n.164cm nainen, mitä painat?
Ja oletko tyytyväinen peilikuvaasi? itse laihiksella, nyt painoa 68kg, tavoite oli ensin 62kg, mutta nyt olen kiristänyt sitä 58kiloon.. Minkä kokoisia olette muut samanpituiset :)
Kommentit (121)
ihan jees, mutta kiinteämpi voisi olla.
Ja painan 62kg. 5 kiloa on liikaa, pitäisi päästä johonkin 56-57 kiloon.
läskiä löytyy mutta myös lihasta. Kymppikilon jos sais pois niin olisin tyytyväinen.
ja 57kg kolmen lapsen jälkeen. Tavoitepaino ainakin 55kg, tällä hetkellä löytyy jenkkakahvat ja pömppömaha. Ennen raskauksia paino 52kg.
Tällä hetkellä 61kg, mutta puollustukseksi voin sanoa, että olen raskaana, rv34 menossa. Ennen raskautta 54kg, johon olin ihan tyytyväinen. Toista odotan ja kiloja ei kyllä tunnu kertyneen muualle kuin masuun=)
En ole tyytyväinen. Olisin ihan OK jos paino olisi 64. Nuorempana pidin 54-57kg ihanteena ja painoin sen verran.
Peilikuva on ok, mutta muutama kilo saisi olla enemmän. Tähän paino kuitenkin aina putoaa vaikka pari lisäkiloa saankin välillä haalittua.
Olen siro ja pitkäraajainen eikä luut paista, mutta vitosella alkava paino kuulostaisi paremmalta.
Normaali painoni on n.64kg, jossa pysyn ilman suuria ponnisteluja. Ihannepainoni olisi 59kg. Tällä hetkellä aika kaukana tavoitteestani 79kg...
Peilikuva sopivan kiinteine lihaksineen ja ennen kaikkea se miltä itestä tuntuu on just hyvä. Huomauttaisin kuitenkin, että se tykkääkö omasta kropastaan ei oo kiinni kiloista, vaan tulee ihan sieltä oman pään sisältä. Tuut laihuttamaan ja pettymään koko loppuelämäs jos et tajuu aluks tätä.
Jos elät, oo onnellinen. Jos pystyt kävelemään, puhumaan, tuntemaan ja muistamaan, se mitä puntari näyttää on toisarvoista. (Testaa aivohalvausta, jos et usko muuten.) Treenaa, koska se on kivaa, ja syö elääksesi, ei toisinpäin, ja löydät äkkiä itsellesi täydelliset mitat ja olon.
olen hieman liian laiha, pienet lihakset erottuu hyvin (käsivarret, selkä, vatsa), luutkin ehkä aavistuksen liikaa näkyy. Supertimmi en kuitenkaan ole (takamus ja reidet vaatis tehokkaampaa treeniä). Rinnat on pienet B70. Jos painaisin n. 53kg ja treenaisin tehokkaammin, olisin parhaimmillani (kokemusta tuosta on).
5 kiloa on tavoitteena tiputtaa kevään aikana. Ennen lapsia olin 56kg, mutta noihin mittoihin en enää haikaile. Se 63kg olis hyvä jos siihen vain pääsisin...
5kg sais kyl lähteä. Muuten olen tyytyväinen. Olen muodokas oikeista paikoista. Vatsan seudulta kun vähän sais pois.
vuosi sitten todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta ja lihoin silloin n 10 kg. nyt alkaa lääkitys olla kohillaan.
olisin tyytyväinen, jos saisin alla 80 kg painon. 77 kg olen painanu joskus parikymppisenä. nyt olen 40v.
Viimeisilläni raskaana.
Kolmekymppisenä paino oli n.50kg ja olin oikein sutjakassa kunnossa.
Nyt kolmen lapsen sekä iän myötä painoa on jäänyt ja raskauden jälkeiseksi tavoitteeksi asetan alle 60kg.
Turha enää edes tavoitella mitään 55kg painoa. Näyttäisin nälkiintyneeltä.
Elikkä oon 14v./164cm/49kg... Haluisin laihduttaa joten voisitteko kertoa jotain hyviä vinkkejä? Lenkkejä en pysty juoksemaan jalassa olevan tulehduksen takia:( treenaan joukkuevoimistelua 6krt viikossa, 3h kerralla. Kertokaa laihdutus vinkkejä joissa ei tarvita lenkkejä eikä kauheasti erikoisruokavaliota
En ole tyytyväinen, laihdutan. Vy 93cm
Olen tyytyväinen. Liikun paljon, joten osa iso on lihasta.
ja on todellakin aivan liikaa. Alle 60kg vielä jotankin ok, mutta mieluiten 53-55kg, kun ei ole juuri lihaksia.