Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Naiset saavat aina seksiä kun haluavat" vs tosielämä

Vierailija
02.12.2023 |

Aika ajoin harvalukuinen mutta sitäkin aktiivisempi miesten joukko päätyy julistamaan, että naisilla olisi asiat deittimarkkinoilla tai muuten elämässä paremmin, koska naiset saavat aina seksiä kun haluavat.

Onko kukaan näistä miehistä koskaan pysähtynyt miettimään, että jos naisille tosiaan on suotu tällainen kateutta herättävä "kultainen passi", niin miksi ihmeessä naiset niin harvoin sitä päättävät käyttää? 

Toki osa naisista käyttää sitä mahdollisuutta, mutta tilastojen mukaan suurempi osa ihan viriileistä sinkkunaisista päättää viikko toisensa jälkeen käyttää aikansa johonkin ihan muuhun. Jotkut eivät lunasta tuota mahdollisuuttaan koskaan. 

Eli joko naisilla ei ole sellaisia mahdollisuuksia, tai sitten se passi ei ole ihan niin kultainen kuin mitä miehet luulevat. 

Tässä nyt pieni tuulahdus tosielämästä. 

Kommentit (144)

Vierailija
81/144 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on ihan yliarvostettu juttu, kun vaarana on aina joutua (seksuaalisen)väkivallan uhriksi. Plus tietenkin se, että seksi on yleensä epätyydyttävää, kun mies keskittyy kahteen - itsensä ja munansa tyydyttämiseen.

Miehet voisivat kokeilla seksiä keskenään saadakseen vähän kuvaa siitä, millaista kuraa satunnaisseksi yleensä on miehen kanssa. 

Jos noin käy, niin on katsottava peiliin nainen. Etkö ole saanut suutasi koskaan auki, koska eihän ventovieras mies voi tietää millaisesta seksistä pidät? Sekin on hyvin yleinen ongelma, että te olette tuhonneet herkkyytenne hormoneilla ja orgasmin saannin vaikeus johtuu niistä, eikä miehen taidoista. Lisäksi tuo negatiivinen asennekin paistaa naamasta, joten miehen kannattaa nopeasti yrittää edes saada tyydytys itselleen, koska tietää, että naista ei saa kukaan muukaan tyydytettyä.

ja paikat on tuhottu myös kaikenlaisilla suristimilla niin että lähtee

Vierailija
82/144 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä  johtuu ns hyötymistarkoituksesta.

Naisen logiikkaan kuuluu aina hyötyä kaikesta mitä tekevät. Olkoon hyöty sitten taloudellista tai mitä tahansa.

Seksuaalinen kanssakäyminen sisältää AINA jonkin taka-ajatuksen. Nainen tarvitsee rahaa, remonttia kotiinsa, elättäjää itselleen/ lapsilleen, autonsa korjausta..lista on käytännössä rajaton ja loputon. 

Näin se vaan menee."

Sikäli osuvasti sanottu, että tosiaan, odottaisi edes hyvää seksiä, josta saisi sen orgasmin. Mutta ei se on vain sitä tanan jyystöä, ja tikkausta, jonka tarkoituksena on vain sen miehen laukeaminen, ei muuta.

Oppiihan sitä nainen välttämään, kuin ei saa kuin pahan mielen.. Ai niin,  miehethän ovat täällä julistaneet että pillussa on hirveä määrä nautintopisteitä, ja klitoriksen "sisäosia" jotka saavat hurjan hekumna kun vain kulli sisään luikahtaa, muuta ei tarvita!

Ja jos tarvitaan, on hiekkapilde, jolla toodella tunnoton pillu.

Todellisuudessa tämä nainen saa järkkyjä orgasmeja oikeissa käsissä.

