Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tosiaan niin että mies valitsee kenen kanssa parisuhteeseen?

Vierailija
03.12.2023 |

Eli nainen ei valitse..meneekö se niin?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Mies valitsee naisjoukosta, kenen kanssa haluaisi olla ja tekee aloitteen.

2.Nainen tekee päätöksen, suostuuko tämän kyseisen miehen aloitteeseen vai jääkö odottamaan parempaa.

3. Jos nainen ei suostu, mies tekee aloitteen toisiksiparhaalle naiselle jne.

Kukaan ei voi ottaa toista väkisin: mies valitsee naisen ja nainen päättää, suostuuko vai ei.

Millä logiikalla aloitteen tekeminen on valitsemista? Mies tekee aloitteen, ja nainen päättää, valitseeko miehen.

Vierailija
22/79 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi parisuhdeneuvoja Youtubessa sanoo aina näin:

"Women are the gatekeepers of the sex and men are the gatekeepers of commitment."

Elikkäs hänen asiakkainaan on paljon naisia, jotka ovat saaneet pakkomielteen nimenomaan jostain tietystä miehestä. Tuo terapeutti aina muistuttaa, että miehet nimenomaan viime kädessä tekevät sen päätöksen suhteesta, eli sitoutuvatko he tuohon naiseen ollenkaan. Jos miestä ei nainen kiinnosta, vaikka nainen haluaisi, parisuhdetta ei synny.

Naisilla taas on täysi päätäntävalta, missä kohtaa tapailua seksin harrastaminen aloitetaan. Siksi naiset ovat seksin portinvartijoita.

Kyllä miehelläkin nyt joku päätäntävalta on siihen seksiin. Jos mies ei halua seksiä jonkun naisen kanssa niin vaikea naisen häntä on siihen pakottaa.

Totta, mutta faktahan on se, että harva mies kieltäytyy, kun nainen ehdottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. 

Vierailija
24/79 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi parisuhdeneuvoja Youtubessa sanoo aina näin:

"Women are the gatekeepers of the sex and men are the gatekeepers of commitment."

Elikkäs hänen asiakkainaan on paljon naisia, jotka ovat saaneet pakkomielteen nimenomaan jostain tietystä miehestä. Tuo terapeutti aina muistuttaa, että miehet nimenomaan viime kädessä tekevät sen päätöksen suhteesta, eli sitoutuvatko he tuohon naiseen ollenkaan. Jos miestä ei nainen kiinnosta, vaikka nainen haluaisi, parisuhdetta ei synny.

Naisilla taas on täysi päätäntävalta, missä kohtaa tapailua seksin harrastaminen aloitetaan. Siksi naiset ovat seksin portinvartijoita.

Kyllä miehelläkin nyt joku päätäntävalta on siihen seksiin. Jos mies ei halua seksiä jonkun naisen kanssa niin vaikea naisen häntä on siihen pakottaa.

Totta, mutta faktahan on se, että harva mies kieltäytyy, kun nainen ehdottaa.

Höpö höpö. Jos 200 kg painava alkoholiongelmainen 89-vuotias Ritva ehdottaa niin lähes kaikki miehet kieltäytyvät. Tässä on vaan taas se, että naisiksi lasketaan vain 18-25-vuotiaat hoikat naiset.

Vierailija
25/79 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on naisena älyttömän huonot kokemukset, jos olen itse valinnut. Sellaiset miehet ovat olleet mun kanssa siksi, että olen "hyvä tyyppi", mutta mitään kemiaa heidän puoleltaan ei ole ollut, vaikka minun puolelta olisi paljonkin. Parempi kokemus siitä, että mies valitsee minut, koska silloin hän on ihan oikeasti myös valinnut ja halunnut minut. Jos tulee seuraava kerta, niin tuskin enää uskallan tehdä naisena aloitetta, etten joudu taas johonkin kädenlämpöiseen sääli/kaverisuhteeseen.

Vierailija
26/79 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tän järkyttävän paskan vaan poistaa täältä?

Vierailija
27/79 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustilanteessa miehet valitsevat tyhjän ja jonkun yksittäisen halukkaan väliltä. Harvalla miehellä on varaa valita.

Vierailija
28/79 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on naisena älyttömän huonot kokemukset, jos olen itse valinnut. Sellaiset miehet ovat olleet mun kanssa siksi, että olen "hyvä tyyppi", mutta mitään kemiaa heidän puoleltaan ei ole ollut, vaikka minun puolelta olisi paljonkin. Parempi kokemus siitä, että mies valitsee minut, koska silloin hän on ihan oikeasti myös valinnut ja halunnut minut. Jos tulee seuraava kerta, niin tuskin enää uskallan tehdä naisena aloitetta, etten joudu taas johonkin kädenlämpöiseen sääli/kaverisuhteeseen.

Mulla sama kokemus että ne miehet joista olen kiinnostunut eivät kiinnostunut minusta ja päinvastoin. Mitä tälle tehdä??

