Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Naiset saavat aina seksiä kun haluavat" vs tosielämä

Vierailija
02.12.2023 |

Aika ajoin harvalukuinen mutta sitäkin aktiivisempi miesten joukko päätyy julistamaan, että naisilla olisi asiat deittimarkkinoilla tai muuten elämässä paremmin, koska naiset saavat aina seksiä kun haluavat.

Onko kukaan näistä miehistä koskaan pysähtynyt miettimään, että jos naisille tosiaan on suotu tällainen kateutta herättävä "kultainen passi", niin miksi ihmeessä naiset niin harvoin sitä päättävät käyttää? 

Toki osa naisista käyttää sitä mahdollisuutta, mutta tilastojen mukaan suurempi osa ihan viriileistä sinkkunaisista päättää viikko toisensa jälkeen käyttää aikansa johonkin ihan muuhun. Jotkut eivät lunasta tuota mahdollisuuttaan koskaan. 

Eli joko naisilla ei ole sellaisia mahdollisuuksia, tai sitten se passi ei ole ihan niin kultainen kuin mitä miehet luulevat. 

Tässä nyt pieni tuulahdus tosielämästä. 

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuskin se kaikki miesten saama seksikään mitään unelmaseksiä on. Tää on taas tätä kun naisten pitää päästä tasoittamaan kenttää, kun sanotaan näin faktana että naisten on helpompi saada seksiä niin siihen aletaan sönkkäämään jotain tällasta "joo mutku ei se oo sitä unelmaseksiä mitä haluun". Monella tuntemallani naisella tinderöintikin menee niin että kun antaa tykkäystä miehelle joka miellyttää niin tulee match. Tähänkin helppouteen tosin varmasti löytyy joku selitys miten mies ei ole kuitenkaan täydellinen yms. jne.

Tätä olen ihmetellyt kyllä itsekin. On esimerkiksi verrattu puolison kanssa seksikokemuksia. Hänellä ollut ennen parisuhdetta omien sanojensakin mukaan eri mies suurinpiirtein joka viikonlopulle. Eikä ole tarvinnut tyytyä johonkin rumiluksiin vaan komeita tyyppejä. Sitten jos vertaa vaikka omaan taustaan, niin nuorena sai todella harvoin seksiä (luokkaa kerran vuodessa) ja niilläkin kerroilla sai kokea paineita siitä, onko naisella riittävän tajunnanräjäyttävän mukavaa, olenko tarpeeksi suuri verrattuna aiempiin kumppaneihin yms. Minusta on kyllä ihan paskapuhetta sanoa, että naiseni olisi saanut jotenkin huonompaa seksiä. Kyllä se on fakta, että on saanut huomattavasti enemmän ja todennäköisesti myös huomattavasti parempaa, koska on päässyt pukille melkolailla kenen tahansa kanssa on milloinkin halunnut. Voisin kuvitella myös, että on lähtökohtaisesti miellyttävämpää harrastaa seksiä, kun vastapuoli on silminnähden kiinnostunut. Miehenä aitoa kiinnostusta näkee vastapuolessa ehkä 1/5 kerroista.

Vierailija
142/144 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia rajoittaa myös omat epävarmuudet. Kärsin pahasta menkkapanetuksesta. Käytän hormonikierukkaa, joten näitä päiviä nykyisin ei ole enää niin paljon kuin ennen kierukkaa. EIlen alkoi kuitenkin yllättäen menkat ja tänään on toki panettanut sitten ihan koko ajan. Asun yksin, en juuri nyt seurustele kenekään kanssa, ei ole fb-suhdetta.

Tekisi mieli hankkia seksiseuraa, mutta mikä on todellisuus, mistä syystä sitä ei taatusti löydy: karvat rehottaa pimperossa ja säärissä. Kiitos menkkojen: naama kukkii ja on auki, tänään hajotin aamulla juomalasin, joka viilsi sormeni auki, joten sormi on paketissa (olen myös tapaturma-altis menkkojen aikaan), tukka on rasvoittunut, vessan lattialla on verta ja sitten veritahrainen lakana. Siellä lojuu myös siteitä ympäriämpäri, koska piti eilen niin äkillisesti alkaa niitä kaivamaan esiin. Kodissa lojuu tavarat hujan hajan, koska olen vaihtamassa kaa

Jos tukka on rasvainen hormonitoiminnan seurauksena (tai oikeammin näyttää rasvaiselta), niin ei siinä pesemiset auta. Puhtaita vaatteitakin toki käytän, vaikka menkatkin on. Miehenä et varmaan osaa ymmärtää miten se pahimmillaan tuntuu, että kun on menkat, mutta peilikuva ei vastaa sitä mitä yleensä sieltä näkee ja vaikka se toistuu säännöllisesti, niin silti se iskee pahasti ja se vaikuttaa sitten kaikkeen.

Mutta puhuin tuossa nimenomaan siitä, että naisia rajoittaa monesti epävarmuus, niinkuin minuakin. Asiat, jotka luettelin, jota itse koen seksin esteenä, ei varmasti ole monellekaan miehelle esteitä, mutta kun se este on omassa päässä. Silloin ei lähde edes hakemaan seksiseuraa, kun joka paikassa näkyy syitä miksei kannata. Olen minäkin tässä kuosissa harrastanut seksiä fb-kaverinkin kanssa, mutta silloin olikin tilanne, et hän tunsi minut ja minä tunsin hänet, joten vieraskoreus oli jo kadonnut. Se vieraskoreus tulee, jos lähtee etsimään uutta seksiseuraa ja aikeissa harrastaa seksiä hänen kanssaan ensikertaa. Naisillakin siis on suorituspaineita.

Olisipa hyvä,  jos ihmiset liittoja perustaessaan puhuisivat myös seksistä ja tekisivät myös seksisopimuksen. Ainakin itse ajattelen, että on voisi olla liitossa, jos ei saisi seksiä tarpeeksi ja samoin ajattelen, että sama menee miehen suuntaan. Mutta olenkin siitä outo (eräiden naisten suusta kuultuna), että minusta on ihan ok ajatus antaa liitossa miehelle pillua, vaikka ei juuri silloin itse haluaisikaan. Tai jos sairastuisin niin että en voisi syystä tai toisesta harrastaa seksiä, niin minulle olisi myös ok ajatus, että mies hakisi seksinsä muualta, jos muuten liittomme toimisi ja rakkautta olisi läsnä.

Suomessa muuten naiset voivat olla pidättyviä huomion antamiseen senkin vuoksi, että ei voi koskaan tietää millainen se mies on oikeasti ja kun nainen on fyysisesti miestä heikompi, niin pitää olla varovainen. Suomessa on hyvin paljon estyneitä miehiä, joille ei ole aina selvää, että miten toista ihmistä kohdellaan.

Olen pahoillani siitä, että koet liitossasi seksin puutetta. Että kun seksiä kaipaa ja sitten jos olisi pitkässä parisuhteessa ja nämä asiat sitten menisivätkin eri raiteille, niin mitenhän sitä sitten osaisi olla potemassa seksihalujaan, kun ei saisi käydä vieraissa, mutta kotoakaan ei saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskin se kaikki miesten saama seksikään mitään unelmaseksiä on. Tää on taas tätä kun naisten pitää päästä tasoittamaan kenttää, kun sanotaan näin faktana että naisten on helpompi saada seksiä niin siihen aletaan sönkkäämään jotain tällasta "joo mutku ei se oo sitä unelmaseksiä mitä haluun". Monella tuntemallani naisella tinderöintikin menee niin että kun antaa tykkäystä miehelle joka miellyttää niin tulee match. Tähänkin helppouteen tosin varmasti löytyy joku selitys miten mies ei ole kuitenkaan täydellinen yms. jne.