Mutta kun kirjassa lukee että siellä on g, a, ja lisäksi se klitoris pitkin emätintä, nin näin on oltava, kyllä miehet tietävät paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/144 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämähän on on hyvin helppo testata kummalle sukupuolelle sitä seksiseuraa on enemmän tarjolla. Tehkää seksiseuraa hakeva deittiprofiili suurinpiirtein samoilla ruumiinrakenteilla yms. mutta toinen profiili on mies ja toinen nainen

Vierailija
84/144 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämähän on on hyvin helppo testata kummalle sukupuolelle sitä seksiseuraa on enemmän tarjolla. Tehkää seksiseuraa hakeva deittiprofiili suurinpiirtein samoilla ruumiinrakenteilla yms. mutta toinen profiili on mies ja toinen nainen

Iso tissinen mies ja isotissinen nainen ihan takuu varmasti saa eri tavalla seuraa.

Vierailija
85/144 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saahan sitä seuraa toki, mutta vain mies "saa".

Vierailija
86/144 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on ihan yliarvostettu juttu, kun vaarana on aina joutua (seksuaalisen)väkivallan uhriksi. Plus tietenkin se, että seksi on yleensä epätyydyttävää, kun mies keskittyy kahteen - itsensä ja munansa tyydyttämiseen.

Miehet voisivat kokeilla seksiä keskenään saadakseen vähän kuvaa siitä, millaista kuraa satunnaisseksi yleensä on miehen kanssa. 

Jos noin käy, niin on katsottava peiliin nainen. Etkö ole saanut suutasi koskaan auki, koska eihän ventovieras mies voi tietää millaisesta seksistä pidät? Sekin on hyvin yleinen ongelma, että te olette tuhonneet herkkyytenne hormoneilla ja orgasmin saannin vaikeus johtuu niistä, eikä miehen taidoista. Lisäksi tuo negatiivinen asennekin paistaa naamasta, joten miehen kannattaa nopeasti yrittää edes saada tyydytys itselleen, koska tietää,

Minulla on valitettavasti sellainenkin kokemus, että vaikka kuinka miehelle sanoisi, hän ei kuuntele, korkeintaan loukkaantuu, kun eivät otteet miellytä. En tiedä, pitäisikö purra vai läimäyttää, kun yksinkertainen Ai, nännien nipistäminen, tai mikä ikinä, sattuu, ei mene läpi.Kertokaa te.

Vierailija
87/144 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tälle ihmelinjalle nyt lähtee... Mä saisin hyvännäköisiä naisia just mun makuun. Harvalla on pään sisällä riittävästi kapasiteettia keskustella, jakaa ajatuksia ja siitähän se kipinä lähtee. Sen vuoksi kumppanini ovat olleet huomattavasti mua vanhempii naisia. On hauskaa ja seksi on uskomatonta. Kaikenlaista on tullut kokeiltua ja ikinä ei ole tullut paha mieli, vaikka jotain olen vierastanutkin.

Vierailija
88/144 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tälle ihmelinjalle nyt lähtee... Mä saisin hyvännäköisiä naisia just mun makuun. Harvalla on pään sisällä riittävästi kapasiteettia keskustella, jakaa ajatuksia ja siitähän se kipinä lähtee. Sen vuoksi kumppanini ovat olleet huomattavasti mua vanhempii naisia. On hauskaa ja seksi on uskomatonta. Kaikenlaista on tullut kokeiltua ja ikinä ei ole tullut paha mieli, vaikka jotain olen vierastanutkin.

Niin, makuasioista on turha kiistellä

Vierailija
89/144 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos noin käy, niin on katsottava peiliin nainen. Etkö ole saanut suutasi koskaan auki, koska eihän ventovieras mies voi tietää millaisesta seksistä pidät? Sekin on hyvin yleinen ongelma, että te olette tuhonneet herkkyytenne hormoneilla ja orgasmin saannin vaikeus johtuu niistä, eikä miehen taidoista. Lisäksi tuo negatiivinen asennekin paistaa naamasta, joten miehen kannattaa nopeasti yrittää edes saada tyydytys itselleen, koska tietää, että naista ei saa kukaan muukaan tyydytettyä.