Ap

Vierailija
29/79 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 16-24-vuotiaana ensimmäisessä parisuhteessa ja toisessa tuon jälkeen 23 vuotta, Eikä koskaan, ikinä, kertaakaan, ole seksiä ollut silloin kun minua haluttaa, vaan silloin kun miestä haluttaa, toki olen voinut yrittää vaikuttaa siihen että mieskin haluaisi silloin kun minäkin, mutta harvoin siinä onnistuu. Mies päättää. Nainenhan voi harrastaa seksiä vaikkei juuri haluttaisi, mies ei. Miehellä on aina kaikki valta, onko seksiä vai ei. Minä en ole eläissäni kieltäytynyt seksistä mieheni kanssa.

Vierailija
30/79 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 35 vuotta naimisissa. En voi mitenkään muistaa, miten homma eteni. Halusin sen miehen ja sain hänet. 

Vierailija
31/79 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Jos 200 kg painava alkoholiongelmainen 89-vuotias Ritva ehdottaa niin lähes kaikki miehet kieltäytyvät. Tässä on vaan taas se, että naisiksi lasketaan vain 18-25-vuotiaat hoikat naiset.

Onko tuo 18-25 joku sinun ihanneikäryhmäsi naisissa? Enpä usko, että 32-vuotiaalla naisella on mitään vaikeuksia saada seksiä vaikka joka tunnille. Iästä se ei naisen kohdalla ole kiinni.

Vierailija
32/79 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole aina yhteinen päätös kenen kanssa ryhdytään parisuhteeseen? Mikä se semmoinen parisuhde on vaan, että toinen päättää, että ollaan parisuhteessa? Jos näin on niin sitten minä päätän olla parisuhteessa Jason Momoan kanssa.

Vierailija
33/79 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nykyään valitaan ihan Tinderissä, eli harva on tuon varassa, että joku tulee ja valitsee. Mutta jos ajatellaan suhteellisen harvinaista lähestymistä livetilanteissa, niin ihan sama se on miehellekin lähestyvänä osapuolena.

Vierailija
34/79 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä tällaista voisi yleistää? Jokainen suhde on erilainen, ihmiset ovat erilaisia luonteeltaan, sitoutumishalukkuudeltaan, elämäntilanteiltaan. En ymmärrä mistä kohtaa tällaista asiaa edes lähtisi pohtimaan. Kumpi on se joka valitsee? Se joka päättää lähestyä ensin vai se joka päättää lähteekö mukaan? Eikö siinä kumpikin tee oman valintansa?

Vierailija
35/79 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole aina yhteinen päätös kenen kanssa ryhdytään parisuhteeseen? Mikä se semmoinen parisuhde on vaan, että toinen päättää, että ollaan parisuhteessa? Jos näin on niin sitten minä päätän olla parisuhteessa Jason Momoan kanssa.

Eli tästä voidaan hyvin päätellä, että sinullekin ainoa merkitsevä tekijä on ulkonäkö ja valitsisit Momoan, jos et joutuisi tyytymään johonkin tavalliseen suomalaiseen ukkoon. Mies: Älä. Luota. Naisiin.

Vierailija
36/79 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut 35 vuotta naimisissa. En voi mitenkään muistaa, miten homma eteni. Halusin sen miehen ja sain hänet. 

Nykyään se homma etenee ihan eri tavalla ja huomattavasti monimutkaisemmin.

Vierailija
37/79 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo 18-25 joku sinun ihanneikäryhmäsi naisissa? Enpä usko, että 32-vuotiaalla naisella on mitään vaikeuksia saada seksiä vaikka joka tunnille. Iästä se ei naisen kohdalla ole kiinni.

Kyllä, useimmat naiset saavat helposti seksiä jos kuka tahansa kelpaa, esim. vanhat ukot tai alkoholisoituneet Penat. Mutta sama se on miehelläkin. Mies saa aina seksiä jos kelpaa kuka tahansa. Esim. eläkeikäisissä naisia on paljon enemmän kuin miehiä ja moni heistä kaipaa seksiä.

Vierailija
38/79 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, useimmat naiset saavat helposti seksiä jos kuka tahansa kelpaa, esim. vanhat ukot tai alkoholisoituneet Penat. Mutta sama se on miehelläkin. Mies saa aina seksiä jos kelpaa kuka tahansa. Esim. eläkeikäisissä naisia on paljon enemmän kuin miehiä ja moni heistä kaipaa seksiä.

No ei todellakaan ole sama miehillä. Suurin osa normaaleista naisista saa seksiä lähes keneltä tahansa, jos nyt ei ihan ikäloppu ole tai valtavan ylipainoinen.

Vierailija
39/79 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me molemmat päätimme olla yhdessä. Toinen ei voi päättää sitä. 

Vierailija
40/79 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä tällaista voisi yleistää? Jokainen suhde on erilainen, ihmiset ovat erilaisia luonteeltaan, sitoutumishalukkuudeltaan, elämäntilanteiltaan. En ymmärrä mistä kohtaa tällaista asiaa edes lähtisi pohtimaan. Kumpi on se joka valitsee? Se joka päättää lähestyä ensin vai se joka päättää lähteekö mukaan? Eikö siinä kumpikin tee oman valintansa?

Eiköhän se ole nainen 98 prosentissa tapauksista, kun päättää, lähteekö jonkun miehen mukaan. Olisi aika luonnotonta toisin päin.