n.164cm nainen, mitä painat?
Ja oletko tyytyväinen peilikuvaasi? itse laihiksella, nyt painoa 68kg, tavoite oli ensin 62kg, mutta nyt olen kiristänyt sitä 58kiloon.. Minkä kokoisia olette muut samanpituiset :)
Kommentit (121)
löytyy huimat 96. en ole tyytyväinen(30kg pitäis saada pois) mutta en jaksa tehdä asian hyväkseenkään mitään :D
En varsinaisesti laihduta, mutta tarkoitus on hiljalleen hieman pudottaa painoa, n. 65 kiloon.
Nuoruuden laihoja päiviä en enää haikaile, silloin painoin 50 kg ja jopa allekin (ja nyt kun katson niitä kuvia, niin olin kyllä todella laiha, ei ollut juuri rintojakaan, nyt sen sijaan on tissit ja peppu, mistä tykkään).
Nyt oon onneks oppinu sen, että en tuijota pelkkää painoa sillä se ei todellakaan kerro kaikkea.
Lihasta löytyy jonki verran, treenaan salilla 2x vkossa + fyysinen työ päälle joten se nostaa painoa, mutta kyllä tästä ois vara tiputtaaki ;)
Jos omaa painotavoitetta ajattelen niin se ois 57-58kg mutta enempiki välttää jos kroppa ois timmimpi. Nyt liikaa tavaraa lantiolla, mahassa... ja tisseissa ;D 75D on mun mielestä liikaa =D
olen tyytyväinen itseeni. En urheile ja syön mitä huvittaa.
Tietty vois olla kilo tai pari enemmänkin, mutta tää vain on mun vakiopaino. Syön ja herkuttelen milloin lystää, mutta urheilua voisi lisätä, kun siitä saaa hyvän mielen. Mulla kilot kertyy aina vääriin paikkoihin eli haluisin kiloja takapuoleen tai rintoihin rasvaa, mutta ne ei sinne tuu vaan mahaan jos tulee..
painoin 52-57 mutta nyt kun katsoo kuvista niin olin todella luisevan näköinen. Tälläkin hetkellä olen kaunis ja naisellinen, mutta vaatteet istuisi päällä paremmin jos muutama kilo karisisi.
Olen mielestäni liian tuhdissa kunnossa, ja ihanne olisi noin 58 kg. Mutta siihen en edes tähtää, riittäisi kun pääsisin 61-62 kiloon. Joku toinen voisi olla näillä mitoilla juuri sopiva, mutta itselläni on tosi hennot luut ja kaikki läski tuossa vyötäröllä joten minulle tämä paino on ihan liikaa.
163/45.liian laiha, jos saisin 5-7 kilo lisä olisin tyydyväinen
Olen tyytyväinen. Olen ns. pieniluinen mutta samalla rasvakudosta on eli tissejä riittää kyllä. Joidenkin mielestä kroppani on liian tissipainotteinen, mutta en jaksa moisesta murehtia :)
Olen ihan tyytyväinen kahden pienen lapsen kohta nelikymmpinen kotiäiti.
Jos alle 65:een pääsisi. Muutama kilo on lähtenyt kesän jälkeen.
aika erikoisia painoja ja mittoja monella. Itse olen ylipainoinen, painoa 73kg (163cm), sain vauvan 2 kk sitten ja paino on laskusuunnassa. Mittani ovat 112-75-93, rinnat imetyksen takia tällä hetkellä F-kuppia! Tavoittelen painoa 65 kilon tietämillä, joka on minulle ollut hyvä paino. Ehkä olen monen mielestä silloinkin turhan tuhti..
Ei kai kyse ole siitä mitä muut ovat mieltä, vaan siitä mikä paino ja olotila tuntuu itsestä hyvältä.
Ja liikaa on lähes 10 kiloa, vaikka BMI olisi normaali jo yhden kilon pudotuksen jälkeen. Ihanne olisi kuuskyt, mutta jo 5 kiloa vähemmän jees. Neljä vuotta sitten keväällä olin 10 kg kevyempi ja tavoitteena toukokuussa sama. En halua että luut törröttää, mutta lihaksia saa olla.
Olen 162 cm.
Painoin nuorena 50 kg. Olin aivan liian laiha. Paino ei kuitenkaan noussut vaikka olisin syönyt mitä.
Nyt painan 61 kg. On rinnat ja hyvät muodot muutenkin. Mies sanoi, että vähempää en saa painaa missään tapauksessa. Nyt on oikein ihannepaino.
58 kg. Tämä on minun "oma painoni" ja suurimman osan aikuiselämästäni painoni on ollut 2 kg sisällä.
Yleisesti minua pidetään tosi hoikkana, vaikka en painon puolesta mikään laiheliini olekaan ;)
Hyvä olla ja näytän sopusuhtaiselta. En joudu tarkkailemaan syömisiäni millään tasolla.
liikaa on painoa, mutta tissit on kunnon c-kupit. Niitä ei ois, jos olisin ihannepainossani 52 kilossa.