Hyvä kirjoittaja, vai on nainen tuhonnut hormooneilla kykynsä orgasmiin. Nyt siis pitkällä kokemuksella voin sanoa, ettei noin ole. Kyllä ne miehen kyvyt on tärkeintä; ja tässä kohtaa sen kalun koko on sivuseikka.

En ymmärrä kun miehet täällä kirjoittavat, etteivät tiedä mitä naiset haluavat! Miten ihmeessä me naiset iedetään noin suurinpiirtein mistä miehet pitävät; panemisesta, käsin hyväilyistä ja suihinotoista, noin karkeasti.

Mutta miehilläkö ei ole aavistustakaan mitä kohtaa ja miten naista tulisi hyväillä ja kiihoittaa? Tää on kummallinen juttu. Voisko joku mies vastata.

Ja vastaus ei ole, ettää kaikki naiset erilaisia. Ovat ihan kuin miehetkin, mutta tietyt lainalaisuudet on suurimmalla osalla.

Että jos olet naisen kanssa, pitääkö alkaa ihmettelemään, "mitä teen, mihin nyt pitäisi koskea"

varmaan varpaisiin, eikös.

Vierailija
90/144 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, makuasioista on turha kiistellä

Onko se täysin mahdotonta kommunikoida? Onko naisen tyydytys huono asia? EI! Onko miehen kuuleminen ja hänen tarpeidensa toteuttaminen huono? EI"

Miksi ei voi puhua, avustaa, korjata. EI, vaan pitää katkeroitua...

Ja se seksuaalisista haluista puhuminen on seksikästä. Ei sitä tarvitse säästää siihen varsinaiseen.

Vierailija
91/144 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naiset haluavat naida todella harvoja miehiä, siksi eivät tuota mahdollisuuttaan käytä. Miehet haluavat naida lähes kaikkia naisia. 

Toivottavasti nämä julistajatkin ymmärtäisivät tämän mitä sanot. Julistus pitäisi muuttaa muotoon, "naisille on tarjolla seksiä jota he eivät halua". Ja samalla miettiä kaksi kertaa onko se tosiaan merkki siitä, että naisilla on deittimarkkinoilla jotenkin erityisen mukavaa.

Kun Prinsessalle ei mikään kelpaa, vaikka olisi kuinka monta patjaa herneen ja hänen välillä. Mutta Prinsessa saisi kyllä olla valittamatta, miten hänellä ei ole yhtään helpompaa, kuin patjattomalla, jolla on pelkkä herne petiksi.

Vierailija
92/144 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ymmärrä omaa arvoaan, mutta käyttävät sitä häikäilemättömästi hyväkseen. Se on mielenkiintoinen ja tosi paradigma.

Vierailija
93/144 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku löytäisin seksiseuraa runsaasti, mutta olen varattu. Olen sellainen mies, jota naiset lähestyy esim baarissa, vaikka en olisi aktiivinen. Yleensä mienkiinto naisilla lopahtaa, kun huomaavat sormuksen. 

Kun olen mies pitkässä parisuhteessa, niin on vaimosta kiinni saanko seksiä. Varatuille naisille olisi kysyntää runsaasti, mutta varatuille miehille ei. Pettäjä en ole koska suhteeni ei ole tiukkapipoinen.

M46

Vierailija
94/144 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin miehet ei osaa.  Onpa sitten kumma kun naiset ei innostu jonkun satunmaisen sohijan panosta.

Vierailija
95/144 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos noin käy, niin on katsottava peiliin nainen. Etkö ole saanut suutasi koskaan auki, koska eihän ventovieras mies voi tietää millaisesta seksistä pidät? Sekin on hyvin yleinen ongelma, että te olette tuhonneet herkkyytenne hormoneilla ja orgasmin saannin vaikeus johtuu niistä, eikä miehen taidoista. Lisäksi tuo negatiivinen asennekin paistaa naamasta, joten miehen kannattaa nopeasti yrittää edes saada tyydytys itselleen, koska tietää,

Opetelkaa itse tyydyttämään nainen niin naisen ei tarvitse tyydyttää itse itseään. Toki se itsetyydytyksessä on hyvä että orgasmi on 100 varma.

