Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein näet vieraita ihmisiä jotka ovat sinun mielestäsi kauniita?

Vierailija
03.12.2023 |

Aivan ensimmäiseksi, jos jätetään se sisäinen kauneus pois, ja se kuinka se mukavuus/ihastuminen/rakkaus muuttaa sitä miten toisen näkee.

Nyt puhutaan aivan objektiivisesta kauneudesta, siitä ensinäkemästä eikä mistään muusta. 

Kuinka usein näet kadulla vieraita ihmisiä joita pidät erityisen kauniina? Tai osaatko sanoa jonkun prosenttimäärän siihen miten moni on kaunis? 

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppareissulla eilen taisin nähdä yhden normaalipainoisen ihmisen, huom ihmisen. Suomi on ylipainoisten maa. 

Vain yhden? Missä asut? Koska täällä omassa kaupungissani normaalipainoisia näkyy kyllä ihan jatkuvasti, ylipainoisia jonkun verran mutta harvemmin mitenkään järkyttävän ylipainoisia.

Vierailija
62/106 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen kauniita ja hyvännäköisiä ihmisiä joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin. 

Vierailija
64/106 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa elämäni aikana on tullut vastaan sellaiset ihmiset että oikeasti pitänyt hengähtää. 

Vierailija
65/106 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista elämäni aikana nähneeni montaa sellaista ihmistä joiden heti ajattelisin olevan kauniita. Niitä on ehkä n. 3-4. Sen sijaan näen jatkuvasti ihmisiä, jotka ovat kivannäköisiä, viehättävän tai nätin näköisiä. Niitä on paljon. 

Vierailija
66/106 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nyt menee ohi, mutta  eronneena naisena olen alkanut katsella ympärilleni ja todennut, että pantavan näköisiä miehiä on todella vähän. Voi olla hyvännäköinen, mutta yhtään seksikkyyttä ei ole. 

Vierailija
67/106 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän itseäni hyvinkin hyvännäköisenä. Muut ovat ehkä asiasta eri mieltä.

Vierailija
68/106 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen kaikki ihmiset ihan taviksina. Kenenkään ulkonäkö ei ole ylitse muiden.

Vierailija
69/106 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut mieltävät hoikkuuden automaattisesti kauneudeksi? Minäkin olen hoikka, mutten silti häävin näköinen.

Vierailija
70/106 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukset kertovat paljon ihmisten epävarmuudesta ja kateudesta. Täällä on toistakymmentä kommenttia, joissa paistatellaan omassa erinomaisuudessa ja korkeissa standardeissa kun kauniita naisia mukamas näkee viiden vuoden välein.

Pk-seudulla on toinen toistaan upeampia kaunottaria niin paljon, että heitä näkee käytännössä päivittäin lähes sama missä liikkuu ihmisten ilmoilla.

50 tuhannen asukkaan paikkakunnalla kohtaamiset tapahtuvat jo täysin eri frekvenssillä.

Vierailija
71/106 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän kyllä tiesin tämän mutta on nää vastaukset silti hämmentäviä.

Naisten mielestä ehkä alle 1% ihmisistä on kauniita tai viehättäviä.

Miesten mielestä jotain 80% tai enemmän naisista on kauniita tai viehättäviä. Mä olen töissä missä kohtaan paljon tavallisia ihmisiä ja joka päivä kohtaan kymmeniä kauniita ihmisiä, yleensä joka päivä tulee vastaan vähintään yksi erityisen poikkeuksellisen kaunis ihminen.

Vierailija
72/106 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena pidin joitain hottiksina, mutta ajan myötä olen jotenkin kadottanut sellaisen silmän ja näen kaikki vaan jonkinlaisina ihmisolioina. Kovasti ne kyllä yrittää seksikkäitä olla mutta ähh.

Vierailija
73/106 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jotain 20 vuotta sitten niin komean miehen Tukholman metrossa vain muutaman kymmenen sekunnin ajan, mutta vieläkin hänet muistan.

Vierailija
74/106 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 x elämän aikana.

2 naista

1 mies

Vierailija
75/106 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ehkä kerran kymmenessä vuodessa. Siis todella harvoin. Etelä-Amerikassa näkee päivittäin.

Vierailija
76/106 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Mielestäni enemmistö ihmisistä on kauniita.

Vierailija
77/106 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieviä, nättejä kivan näköisiä ja muita näkyy jatkuvasti mutta oikeasti kauniita todella harvoin... Kerran vuodessa ehkä joku oikeasti kääntää pään. Voi olla joko mies tai nainen, mutta naisia enimmäkseen. 

Vierailija
78/106 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan koskaan. 

Vierailija
79/106 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on kaunis! Eli joka päivä. 

Onko vaimosi vieras ihminen?