Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

huutis-kysymys!

Vierailija
03.01.2007 |

tein äsken elämäni ensimmäiset kaupat huutiksessa. huuto sulkeutui lauantaina ja kävin eilen noutamassa tavaran ja maksoin tietysti samalla. kävin itse illalla antamassa myyjälle positiivista palautetta ja kun kirjauduin äsken huutikseen niin huomasin etten ollut saanut palautetta myyjältä.

kuinka kauan on ok odotella palautetta? ja jos en sitä saa niin mitä sitten voin tehdä? missä vaiheessa palaute yleensäkin kannattaa antaa?

t. aloittelija innokkaana avaamaan pistetilinsä :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkin antavat vasta vkojenkin päästä ja toisia joutunee muistuttaa vielä.

odotan nyt ainakin 2 vkoa =)

sit voit lähettää yks viestiä ja kysyä onko palaute unohtunut

mukavia huutoja

t mulla jo 400 palautetta !

Vierailija
2/6 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä sen kummempia tarvita :)

Oliko myyjällä itsellään paljon pisteitä koossa? Ei niitä palautteita aina välttämättä muista antaa. Ja itselläni on ainakin tarkeämpää saada kauppaa tehdyksi kuin kalastella pisteitä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin hyviin tapoihin kuuluu tuo palautteen antaminen

mulla saattaa joskus venähtää 3 viikkoakin palautteen antamisesta, laitan kerralla useamman palautteen.

mä inhoon palautteenvinkujia yhtä paljon kuin puhelinmyyjiä. luoja tarvi alkaa keskellä yötä soittamaan puhelimeen " missä helvetissä se palaute viipyy, kaupoista 4 päivää aikaa" .

Vierailija
4/6 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tietty olla huvittava kysymys vaikka ihan tosissani olin ;) huutiksessa vaan tuntuu nuo palautteet olevan NIIN tärkeitä. itsekin kun haluaisin alkaa myymään niin täytyy ensiksi hankkia luotettavuutta ostamalla ja siksi harmittaa jos jää palautteet saamatta.

mutta täytyy nyt odotella ihan rauhassa... ja hyviä kauppoja sinullekin, itse olen oikein tyytyväinen tähän ostokseeni!

t. ap

Vierailija
5/6 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjällä oli vain 5 pistettä itselläänkin eli ehkä hän ei välttämättä muista. eikä mieleeni tosiaan tulisi soitella kenellekään tämän takia, onneksi sähköposti on keksitty ;) selitinkin jo tuossa edellisessä vastauksessani miksi haluaisin sen palautteen.

t. ap

Vierailija
6/6 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan olisi ainakin 300 jos olisin kaikilta palautetta saanut, todella monet eivät vaan palautetta anna jostain syystä, liekö laiskoja.

Minä lähinnä myyn ja laitan heti palautteen kun maksu tullut. Palaute tosiaan on vapaaehtoista ja joskus näkee huutonetissä, että joku antanut negatiivisen jos toinen ei ole anatanut palautetta jos näin käy niin ehdottomsti viesti ylläpitoon niin poistavat negatiivisen, koska palaute on siis vapaaehtoista.

Varsinkin vähäpisteisille nuo palautteet ovat todella tärkeitä, siksi olisikin kivaa, että nuo laiskat palautteenantajat viitsisivät edes heille antaa. Itse en ala pyytelemään palautteita jos joku ei sitä anna, mutta ap:na voisin näin tehdä kun on noin vähän pisteitä.