"Naiset saavat aina seksiä kun haluavat" vs tosielämä
Aika ajoin harvalukuinen mutta sitäkin aktiivisempi miesten joukko päätyy julistamaan, että naisilla olisi asiat deittimarkkinoilla tai muuten elämässä paremmin, koska naiset saavat aina seksiä kun haluavat.
Onko kukaan näistä miehistä koskaan pysähtynyt miettimään, että jos naisille tosiaan on suotu tällainen kateutta herättävä "kultainen passi", niin miksi ihmeessä naiset niin harvoin sitä päättävät käyttää?
Toki osa naisista käyttää sitä mahdollisuutta, mutta tilastojen mukaan suurempi osa ihan viriileistä sinkkunaisista päättää viikko toisensa jälkeen käyttää aikansa johonkin ihan muuhun. Jotkut eivät lunasta tuota mahdollisuuttaan koskaan.
Eli joko naisilla ei ole sellaisia mahdollisuuksia, tai sitten se passi ei ole ihan niin kultainen kuin mitä miehet luulevat.
Tässä nyt pieni tuulahdus tosielämästä.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Alle 30 vuotiaat naiset saa seksiä niin paljon kuin haluavat. Muilla alkaa tarjonta jo vähetä.
Olet väärässä. Minä en saanut seksiä alle 30-vuotiaanakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos urheilu voittaa naisen,niin eikö olisi naisen aika katsoa peiliin. Vaniljajäätelöä saa pakastimesta. Se on kylmää ja vaikea nauttia.
Perusväitehån on että mies haluaa aina seksiä kun siihen on mahdollisuus. Jos nainen ei saa miestään kiinnostumaan seksistä naisen kanssa vaan mies valitsee lätkän -> syy on kyllä naisessa
Jos mies ei halua seksiä naisen kanssa, ei mies ole viriili, eikä testoarvot kohillaan. Viriili heteromies haluaa aina seksiä jos nainen näyttää vähänkään vihreää valoa. Mutta jos naisen pitää alkaa miestä houkuttelemaan, niin tulee ekaksi mieleen, että miestä kiinnostaa miehet enemmän. Sori siitä. Itseä panettanut aina ja valmis pillun kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on ihan yliarvostettu juttu, kun vaarana on aina joutua (seksuaalisen)väkivallan uhriksi. Plus tietenkin se, että seksi on yleensä epätyydyttävää, kun mies keskittyy kahteen - itsensä ja munansa tyydyttämiseen.
Miehet voisivat kokeilla seksiä keskenään saadakseen vähän kuvaa siitä, millaista kuraa satunnaisseksi yleensä on miehen kanssa.
En ole koskaan ymmärtänyt miten te naiset voitte ulkoistaa lähes kaiken miehelle ja miehen vastuulle? Miksi, oi miksi sitä et harrasta itse sellaista seksiä kuin haluat ja nautit? Jos mies tekee jotain väärin, pysäytä ja opasta. Tai paremminkin, tee itse jotain mistä nautit äläkä s***na vain odota objektina. Nussi itsesi orkkuusi, hinkkaa vaikka itse alapäästä miehen sormee tai kieleen niin, että laukeat.
Mutta kun ei, ollaan vaan ja vää vää vää valitetaan kun mies sitä ja mies tätä.
Ei mikään ihme, että ette nauti kun olette naiset niin passiivisia.
Jos aktiivinen nainen ei ole lahna, niin melkein kaikli naiset ovat lahnoja. Eikä se ole miehestä kiinni. Loogista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos urheilu voittaa naisen,niin eikö olisi naisen aika katsoa peiliin. Vaniljajäätelöä saa pakastimesta. Se on kylmää ja vaikea nauttia.
Perusväitehån on että mies haluaa aina seksiä kun siihen on mahdollisuus. Jos nainen ei saa miestään kiinnostumaan seksistä naisen kanssa vaan mies valitsee lätkän -> syy on kyllä naisessa
Jos mies ei halua seksiä naisen kanssa, ei mies ole viriili, eikä testoarvot kohillaan. Viriili heteromies haluaa aina seksiä jos nainen näyttää vähänkään vihreää valoa. Mutta jos naisen pitää alkaa miestä houkuttelemaan, niin tulee ekaksi mieleen, että miestä kiinnostaa miehet enemmän. Sori siitä. Itseä panettanut aina ja valmis pillun kimppuun.