Vierailija
96/144 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuskin se kaikki miesten saama seksikään mitään unelmaseksiä on. Tää on taas tätä kun naisten pitää päästä tasoittamaan kenttää, kun sanotaan näin faktana että naisten on helpompi saada seksiä niin siihen aletaan sönkkäämään jotain tällasta "joo mutku ei se oo sitä unelmaseksiä mitä haluun". Monella tuntemallani naisella tinderöintikin menee niin että kun antaa tykkäystä miehelle joka miellyttää niin tulee match. Tähänkin helppouteen tosin varmasti löytyy joku selitys miten mies ei ole kuitenkaan täydellinen yms. jne.

Siihen on selitys se että tinderissä miehiä on huomattavasti enemmän kuin naisia.

Se on fakta että me naiset saamme äärettömän huonoa seksiä niin huonoa että en tiedä miksi yleensä edes viitsimme vaivautua.

Vierailija
97/144 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä  johtuu ns hyötymistarkoituksesta.

Naisen logiikkaan kuuluu aina hyötyä kaikesta mitä tekevät. Olkoon hyöty sitten taloudellista tai mitä tahansa.

Seksuaalinen kanssakäyminen sisältää AINA jonkin taka-ajatuksen. Nainen tarvitsee rahaa, remonttia kotiinsa, elättäjää itselleen/ lapsilleen, autonsa korjausta..lista on käytännössä rajaton ja loputon. 

Näin se vaan menee..

Päivän vitsi. Se on mies joka hakee aina itsekkäästi naisesta hyötyä itselleen eikä osaa olla tasavertainen kumppani ei edes seksissä niin että seksi olisi hyvää myös naiselle. Kunhan vain mies itse saa. Siksi naisenne ei halua seksiä kanssanne tyhjän kun saa pyytämättäkin.

Vierailija
98/144 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa seksiä kun haluan. Mun mies ei halua mua. Ja oon 34v enkä mikään ruma.Pienet tyhjät tissit kyllä on, ehkä sen takia olen äällöttävä miehen mielestä. Muuten kauniit kasvot ja mallin mitoissa. Laittaisin silarit jos mies maksaisi. Täällä kotona juon skumppaa ja yritän pidellä itku, ku mies mieluummin katsoo jalkapalloa. Seksiä olen saanut viimeksi lokakuun alussa. Haluaisin tuntea että olen haluttava.Haluaisin rakastajan 

Vierailija
99/144 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en saa seksiä kun haluan. Mun mies ei halua mua. Ja oon 34v enkä mikään ruma.Pienet tyhjät tissit kyllä on, ehkä sen takia olen äällöttävä miehen mielestä. Muuten kauniit kasvot ja mallin mitoissa. Laittaisin silarit jos mies maksaisi. Täällä kotona juon skumppaa ja yritän pidellä itku, ku mies mieluummin katsoo jalkapalloa. Seksiä olen saanut viimeksi lokakuun alussa. Haluaisin tuntea että olen haluttava.Haluaisin rakastajan 

Hanki ne silarit, eikä mitään pieniä ja pirteitä. Näin tein itse. F-luppi eikä kullista olisi puutetta. Miehieni kanssa olen ja seksi parani.

Vierailija
100/144 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki ne silarit, eikä mitään pieniä ja pirteitä. Näin tein itse. F-luppi eikä kullista olisi puutetta. Miehieni kanssa olen ja seksi parani.

Onpa yksinkertainen mies. Silareilla ole mitään tekemistä seksin kanssa. Jos mies katsoo vain futista, niin taitaa olla taas yksi miesten kanssa viihtyvä kaappihomo. Hanki itsellesi viriili mies joka haluaa tyydyttää sinut ja jota pillu kiinnostaa enemmän kuin kaverit tai pelit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän