Vaimon selän takana puuhastelevat "heteromiehet"
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000010029828.html
Paljonkohan Suomessa on näitä miehiä jotka ovat vaimonsa kanssa vain julkisuuskuvan ja suvun jatkamisen takia?
Tällainen petturus on ehkä ällöttävintä mitä ihminen voi tehdä.
Kommentit (110)
vai ällöttävintä :D ootpa sää homovihanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kovempi mies on huutamaan vihaa näitä kohtaan, sitä todennäköisemmin itse on kaapissa.
Vihaan arabeja, tarkoittaako se siis, että oikeasti tykkään niistä.
Aiheuttaako se sinulla häpeän tunnetta?
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen on vain hyvillään, jos on päässyt naimisiin kaappihomon kanssa. Ne ei ainakaan ole jatkuvasti vonkaamassa seksiä.
Ihan samaa mieltä, tätä tulin sanomaan. Eiköhän moni nainen tiedä asian laidan, mutta hyvillä mielin ummistaa silmät ja elää onnelisa perhe-elämää perheelleen omistautuneen miehensä kanssa, ilman paineita seksiin kun omat halut on lastenteon myötä jo menneet ohi. Mitä väliä jollain fantasioilla oikeasti ok, tai edes sillä jos niitä toteuttaakin? Jos siinä ei ketään loukata.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kovempi mies on huutamaan vihaa näitä kohtaan, sitä todennäköisemmin itse on kaapissa.
Nimenomaan. Jos tyyppi huutaa, että häntä ällöttää ajatella miehiä silleen toistensa kanssa, niin miksi sinä ajattelet sellaisia sitten? Minua ällöttää oksennus, enkä tosiaan vietä päiviäni ajatellen oksennusta ja miten ällöttävää se on.
Tiedän yhden pariskunnan, jossa bi-mies käy välillä miehissä. Suurin syy siihen kuulemma on, että muijaa ei kiinnosta seksi tarpeeksi ja naisilta on muutenkin vaikea saada.
No joo aloitukseen voisin vastata että meitä on paljon. Tosin tosta maksullisesta en tiedä. Itse koko nuoruuteni mietin että olisi jotenkin kiva kokeilla toista miestä, varmaan sen kielletyn hedelmän vuoksi että jotain jännää tapahtuu. No vuodet kuluivat ja naisia oli ja meni. Muutama muksukin tuli tehtyä ja aina se ajatus kielletystä hedelmästä kiehtoi päässäni. Lopulta annoin periksi kun sattumalta löysin erään herran joka etsi imettävää. Ajattelin että nyt jos koskaan niin se tapahtuu. En siis ollut vaimoltani saanut suullista käsittelyä käytännössä koskaan 10v aikana joka oli osa syy tähän tapaamiseen.
No menin sovittuun paikkaan ja näin edessäni auton joka oli mulle aikaisemmin viestissä ilmoitettu. Jännitti ihan sikana kun nousin omasta autosta ja kävelin tuon auton luokse. Koputin vänkärin ikkunaan ja autossa syttyi sisävalo. Siellä mies masturboi ja katsoi minua. Oma veijari nousi pystyyn heti ja siinä samassa aukesi ovikin autosta. Muutama sana vaihdettiin kunnes hänen käsi eksyi kullilleni. Kohta kysyvä ilme ja sanat että saanko... nyökkäsin ja ajattelin että nyt se vuosien miettiminen on ohi että sen kuin nyt vain nautin. Jossain välissä keskeytin ja ajattelin itse maistaa tuota sojottavaa kankea. Sitä ei kauan kestänyt kun hän otti taas minun kalun suuhunsa. En tuolloin tiennyt bottomeista tai topeista mitään. Mutta jälkeenpäin mietittynä ja tavanneena hän on vahvasti BTM. Mutta se tunne kun laukesin ensikertaa jonkun suuhun ja vielä miehen niin se oli jotain sanoin kuvaamatonta. Kiellettyä ja jotain härskiä. Kävelin vapisevin jaloin takaisin omalle autolle ja lähdin ajelemaan kotiin sekaisin tuntein, päällimmäisenä ajatus että ei enään ikinä tätä.
No päivät kuluivat ja ajatus taas kiihoitti vaikka juuri olin päättänyt että se oli kokeilu mielenkiinnosta. No luonto ei antanut periksi vaan kohta olin taas siellä autossa kulli miehen suussa. Jossain vaiheessa etsin sitten itselleni Top henkisen miehen ja imin sitten häntä muutamia kertoja kuukaudessa, samalla kävin tämän bottominluona imettämässä. Olin tutustunut aiheeseen jo vähän paremmin ja totesin että olen sitten vers.henkinen.