Höpöhöpö. On paljon naisia, joiden kanssa en todellakaan halua seksiä vaikka tarjosivatkin.
Miehet tottuu lapsesta asti torjuntaan - mutta aika monelle naiselle on kova paikka saada tavis-mieheltä pakit.
Ja miksen pakkeja antaisi, naisia tuntuu riittävän kuitenkin.
No mutta mieshän se on passiivinen. Ei huomioi naista mitenkään, käyttää naista vain itsetyydytysalustanaan. Kun nainen sanoo miehelle mitä ja miten haluaisi sängyssä mies joko loukkaantuu tai ei muista sekunnin päästä mitä nainen sanoi.
Ja tässä olen minä, joka haluaa vain 40 plus naista.
Vierailija kirjoitti:
Miehet laskevat naisiksi vain alle 25-vuotiaat missityyppiset naiset.
Niin myös vakuutusyhtiöt. Esteettisistä syistä naisille maksettavat korvaukset laskevat naisen ikääntyessä.
Tämä lasku alkaa, yhtiöstä riippuen, naisen saavuttaessa 24-25v. Yhtiöstä riippuen naisen korvaustasot ovat saavuttaneet miehen korvaustason noin 40v.
Eli 40v nainen on yhtä ruma kuin mies, eikä hänen kauneudellaan ole merkittävää elintasovaikutetta.
Vierailija kirjoitti:
Eivät saa, koska ihania miehiä ei juurikaan ole. Mikä tahansa typerä uros ei kelpaa. Älykkäitä ja lukeneita miehiä on harvassa. Kaikki ovat vaan joitain aivottomia kuntosalipumppaajia, jollainen ei kelpaa.
Itse ole ylemmän korkeakoulututkinnon (DI) suorittanut, siisti, hyväkäytöksinen mies. Valitettavasti käyn myös kuntosalilla, joten turha minun haaveilla mistään naisesta. Kun olen aivoton.
Vierailija kirjoitti:
Mä en saa seksiä kun haluan. Mun mies ei halua mua. Ja oon 34v enkä mikään ruma.Pienet tyhjät tissit kyllä on, ehkä sen takia olen äällöttävä miehen mielestä. Muuten kauniit kasvot ja mallin mitoissa. Laittaisin silarit jos mies maksaisi. Täällä kotona juon skumppaa ja yritän pidellä itku, ku mies mieluummin katsoo jalkapalloa. Seksiä olen saanut viimeksi lokakuun alussa. Haluaisin tuntea että olen haluttava.Haluaisin rakastajan
Siis miehesi ei hyväksy sinua pienten rintojasi takia! Miksi olet hänen kanssaan.itse pidän pienistä rinnoista enkä mistään roikkutisseistä. Tässä sinulle rakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en saa seksiä kun haluan. Mun mies ei halua mua. Ja oon 34v enkä mikään ruma.Pienet tyhjät tissit kyllä on, ehkä sen takia olen äällöttävä miehen mielestä. Muuten kauniit kasvot ja mallin mitoissa. Laittaisin silarit jos mies maksaisi. Täällä kotona juon skumppaa ja yritän pidellä itku, ku mies mieluummin katsoo jalkapalloa. Seksiä olen saanut viimeksi lokakuun alussa. Haluaisin tuntea että olen haluttava.Haluaisin rakastajan
Siis miehesi ei hyväksy sinua pienten rintojasi takia! Miksi olet hänen kanssaan.itse pidän pienistä rinnoista enkä mistään roikkutisseistä. Tässä sinulle rakastaja.
Pienet rinnatkin voivat roikkua.
Vierailija kirjoitti:
Miehet laskevat naisiksi vain alle 25-vuotiaat missityyppiset naiset.
