinnostunut minusta tai ei ole. Voin ennustaa,miten jatko tulee menemään. Yleensä muut naiset saa alfamiesten huomion ja aloitteet ja itse jään taas yksin.
Joidenkin miesten valittaminen siitä, että naiset ovat nirsoja, on tapa välttää vastuun ottamista omasta henkisestä kasvusta ja elämästä. Ajatus siitä, että oma naisettomuus olisi naisten syy, kertoo todennäköisesti siitä, että henkilön elämänhallinta on hukassa, hänellä ei ole asianmukaisia käytöstapoja ja hän kohtelee naisia alentavasti. Todellisuudessa sekä naiset että (fiksut) miehet yleensä etsivät kumppania, joka on tasapainoinen, itsetietoinen ja kykenevä kasvamaan suhteessa. Se, että nainen asettaa tiettyjä standardeja ja odotuksia suhteelle, on terve lähestymistapa omien tarpeiden kunnioittamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin miesten valittaminen siitä, että naiset ovat nirsoja, on tapa välttää vastuun ottamista omasta henkisestä kasvusta ja elämästä. Ajatus siitä, että oma naisettomuus olisi naisten syy, kertoo todennäköisesti siitä, että henkilön elämänhallinta on hukassa, hänellä ei ole asianmukaisia käytöstapoja ja hän kohtelee naisia alentavasti. Todellisuudessa sekä naiset että (fiksut) miehet yleensä etsivät kumppania, joka on tasapainoinen, itsetietoinen ja kykenevä kasvamaan suhteessa. Se, että nainen asettaa tiettyjä standardeja ja odotuksia suhteelle, on terve lähestymistapa omien tarpeiden kunnioittamiseen.
Todellisuudessa naiset etsivät miestä, jonka kanssa on kipinää ja kemiaa. Eli hyvännäköistä miestä. Miehet eivät löydä naista ulkonäöllisistä syistä ja/tai ettei mies ole olemassa missään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehillä on muitakin kriteerejä, kuin sinun luettelemasi. Myös sinulla naisena. Ei varmasti ollut tuossa ne standardit. Mites hiusten määrä miehellä, lihasmassa, pituus, ikä ja rasvaprosentti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa naiset etsivät miestä, jonka kanssa on kipinää ja kemiaa. Eli hyvännäköistä miestä. Miehet eivät löydä naista ulkonäöllisistä syistä ja/tai ettei mies ole olemassa missään.
Kiitos paljon, että annoit juuri oppikirjaesimerkin ja todistit pointtini oikeaksi.
T. Tuo, jolle vastasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa naiset etsivät miestä, jonka kanssa on kipinää ja kemiaa. Eli hyvännäköistä miestä. Miehet eivät löydä naista ulkonäöllisistä syistä ja/tai ettei mie
Jos naiset etsisivät tuollaista miestä todellisuudessa, minkä kuvasit, niin neljä suomalaista miestä olisi ehkä parisuhteessa. Kyllä ne syyt parisuhteille Suomessa ovat jotain aivan muuta. Väkivaltaa, viinaa ja masennusta riittää joka sormelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun tyytyminen tai tyytymättömyytesi ei kiinnosta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua ainakin kiinnosti.
Muakin. Ja olen vieläpä aika lailla tullut samaan tulokseen.
Nainen "valitsee", mies kosii jos on oikeasti hyvä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Nainen "valitsee", mies kosii jos on oikeasti hyvä nainen.
Ei kosi, jos kumpikaan ei halua naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä normaalisti tänne kirjottele, mutta rupeaa jo itteäkin ärsyttää millasia selkärangattomia matoja olette. Sitten vielä ihmettelette kun ei naiset kiinnostu. Mitä aiempaan kommenttiin tulee, minun ei tarvitse todistella kellekään mitään, usko tai ä
Ymmärrän että semmoinenkin "sivistyssana" kuin kemia voi olla joillekin peräkammarin pojille vieras. Ja senkin ymmärrän että ethän sinä voi tietää mitä se käytännössä tarkoittaa jos et ole koskaan sitä kokenut. Se tuntuu siltä kun vaikka juttelette, niin kaikki vaan natsaa. Huumori on samanlaista ja helppo jutella, alkaa tuntea vetoa toisen luonnetta kohtaan. Siinäpä se tiivistettynä. Meillä kahdella on vaan se ero, että minä jatkan elämääni ulkomaailmassa ja sinä marmatat vielä tällä palstalla vuodenkin päästä samasta asiasta.
No joku vamppimamma aina tuosta spurgusta puhuu niin kuin se olisi suunnilleen jokaisen naisen märkä päiväuni.