n.164cm nainen, mitä painat?
Ja oletko tyytyväinen peilikuvaasi? itse laihiksella, nyt painoa 68kg, tavoite oli ensin 62kg, mutta nyt olen kiristänyt sitä 58kiloon.. Minkä kokoisia olette muut samanpituiset :)
Kommentit (121)
Mä olen 164cm ja painan n.66kg. Olen nyt muutaman vuoden harrastanut liikuntaa aktiivisemmin ja vaikka paino ei hirveästi ole mihinkään tippunut on kroppani ihan erinäköinen kuin ennen. Ja kyllä, olen tällähetkellä melko tyytyväinen siihen miltä näytän. Mun rakenteella jos painaisin alle 55kg näyttäisin pieneltä pojalta. Häviäis ne vähäisetkin muodot ja kurvit... :D Minusta näytän nyt hyvältä ja pääasia on että myös tuntuu siltä, että kroppa toimii. On vahva ja terve olo! :)
Olin tosi pitkään 55 kg ja nyt hiukan pitäis pudotata, jotta olo hyvä.
ikä 49 v
Olen tyytyväinen painooni. Urheilen paljon ja tuo on aikalailla lihasta. Ihmettelen kyllä miten hoikat tähän kyselyyn ovat vastanneet, todellisuus tuolla kadulla on vähän toinen...
jotenkin 164cm ja 66 kg vaan kuulostaa tosi tuhdilta, vaikka sanotkin näyttäväsi hyvältä. Voi tietysti olla niin, mutta kuulostaa erikoiselta.
haluan pois n.3 kg. harrastan liikunta 5 kertaa viikossa, jioten kaikki ei ole läskiä.
Mutta kukaan ei oo päin naamaa ainakaan läskiksi haukkunut, ei edes pyöreäksi maininnut! Tosin kun olen ystävilleni painoni kertonut, eivät he ole sitä oikein uskoneet (olen jopa puntarille noussut todistaakseni, että painan mitä sanoin! :D ) En ole mitenkään erityisen hoikka tai pulska, vaan mielestäni ihan sopusuhtainen tavallinen nainen.
Ja toisaalta tässä tullaan siihen, miten kukin oman kroppansa kokee, joku viihtyy superhoikkana ja timminä, toinen haluaa olla muodokas ja pehmeä. Siinähän se pointti taitaa ollakin, pääasia on, että voi hyvin ja on itse tyytyväinen!
T:70
Kun mittoja pyysit niin mielenkiinnosta mittailin...
91-75-97
Ollako tuhti vai eikö olla, siinäpä pulma! ;)
Mutta pääasia lienee, että itse viihdyn nahoissani! :D
alkaa olla melko ok paino synnytyksen jälkeen. Mutta 4-5 kg kevyempänä olisin tosi hoikka, tykkäisin. Kun painoin n. 50 kg ja alle ihmiset alkoi kysellä sairastanko anoreksiaa (liikun paljon enkä ole ihan linnunluinen ts. kovin siro). Yli 60 kg on liian paljon, on ylimääräistä.
alkaa olla melko ok paino synnytyksen jälkeen. Mutta 4-5 kg kevyempänä olisin tosi hoikka, tykkäisin. Kun painoin n. 50 kg ja alle ihmiset alkoi kysellä sairastanko anoreksiaa (liikun paljon enkä ole ihan linnunluinen ts. kovin siro). Yli 60 kg on liian paljon, on ylimääräistä.
Kokoa 38 käytän vaatteissa. En laihduta ja harrastan saleilua 5kertaa viikossa. Läskiäkin löytyy vähän.
oon 164cm pitkä ja painan 42kg haluisin olla 48kg! miten terveellisesti ja suht koht nopeesti paino nouseen täl hetkel syön n. 3000 kcal päiväs ja lihon n. 1kg viikos vaihtia! kertokaa terveellisiä mutta kalori pitosia ruokia!
painan 56kg (olen 164cm) ja se on liikaa mulle. Muille tällainen paino ois varmaan ihan passeli. Olen sirorakenteinen ja paras paino mulle on 50-52kg. Olen 2-kymppisenä ollut melkeinpä langanlaiha (42kg).
ja terveyteenne. Näihin taitaa vastata vain he, joilla elämässä asiat liian hyvin eli ei vakavia sairauksia itsellä tai lapsilla.
Tilanne on aivan muuta, kun joka päivä on pelko elämän päättymisestä.
ja siinä on n. kolme kiloa liikaa. Kestän tämänkin painon, en ole mielestäni liian lihava tms, mutta tahtoisin painaa sen 55-56 kg, jonka verran olen painanut koko aikuisikäni muutamaa vuotta lukuunottamatta.
Itse olen 164cm/ 59kg ja 94-70-94. Mulla on isot rinnat, pienemmillakin parjaisi vaikka mies toista vaittaakin ;D Niinkun monet muutkin, kiinteytta kaipaisin lisaa.
Tiedan kokemuksesta, etta itselleni paras paino on 56-58kg. Vahemmalla olisin ruohonkorsi. Paino on maksimissaan ollut 63kg ja silloin on korjaustliike tarpeen, koska olo on niin turpea.
Painoa ei kuitenkaan kannata tuijottaa itseisarvona. Peili ja mittanauha kertovat enemman.
Ja olen oikein tyytyväinen. Enkä ole mikään lihaksikas vaan ihan rehellistä läskiä mulla on mutta kun se on naisellisesti sijoittunut sopiviin kohtiin eikä esim vatsamakkaroiksi niin tykkään, ja mieheni myös. Mitat on 93-70-95 eli mikään pötkylä en ole.
Minä olen siis noin 162cm pitkä ja painan 56kg. Harrastan liikuntaa 5-6 kertaa viikossa (hiihto, kuntosali, lenkkeily..) joten lihastakin on. Tähän olen tosi tyytyväinen. Lisää lihasta olisi kyllä mukava saada ;)
enkä ole oikeastaan tyytyväinen, yritän lihottaa. Haluaisin painaa 53-54kg
Olen tyytyväinen painooni. Urheilen paljon ja tuo on aikalailla lihasta.
Ihmettelen kyllä miten hoikat tähän kyselyyn ovat vastanneet, todellisuus tuolla kadulla on vähän toinen...