Tätä olen ihmetellyt kyllä itsekin. On esimerkiksi verrattu puolison kanssa seksikokemuksia. Hänellä ollut ennen parisuhdetta omien sanojensakin mukaan eri mies suurinpiirtein joka viikonlopulle. Eikä ole tarvinnut tyytyä johonkin rumiluksiin vaan komeita tyyppejä. Sitten jos vertaa vaikka omaan taustaan, niin nuorena sai todella harvoin seksiä

yksi pitkäaikaisempi kumppanini oli espanjalainen mies ja se mitä näin ja kuulin, niin heillä ei ole naisista pulaa.  Saavat aina kun haluavat. Heillä onkin monesti huippuunsa hiotut iskutaidot ja miehet siellä myös jakavat toisilleen neuvoja naisten löytämiseen ja iskemiseen, voivat jopa järjestää kavereilleen sokkotreffejä jne. Uskon, että suomessa miesten kokema puute naisseuran suhteen johtuu huonoista sosiaalisista taidoista (tästähän on tehty tutkimuksiakin, että jo ala-asteella pojat alkaa jäädä jälkeen sosiaalisissa taidoissa tyttöihin verrattuna). Toki näissäkin maissa on eroja, että molemmista löytyy miehiä, jotka ei vaan osaa ja miehiä, joilla on runsauden pulaa, mutta sosiaalisten taitojen ero ainakin löi itseni ällikällä aikoinaan, kun tutustuin enemmän espanjalaisiin ihmisiin. Tuntui itsestäkin välillä, että olen ihan kuin joku metsäläinen näiden espanjalaisten kanssa. äkkiä sitä sitten oppi, kun  avasi itsensä oppimaan.

jos mietin niitä suomalaisia miehiä, joille olen antanut pakit, niin aika usein pyyntö treffeille, tai yöseuraksi on tullut ihan väärään aikaan ja esitetty sellaisella tavalla, joka on saanut minut enemmänkin epävarmaksi, jolloin on ollut parempi sanoa ei. Tai sitten on esitetty hyvin epämääräisesti ehdotus, enkä ole sitä tajunnut. en väitä, että me suomalaiset naiset olisimme jotian sosiaalisia taitajia emmekä tee sosiaalisessa kanssakäymisessä virheitä suomalaisten miesten suuntaan, tottaki tehdään, mutta jotainhan tässä on, että suomalaiset vastakkaisen sukupuolen edustajat tuntuvat olevan näinkin kaukana toisistaan, että ylipäätään syntyy tilanteita, jossa miehet kokee, että naisilta ei saa.

Vierailija
144/144 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia rajoittaa myös omat epävarmuudet. Kärsin pahasta menkkapanetuksesta. Käytän hormonikierukkaa, joten näitä päiviä nykyisin ei ole enää niin paljon kuin ennen kierukkaa. EIlen alkoi kuitenkin yllättäen menkat ja tänään on toki panettanut sitten ihan koko ajan. Asun yksin, en juuri nyt seurustele kenekään kanssa, ei ole fb-suhdetta.

Tekisi mieli hankkia seksiseuraa, mutta mikä on todellisuus, mistä syystä sitä ei taatusti löydy: karvat rehottaa pimperossa ja säärissä. Kiitos menkkojen: naama kukkii ja on auki, tänään hajotin aamulla juomalasin, joka viilsi sormeni auki, joten sormi on paketissa (olen myös tapaturma-altis menkkojen aikaan), tukka on rasvoittunut, vessan lattialla on verta ja sitten veritahrainen lakana. Siellä lojuu myös siteitä ympäriämpäri, koska piti eilen niin äkillisesti alkaa niitä kaivamaan esiin. Kodissa l

Kyllä saan kiinni varsin hyvin siitä, kuinka omat epävarmuudet rajoittaa. Nehän ne ovat ihan keskeisiä syitä siihen, miksi monet miehet ovat sinkkuja. Ja saattaa sitä parisuhteessakin kokea epävarmuutta. Esimerkiksi omassa liitossani tulen torjutuksi noin kaksi kolmasosaa kerroista, joskus useita kertoja perätysten. Esimerkiksi nyt hiljattain meni kuukausi ilman seksiä ja yhden torjunnan yhteydessä vaimo sanoi, että haluaa kyllä seksiä, muttei minun kanssani. No sitten pari viikkoa tuon jälkeen suostui ja oli oikeinkin tyytyväinen, kun hänen fantasioitaan toteutettiin. Kovasti piti ääntä. On välillä vähän turhauttavaa pitää itseään kokoajan tip top ja hygienian puolesta "valmiina seksiin" silti varalta, että vaimoa sattuisikin kiinnostamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi