Keksittekö, mikä minussa on vialla? Olen normaalinen näköinen, kokoinen, älyinen mies. Esim. työssä tulen hyvin toimeen naisten kanssa ja
mielestäni kaikki pitävät minusta työkaverina yms ja tulen sillain hyvin juttuun naisten kanssa (kun ei ole romanttisia aikeita mielessä).
Mutta kertaakaan ei yksikään nainen ole ollut kiinnostunut minusta romanttisessa mielessä. Ja omat kiinnostukseni siis olleet aina yksipuoleisia.
Mikä voisi olla vialla?
Kommentit (169)
Mene paikkoihin, joissa naiset tappelevat huomiostasi: keramiikkakurssille, joogaretriittiin, kokkikurssille, kuoroon. Usein miehet ajattelevat, että heidän pitäisi tehdä miehekkäitä asioita, mutta tuollainen yhteisten kiinnostusten hakeminen lumoaa naiset.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä... Joitakin kommentteja:
- Turhaan tuli korostettua tuota "perusnättiä", taisin vaan vastata jollekin, joka sanoi, että etsin kuitenkin jotain supermallia. Ja tuo esimerkkikuva oli Iltalehden etusivulta esimerkki siitä, millainen nainen on omasta mielestäni kaunis. Mutta ei se ole mikään kriteeri tietenkään, että pitää olla juuri tuollainen, vaan se kauneus on kokonaisuus luonnetta ja ulkonäköä mielestäni ja pelkän kuvan perusteella ei voi sanoa oikeastaan mitään.
- Omalta ulkonäöltäni olen mielestäni normaali, eikä ole mitään yksittäistä vastenmielistä tekijää, kuten ylipaino tai huono hygieniä tai hassut viikset tms.
- Alkoholia tai tupakkaa en käytä.
- Se on totta, että minulla ei ole mitään suurensuuria intohimoja ja tavoitteita. Yliopistotutkinnon olen suorittanut, mutta työelämässä ei ole sillain tavoitteita edetä suureksi johtajaksi ja tienata miljoonia tms. vaan ihan tyytyväinen asiantuntijatyössä. Sisältöä arkeen tuo ulkoilu ja liikunta eri muodoissaan, lomilla vaellusretket ja muut matkat, joiden suunnittelu on myös mukavaa harrastusta (ei siis pakettimatkoja, vaan itse suunniteltuja kiertomatkoja tms).
Eli vaellusta ja muuta matkailua harrastava nainen haussa. Se jo rajaa mistä kannattaa etsiä ja millä kulmalla.
Et vaan ole tavannut sitä sopivaa....
Suosittelen seurakuntaa tai partiota. Molemmissa upeita ihania naisia! Kyllä jonkun kanssa alkaa natsaamaan....
T. Partiosta löytänyt puolison
Naiset yleensä laittavat miehet kahteen lokerikkoon: 1) normaalit, kaverimiehet 2) miehet, joissa on seksuaalista vetovoimaa, joita voisivat panna
Kuulut tuohon ensimmäiseen.
Vierailija kirjoitti:
Yrität itseäsi huomattavasti tasokkaampia naisia.
Tähän miehet yleensä sanovat: mutta kun ei kiinnosta ne naiset, jotka kiinnostuvat minusta: yäk, omanikäinen ja normaalipainoinen/ läski.
Sitten kun pitää kertoa, että minkälaiset naiset kiinnostaa, niin : itseä nuoremmat, max 25- vuotiaan, hoikat, perusnätit ( oikeasti kauniit) lapsettomat, lemmikkieläimettömät, pitkähiuksinen, mekkoihin pukeutuvat naiset.
mut palstamammathan ovat hokeneet vuosikausia ettei mitään "tasoja" ole olemassa???
Ei se tartte kuin huonon naaman (tai riittävästi ylipainoa). Voit olla maailma upein ihminen, ja silti kukaan ei edes huomaa sinua, paitsi kaverimielessä.
Naisilla on sama homma. Naisten "helpommista asemista parisuhdemarkkinoilla" puhutaan paljon, mutta kukaan ei tällöin puhu meistä kaikkein epäviehättävimmistä naisista. Kun olet ruma naisena, olet kuin kulissihahmo muiden elämälle. Niin kuin elokuvissa on niitä extroja, jotka takana ovat touhuavinaan jotakin. Väitän että meille naisille se on vielä karumpi se kohtelu, mutta täytyy jo olla todella ruma (jota ei enää edes auta mikään meikki), että se kynnys ylittyy. Sitten olet todella ilmaa. Ruma mies voi ainakin saavuttaa huomiota saavutuksillaan, mutta kukaan ei edes välitä ruman naisen saavutuksista
Jos olisin ap, niin pitäisin enemmän meteliä vaellusretkistä ja vastaavista, jos ne kerran kiinnostavat aidosti. Näin se oma persoona pääsee esiin, ja innostuneelta näyttäminen lisää seksikkyyttä huomattavasti. Sitten, jos nainenkin osoittaa kiinnostusta, voi pyytää esim. retkelle johonkin saareen (ei tietenkään mihinkään korpeen, vaan yleiselle paikalle). Sinne eväät mukaan, enkä olisi niin kovin ehdoton sen alkoholinkaan suhteen, viinipullo voisi hyvinkin olla mukana rentouttamassa menoa. Lähtisin itse tällaisille treffeille mielelläni, jos olisin samaa ikäluokkaa ap:n kanssa.
Ei sinussa mitään vikaa ole, ei tarvitse vitsailla tai flirttailla eikä olla mieliksi, kun oikea tyyppi kävelee vastaan ......
Mä olen nainen. Ne raiskarit sun muut ahdistelijat ja tuijottelijat tai dickipickien lähettelijät ei välitä kilinveetäkään noista metooista tai muistakaan, mutta just ne normaalit tutustujat on aiempaakin varovaisempia.
Lopputulos on se, että normaalit ei ota enää oikeastaan ollenkaan kontaktia (vaikka nimenomaan se oli ja on edelleen tervetullutta) mutta nuo ahdistelijahyypiöt jatkaa kuten ennenkin. Sitä käytöstäkin oli ainakin vähän helpompi sietää kun sen vastapainona oli noita fiksuja ja normaaleitakin lähestyjiä. Nyt heitä ei enää juurikaan ole.