No tätä jatkui muutamia vuosia kunnes vaimoni löysi nämä minun viestiketjut vierailta miehiltä. Shokki,itku ja täysi kaaos elämäämme. No pitkien keskustelujen jälkeen totesimme että olen bi ja näillä mennään. Meidän sänkypuuhat hetkellisesti piristyi. Saan dildoa,sträppiä ja kevyttä dominointia puolin ja toisin. Kimppa jutuistakin puhuttu mutta ei toteutettu. Tällä taas muutamavuosi menty ja puolison mielenkiinto seksiin on mitä on niin olen jatkanut m+m toimintaa sillä tuloksella että aamulla sain perheeltäni viestin että eivät välttämättä tule enään kotiin. Se pistää vähän miettimään..
Vaimon seläntakana puuhastelu on parasta. Kyseessä ei ole oma vaimo (olen eronnut)ja homma on nimeltään dogstyle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein usko, että Päivi Räsänen on kaapissa, saati sitten edesmennyt Tony Halme. Joillekin ihmisille tuo vain on vastenmielistä ja luonnotonta. Sukupuolettomat nykynuoret eivät tätä jostain syystä ymmärrä.
Tony Halmeella oli kaikenlaista ongelmaa, en ihmettelisi vaikka oli ollut homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein usko, että Päivi Räsänen on kaapissa, saati sitten edesmennyt Tony Halme. Joillekin ihmisille tuo vain on vastenmielistä ja luonnotonta. Sukupuolettomat nykynuoret eivät tätä jostain syystä ymmärrä.
Tony Halmeella oli kaikenlaista ongelmaa, en ihmettelisi vaikka oli ollut homo.
Meinaatko tällä päättelyketjullla siis että jos on ongelma niin on homo, vai että homolla on aina ongelma?
Ei ole oikein puuhailla m-m -juttuja vaimon selän takana. MUTTA:
Mitä, jos ollaan oltu yhdessä kymmeniä vuosia, tehty ihanat lapset ja parisuhde noin arkipäivässä pyörii hyvin ja yleinen tyytyväisyys vallitsee. Vaimolla kuitenkaan (ehkä vaihdevuosien vuoksi) ei ole enää lainkaan seksihaluja - edellisestä suihinotostakin on jo vuosia. Mitä jos tähän saumaan löytyy vaikkapa toinen ukm, joka nimenomaan nauttii saadessaan antaa suuseksiä - vaikka ihan loppuun asti? Onko silloin täysin väärin olla kertomatta vaimolleen, että saa tyydytettyä seksuaaliset tarpeensa (oletettavasti aika turvallisesti) jossain muualla, jos pystyy itse tämän salaisuuden kanssa elämään? Vai pitäisikö vain kieltäytyä tästä seksuaalisen halun purkukeinosta? Vai kertoa vaimolleen, että on tällaisen "uuden puolen itsestään löytänyt"?
Vierailija kirjoitti:
Mitä, jos ollaan oltu yhdessä kymmeniä vuosia, tehty ihanat lapset ja parisuhde noin arkipäivässä pyörii hyvin ja yleinen tyytyväisyys vallitsee. Vaimolla kuitenkaan (ehkä vaihdevuosien vuoksi) ei ole enää lainkaan seksihaluja - edellisestä suihinotostakin on jo vuosia. Mitä jos tähän saumaan löytyy vaikkapa toinen ukm, joka nimenomaan nauttii saadessaan antaa suuseksiä - vaikka ihan loppuun asti? Onko silloin täysin väärin olla kertomatta vaimolleen, että saa tyydytettyä seksuaaliset tarpeensa (oletettavasti aika turvallisesti) jossain muualla, jos pystyy itse tämän salaisuuden kanssa elämään? Vai pitäisikö vain kieltäytyä tästä seksuaalisen halun purkukeinosta? Vai kertoa vaimolleen, että on tällaisen "uuden puolen itsestään löytänyt"?
Juurikin näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin!
Tai sitten vaimon seksihalut on kadonneet vuosien aikana, kun huomannut ettei mies ole ollut intohimoisesti hänen pillunsa perään. Naiset vaistoo kyllä, jos miestä ei pillu himoita. Itse jättänyt jo vuosia runkkauksia väliin, jotta olisin tarpeeksi kiimainen pillun perään ja jotta vaimo on sen aistinut ja jotta hänen seksihalut heräsivät. Silti vaimo joskus sanonut, kun olen valitellut, että seksiä olisi saanut olla vielä enemmän, että olisit halunnut enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri
tämä ei kyllä päde kuin korkeintaan yksittäistapauksessa. Itse olen 15 vuotta himoinnut vaimon pillua samalla intensiteetillä, mutta siitä huolimatta seksihalut laskivat lasten saannin jälkeen kuin lehmänhäntä.
Kyllä on persut uineet pahasti ihon alle. On kaappihomoja tai ei.
T:itsekin persu
Ällättövää tässä on, että edelleen 2000-luvulla, juhlapuheista huolimatta, miesten seksuaalisuus on näin valtava tabu ja tuomitaan. Tässäkin ketjussa näitä jättämisellä uhkailijoita, kun juuri on rehellisesti kerrottu tunteista ja tarpeista. Ihmekös sitten, että kaapissa pysytään? Ei nykyään tarvitse tukahduttaa itseään ja seksuaalisuus on ihmisyyden ytimessä. <3
Hienoa myös, että on seksityötä, joka on kaikille täysin vapaaehtoista ja suojautuminen hoidetaan asianmukaisesti..
Parikin pointtia:
Tiedän (en tosin omakohtaisesti) että näitä tapauksia on. Eräs (mies) tuttavani harrastustoiminnasta oli erittäin paljon naisten mieleen. Hänellä oli uusia vaatteita, hän panosti ulkonäköönsä, hän oli herkkä luonne. Tytöt kusi hunajaa hänen seurassaan! Ei ollut pimpulasta puutetta. Paitsi..... tuli ulos kaapista parikymmentä vuotta sitten....
Niin ikään väitän että hienokseltaan homo mies kelpaa yllättävän monelle naiselle avioliittoon. Vaikka tietävät että siippaa saattaa pakoputki kiinnostaa pimppua enemmän, ja että kiinnostusta poikiin tod. näköisesti on. Nämä naiset on niitä jotka haluavat perheen mutta eivät seksiä. Näille homo mies on kuin taivaan lahja. Ei vonkaa seksiä, on edustuskelpoinen kavereille (naisen kaverit jäkättävät omille miehilleen että " kyllä on ihana mies tuo Marjutin Christoffer! Niin älykäs, ja siistit vaatteet! Miksiköhän ihmeessä minun pitikin haksahtaa sinunlaiseesi junttiin!), on älykästä keskusteluseuraa, empaattinen ja osallistuu kodinhoitoon. Sanaton sopimus että poikakavereita ei tuoda kotiin, ja jos haluaa "perhevapaan viikonlopun" niin se käydään hoitamassa muualla kuin kotikaupungissa. Varsin hyvä diili kaikin puolin. Vaimo saa seksittömän suhteen ja hyvät kulissit, kuten mieskin.
Tännekin on moni nainen kommentoinut kuinka ero tulisi sillä sekunnilla jos jotakin tämäntapaista tulisi omasta ukkokullasta ilmi. Okei, kukin tyylillään. Näitä naisia kehutaan topakoiksi ja perhekeskeisiksi. Mutta- käännetäänpä osat toisin päin. Mies saa selville että vaimokulta ja työkaverinsa Milla ovat enemmänkin kuin vain työkavereita. Ottaa eron samalla viikolla kun saa asian selsille. Topakka, perhekeskeinen mies siis? Ei, vaan ahdasmielinen, itsekäs sika. Eihän vaimon lesbosuhde ole mieheltä mitään pois. Rikkoi perheen mustasukkaisuuspäissään mitättömän syyn vuoksi.
Naiset näkevät tämän uhkana, mutta jos roolit olisivat toisinpäin, se olisi vain seksuaalista vapautumista tai muuten vain seksisssä surkean aviomiehen syy.
Voihan olla, että pariskunnat ovat myös ihan avoimesti sopineet, että seksuaalisuutta saa toteuttaa muidenkin kuin oman puolison kanssa. Kyllä tähän maahan vuonna 2023 mahtuu varmasti myös pariskuntia, joilla on avointa seksi puhetta ja avointa suhtautumista niinkin luonnolliseen asiaan kuin seksuaalisuus. Ylipäänsä tarvitseeko seksuaalisuutta lokeroida. Eikö voi elää ja toteuttaa itseään lokeroimatta. Perheenisä voi olla yhtäaikaa hyvä ja rakastava puoliso sekä seksuaalisesti moniulotteinen.
"Tällainen petturus on ehkä ällöttävintä mitä ihminen voi tehdä."
Voiko joku kertoa, miksi tämä petturuus on pahempi kuin jokin muu petturuus, esim rakastajattaren kanssa?
Mulle kävi näin. Miehen meillä paljon viihtynyt paras kaveri olikin mieheni miesystävä.
Yllätin rysän päältä kun tulin aikasemmin kotiin. Tavarat tippu kädestä ja järkyttyneenä suljin oven ja lähdin pois.
Mies ei enään yrittänytkään selittää ja tuli ero. Huh,vieläkin tulee kylmät väreet kun kirjoitan tätä. Sinne meni 4 vuoden suhde.