Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keksittekö, mikä minussa on vialla? Olen normaalinen näköinen, kokoinen, älyinen mies. Esim. työssä tulen hyvin toimeen naisten kanssa ja

Vierailija
02.12.2023 |

mielestäni kaikki pitävät minusta työkaverina yms ja tulen sillain hyvin juttuun naisten kanssa (kun ei ole romanttisia aikeita mielessä).

Mutta kertaakaan ei yksikään nainen ole ollut kiinnostunut minusta romanttisessa mielessä. Ja omat kiinnostukseni siis olleet aina yksipuoleisia.

Mikä voisi olla vialla?

Kommentit (146)

Vierailija
141/146 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n olisi pitänyt pariutua viimeistään lukiossa sen kivan luokkakaverinaapurintytön kanssa. Nyt on myöhäistä, koska peli on mennyt niin raa'aksi.

Ne (me) naapurintytöt itsekin pariudutaan yleensä vähän myöhemmällä iällä kuin ne jännät tytöt. Itse pariuduin vasta lähes kolmekymppisenä. Siinä vaiheessa ne jännät tytöt olivat ehtineet jo tehdä lapsia monen eri miehen kanssa. Yksikin oli raskaana jo yläasteella! Mikä hemmetin tavoite se on?

Kouluaikoina olin aivan liian arka ja epävarma. En vaan yksinkertaisesti ollut vielä valmis henkisesti suhteisiin ja seksiin. Koska olin kuitenkin nätti tyttö niin kyllä niitä kiinnostuneita oli ja yritin kyllä seurustella, mutta ei siitä tullut mitään.

Aina sanotaan että tytöt kypsyy nopeammin, mutta itse koin kypsyväni hitaasti. Tai ehkä vain olin poikkeuksellisen järkevä? Olin vielä 25-vuot

Minuakin oikeasti kosittiin lukioikäisenä, mukavan ja kiltin pojan toimesta josta tuli myöhemmin diplomi-inssi. En millään tasolla olisi ollut valmis perhe-elämään sen ikäisenä. Poika löysikin nopeasti toisen tytön jonka kanssa naimisiin ja pari lasta nopealla aikataululla. Tuntui, että sillä ei ollut väliä kenen kanssa meni naimisiin, kunhan vaan äkkiä löysi jonkun tarpeeksi sopivan.

Vierailija
142/146 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyt, jotka ovat tehneet deittiseurasta epämiellyttävän / ei jatkoon :

1) käytöstavat tarjoilijoita tai satunnaisia vastaantulijoita kohtaan. Esimerkki: kävelimme rakennuksen läpi. Deittikumppani ei pitänyt ovea auki vanhalle rouvalle vaan antoi oven paiskautua häntä päin ja huomattuaan sen, naurahti. Pöyristyttävää.

2) jankuttaminen työasioista. Jonkun toimistomestan organisaatiomuutos ei kiinnosta ketään. Osoittaa huonoa tilannetajua jauhaa duuniasioista kun voisi osoittaa kiinnostusta toiseen ihmiseen

3) ei pidä eläimistä tai naureskelee tai vähättelee deittikumppanille tärkeän lemmikin eli perheenjäsenen merkitystä

4) ei seuraa uutisia eikä osaa keskustella ajankohtaisista yhteiskunnallisista asioista

Ap:lle tsempit! Toivottavasti löydät elämäsi rakkauden. 

Kohtaan 3 täytyy todeta, että lemmikeilleen lepertelevät ja niistä jauhavat naiset ovat todellinen turn-off. On yleensä kaikille parempi että näinkin tärkeässä asiassa eri linjoilla olevat ihmiset eivät jatka tapailua. 

Itse ainakin ajattelen, että jos mies ei voi sietää lemmikkejä niin tuskin on kovin suuri mahdollisuus että välittää lapsistakaan. Onneksi se tosiaan on asia joka tulee ilmi melko nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/146 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan APn ongelma se, että itse friendzonetat itsesi vahingossa? Jos näyttäydyt kaikille samana kaveri äijänä niin siltä zonelta ei pääse ulos.

Jos kiinnostut jostakusta niin ehdota itse aktiivisesti treffejä että lähtisitkö vaikka lauantaina syömään tai pelaamaan bilistä? Sitten jos sanoo, että joo syömään niin annat kaksi eri ruoka vaihtoehtoa kiinalainen/joku perus rafla. Kun neiti on valinnut niin kysyt että voinko hakea sut vaikka kuuden maissa? Sitten haet sen naisen kotoa ja palautat sinne, varaat sen ravintolapöydän etukäteen ja käyt vaikka etukäteen hakemassa jonkun kukan kukkakaupasta. Miksi? Koska jos haluat erottua joukosta sinun täytyy nähdä vaivaa (mitä muut miehet tähän tyyliin harvoin tekee) ja osoittaa näin romanttinen ele jotta et joudu sinne kaveri laariin.

Lisäksi on hyvä että urheilet, käyt parturissa ja voit mennä vaatekauppaan ja kysyä myyjältä apua. Esim jack&Jones ei ole super kallis, sieltä saa kivoja perusvaatteita ja yleensä myyjät kyllä jeesaa. Ostat parit kivat farkut, pari t-paitaa ja muutaman pitkähihaisen / kauluspaidan mikä ikinä kuuluukaan sun tyyliin. Näitä vaatteita miksaamalla saat usean kivan sulle sopivan asun.

Ennen treffejä käyt suihkussa ja käytät vähän jotain kivaa ja mietoa hajuvettä.

Sitten mietit mikä sulle on tärkeää ja teet listan ominaisuuksista mitä toivot siltä kumppanilta. "Joku ihan nätti naapurintyttö" ei kerro edes sulle itsellesi mitään. Kun tiedät mitä haluat niin osaat myös vastata kun joku kysyy sitä sulta. Lisäksi jos et ole uraohjus tai suhtaudu intohimoisesti mihinkään niin ehkä joku kaltaisesi ihminen on enemmän sua varten. Kun tiedät mitä haluat ja osaat sanoittaa sen niin se kumppanin etsiminen on helpompaa.

Lisäksi deitti apeissa 1) hyvä kuva (ei mikään vessa nenäkarvat näkyy selfie) 2) kiinnostava teksti mistä ilmenee vähän kuka olet ja mitä teet, sekä mitä etsit. Eikä mitään "etsin vakavaa mut odotellessa ONS käy". Nämä kaksi asiaa Esim sulkee toisensa ulos täysin.

Yleensä kun vähän teet taustatyötä että miltä muiden miesten profiilit näyttää ja mitä niillä lukee niin voit saada ideoita. Rajaa ne asiat sinne järkevästi äläkä yritä syödä ja säästää sitä pullaa samaan aikaan. Lycka till.

Vierailija
144/146 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
145/146 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain ole riittävän hyvännäköinen.

Vierailija
146/146 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan riittävän varakas, vai onko Sinulla pieni se?