n.164cm nainen, mitä painat?
Ja oletko tyytyväinen peilikuvaasi? itse laihiksella, nyt painoa 68kg, tavoite oli ensin 62kg, mutta nyt olen kiristänyt sitä 58kiloon.. Minkä kokoisia olette muut samanpituiset :)
Kommentit (121)
(163cm) Olen ihan ok kroppainen, numerot tuntuu itselle isolta, mutta urheilu on tuonnut muutaman kilon. Sentit kyllä pysyneet suht samoina 89-66-89
Tällä hetkellä painan noin 65 kg, ihanne olisi minulla 62 kg. Leveät hartiat ja lihaksia löytyy.
165/75, vuodessa +10kg. masua on ja aika leveä peppu. mies aivan hulluna muotoihini!
Painan 51kg, mutta muutama kilo siinä on liikaa. Ihanne olisi 49kg.
Olen nyt tässä iässä parhaimmillani ja hoikka 56-57 painossa, parikymppisenä painoin n. 50 kg.
Olen samoissa mitoissa ja miehen mielestä olen turhan "laiha". Omasta mielestä just sopiva. Olen joskus painanut 46kg ja se oli selkeästi liian vähän. 50 tai hieman alle on ok. Riippuu paljon ruumiinrakenteesta ja muodoista. Rintavilla naisilla muutama kilo enemmän ei välttämättä näytä pahalta, joten heidän ihannepainonsa on korkeampi ja muodot kauniin naiselliset. Omat strategiset mitat ovat n. 89-63-91 eli olen pieni eivätkä lisäkilot asettuisi sopusuhtaisesti, vaan suoraan lantiolle. ;)
painoon nähden?? Itse olen 166/ 54 ja mulla on melkein samat, 89-63-88...outoa? Miten voit painaa viisi kiloa vähemmän ja olla saman kokoinen (isompi)?
Tuli sama mieleen.. Itse 164/57 ja mitat 91-59-91 kuppikoko 65/C. Niin pieni ero mitoissa, mutta painossa eroa melkein 10 kg????
166 ja 74 kg...parhaimmillani olen 68 kg ja kiinteänä,nyt on ollut taukoa säännöllisestä treenistä.Olen hyvin rintava ja kapealanteinen, siksi näytän mielestäni hyvältä kurvikkaana!Olkaa naiset tyytyväisiä itseenne,se jos mikä kaunistaa=)
parhaimmalta olen näyttänyt n. 70kg. Välillä painoin 58kg ja olin aivan liian laihan näköinen. Mulla on jotenkin sellainen ruumiinrakenne, että paino ei näy kovin helposti. Paitsi tietenkin nyt, sairastumisen takia saadun ylimääräisen 30kg myötä:(
mielestäsi liian laiha? Itsellä tavoitteena urheilullinen kroppa ja uskon että tuollaista painoa ei näillä lihaksilla voi saavuttaa -ap
166cm kyllä, mutta painan 53-54kg ja oikein tyytyväinen olen.
ja ei, en ole tyytyväinen. JOku 5kg pitäs saada lisää...
ja paino vaihtelee 48-50kg. Olen omiin raameihini nähden sopivankokoinen.
Olen pieni ja siro, muotoa kuitenkin löytyy rinnoista ja lantiosta. Kiinteyttää voisin hieman; lihaksista ei ole tietoakaan (toisaalta en itse pidä "urheilullisen" näköisestä vartalosta, joten kovin treenattu vartalo ei ole tavoitteissakaan).
Ihan tyytyväinen painoon. Liikuntaa haluan lisätä enemmän liikunnan ilosta kuin vartalon muokkauksen vuoksi.
(163cm) Olen melkein tyytyväinen painooni. Tyytyväisempi kuin 72kg:aan. Pudotan vielä painoani varmaankin johonkin 52-54kg:aan
ja painan 50 kiloa, ihan passeli paino.
paino tällä hetkellä n. 65 mutta alaspäin menossa (en varsinaissti laihduta, mutta n. 3kg lähtenyt syksyn aikana). Tavoitetta en tiedä vielä, alkuun pidin tavoitteena 65 mutta kun siihen pääsin niin tekis mieli pari kiloa puristaa pois. Ruumiinrakenteeni ei ole siro, siksi en haaveile alle 60 kg:n painosta
Painan tällä hetkellä 72,5kg, en ole tyytyväinen. tosin pahimmillani olen painanut (viimeksi keväällä) 78 kiloa. Ja alimmillani tän päinonen olin, myös tän pituisena, 17 vuotiaana 55 kiloa.
masennus ja suklaa-addiktio lihotti etenki omilleni muutettua tosi paljon. muistan ku muutin omilleni 18 vuotiaana ja olin n. 68kg. vuotta myöhemmin painoin n. kymmenen kiloa enemmän.
mutta joo, laihis on onnistuneesti jatkunu jo useita kuukausia, jatkuvasti menny alaspäin vaikkakin hitaasti. tavoite oisi saavuttaa kevääseen mennessä 62 kilon paino :)