n.164cm nainen, mitä painat?
Ja oletko tyytyväinen peilikuvaasi? itse laihiksella, nyt painoa 68kg, tavoite oli ensin 62kg, mutta nyt olen kiristänyt sitä 58kiloon.. Minkä kokoisia olette muut samanpituiset :)
Kommentit (121)
ja painoa 53kg. Tyytyväinen olen.
ja tällä hetkellä painan n.78kg (ja olen raskaana 26 viikolla). Ennen raskauttakin olin kyllä "pulskassa" kunnossa (paino ehti nousta semmoiset +10kg nopeaa eli olin n.75kg). Raskaaksi tullessa laihduin ja "lihoin" sitten uudestaan. Mun kroppa on kyllä sellainen että oisin tosi tyytyväinen johonkin 70kg sitten raskauden jälkeen, kunhan pysyy suurin osa painosta tisseissä ja pepussa :D
siinä taitaa olla pari kiloa liikaa? Tyytyväinen olisin jokaisesta pudonneesta kilosta, mutta lisää vaan tuntuu tulevan.
Sellainen paino jossa minun on ollut hyvä olla on 56-57kg. Alle viidenkymmenen kilon painoisena oli tosi kurjassa kunnossa.
ennen raskautta painoin tuon 48, oli yks iso poskilommo... ei kaunista kateltavaa.yt raskaudesta kulunut 1kk ja painan saman verran mutta mielestäni näytän suht terveeltä ja lisää vois tulla myös..mutta minkäs teet vaikka kaiken syöt niin mitään ei tapahu..
Mä kokisin olevani aika pulskassa kunnossa, jos painaisin kymmenen kiloa enemmän kuin nyt. Monelle muulle se paino olisi ihannepaino tai liian vähänkin. Tästä voisi päätellä, että minä näytän monen mielestä varmaan kammottavan laihalta, vaikka itse en ihan niin ajattelekaan. Onkohan mun kehonkuva jotenkin vääristynyt? T: nro 3, 163cm/49kg
mutta oloni oli muuten kurja. Jos en saanut ruokaa tasaisin 3h välein oloni oli niin kamala että en enää pystynyt syömään.
Tiedän että minulla on aina ollut jonkun sortin syömishäiriö.
34
Olen samoissa mitoissa ja miehen mielestä olen turhan "laiha". Omasta mielestä just sopiva. Olen joskus painanut 46kg ja se oli selkeästi liian vähän. 50 tai hieman alle on ok. Riippuu paljon ruumiinrakenteesta ja muodoista. Rintavilla naisilla muutama kilo enemmän ei välttämättä näytä pahalta, joten heidän ihannepainonsa on korkeampi ja muodot kauniin naiselliset. Omat strategiset mitat ovat n. 89-63-91 eli olen pieni eivätkä lisäkilot asettuisi sopusuhtaisesti, vaan suoraan lantiolle. ;)
Minä olen tosin viimeisimmilläni raskaana (rv 38+3) :D
"normaali" paino ennen raskautta oli 64kg ja kyllähän se peilikuva paremmalta näytto kuin nyt :D
60kg olisi tavoitteena :)
ainakin 5 kiloa pitäisi saada pois
Olen samoissa mitoissa ja miehen mielestä olen turhan "laiha". Omasta mielestä just sopiva. Olen joskus painanut 46kg ja se oli selkeästi liian vähän. 50 tai hieman alle on ok. Riippuu paljon ruumiinrakenteesta ja muodoista. Rintavilla naisilla muutama kilo enemmän ei välttämättä näytä pahalta, joten heidän ihannepainonsa on korkeampi ja muodot kauniin naiselliset. Omat strategiset mitat ovat n. 89-63-91 eli olen pieni eivätkä lisäkilot asettuisi sopusuhtaisesti, vaan suoraan lantiolle. ;)
painoon nähden?? Itse olen 166/ 54 ja mulla on melkein samat, 89-63-88...outoa? Miten voit painaa viisi kiloa vähemmän ja olla saman kokoinen (isompi)?
Aika kummat mitat sulla on tuohon painoon nähden?? Itse olen 166/ 54 ja mulla on melkein samat, 89-63-88...outoa? Miten voit painaa viisi kiloa vähemmän ja olla saman kokoinen (isompi)?
Itse olen 164/49 ja 83-61-88, lantiolle menee kaikki paino mitä tulee.
Ovatko sinun mittasi jotenkin absoluuttisesti oikeat? ;D Ehkä olet lihaksikkaampi tai "raskasluisempi" ja painat siten enemmän. Olet myös pari senttiä pitempi. Kyllä minäkin olen painanut 52kg ja ollut noissa samoissa mitoissa, mutta myös paljon lihaksikkaampi ennen ekaa lasta. Anyway, nuo nyt kuitenkin ovat räätälillä otetut pukumitat ja paino on mitä on. ;)
todellisuus kun ulkona on jotain ihan muuta
168/66kg
Riippuu varmaan missä päin kuljeskelet. ;)
Mutta sillä yhdellä ihmettelijällä, joka painoi 5kg enemmän, on paksummat raajat ja isompi pää, kuin sillä toisella.
olen tyytyväinen, ehkä pitäisi vähän saada painoa lisää :)
hieman lyhyempi olen, 162. paino tällä hetkellä n. 65 mutta alaspäin menossa (en varsinaissti laihduta, mutta n. 3kg lähtenyt syksyn aikana). Tavoitetta en tiedä vielä, alkuun pidin tavoitteena 65 mutta kun siihen pääsin niin tekis mieli pari kiloa puristaa pois. Ruumiinrakenteeni ei ole siro, siksi en haaveile alle 60 kg:n painosta
pari vuotta eroa tuohon aiempaan kirjoitukseen, painoa 62 ja muutama kilo pitäisi saada taas pois. Parhaimmillaan viime syksynä kävin jo 57 kilossa, mutta sen painon ylläpitäminen on aika työn ja tuskan takana. Riittäis kun paino alkais 5:lla.
Näin se mieli muuttuu siis kun ylläolevaan vertaa :-)
Painan nyt 57kg.
Olen laihduttanut parin kk aikana 61kg:sta 57kg:oon. Tarkoitus olisi vielä pudottaa 1-2kg.
Eli n.55kg olisi hyvä.
Olen suhteellisen tyytyväinen peilikuvaani, mutta vielä tyytyväisempi olisin jos painaisin vaikka 58kg. Painoin 17-vuotiaana sen verran ja se oli hyvä. Eniten minua häiritsee suhteessa suuri takamukseni ja lyhyet jalkani, mutta ne minulla on ollut pikkutytöstä asti joten niiden kanssa on vain elettävä.
Viime talvena painoin vielä 72kg, joten olen nyt onnistunut muutaman kilon pudottamaan. Nyt alkuraskaus meneillään eli painonpudotus saa odottaa vähän aikaa.
10 kiloa haluaisin pois,mutta tuntuu että kiloja tulee joka vuosi lisää n.2 kiloa