Vaarallista sillä nuo hyvät nuoret naiset menevät siitä aivan pilalle ja siitä pilalle menemisestä ei kukaan ota vastuuta - siitä tulee naisen ihan ikioma (mt-)ongelma johon ei ole mitään apua... jotkut kutsuvat ikävästi että nämä naiset muuttuvat h... ja minkälaisia äitejä heistä tulee sitten lapsilleen - sekä tytöille että pojille... TODELLA IKÄVÄÄ...
Itse saan kyllä seksiä aina, kun haluan. Mutta laatu on lähes aina sitä luokkaa, että mieluummin jää ilman. On ollut irtosuhteita kyllä, mutta ei huvita olla mikään seksilelun korvike, jota pumpataan 2minuuttia ja se on siinä.
Joten irtosuhteet jäänyt kyllä lopullisesti historiaan.
N28
Naisia rajoittaa myös omat epävarmuudet. Kärsin pahasta menkkapanetuksesta. Käytän hormonikierukkaa, joten näitä päiviä nykyisin ei ole enää niin paljon kuin ennen kierukkaa. EIlen alkoi kuitenkin yllättäen menkat ja tänään on toki panettanut sitten ihan koko ajan. Asun yksin, en juuri nyt seurustele kenekään kanssa, ei ole fb-suhdetta.
Tekisi mieli hankkia seksiseuraa, mutta mikä on todellisuus, mistä syystä sitä ei taatusti löydy: karvat rehottaa pimperossa ja säärissä. Kiitos menkkojen: naama kukkii ja on auki, tänään hajotin aamulla juomalasin, joka viilsi sormeni auki, joten sormi on paketissa (olen myös tapaturma-altis menkkojen aikaan), tukka on rasvoittunut, vessan lattialla on verta ja sitten veritahrainen lakana. Siellä lojuu myös siteitä ympäriämpäri, koska piti eilen niin äkillisesti alkaa niitä kaivamaan esiin. Kodissa lojuu tavarat hujan hajan, koska olen vaihtamassa kaappien järjestystä ja muutenkin heittämässä roskiin kaikkea turhaa, jota en ole käyttänyt pitkään aikaan. Ihan kaikki siis on vinksin vonksin. Tiedän, että seksiseuraa siis ei tule, koska jos sellaista nyt hakisin, niin se olisi tietenkin minulle tuntematon henkilö enkä siis hänen kotiinsa lähtisi, hänen pitäisi tulla minun kotiini ja nyt siis poden niin kotihäpeää kuin sitten karvojenrehotushäpeää (voisihan sitä etsiä toki miehen, jolla olisi intoa ensin ajella minut ensin vähemmän viidakoksi ja joka ei välittäisi kodin tavarakaaoksesta).
Enkä menkkojen vuoksi lähtisi hotellin lakanoita tahrimaan (tulisi kallis lasku). Ei siis seksiä. Päätä on alkanut jo kivistää, siihenkin auttaisi seksi, mutta minkäs teet. Vtutuskäyrä nousee koko ajan.
Naiset saavat helpommin seksiä kuin miehet. En tiedä saavatko kaikki.
Naiset voivat "saada seksiä" helpommin juu, mutta se on
luonteeltaan miehen tyhjennysämpärinä oloa, eli yhtä tyhjän kanssa. Seksissä pitää saada nauttia ja saada orgasmi. Piste.
Vanha viisaus, jos naamaa kattoo jää parhaat pillut panematta. Sama pätee myös toisinpäin.
Kyllä tuo on ihan validi argumentti. Tavispainoinen nainen saa seksiä tavismieheltä vaikka joka viikonpäivä, jos vaan viitsii itse tehdä aloitteen. Keskeisin syy, miksi osa naisista elää puutteessa on se, että monikaan tavisnainen ei suinkaan haaveile seksistä tavismiehen kanssa, vaan halutaan jotakin top 1 % tuloeliittiin kuuluvaa urheilullista laatikkoleukaa eikä heitä riitä jokaiselle tavisnaiselle omaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisia rajoittaa myös omat epävarmuudet. Kärsin pahasta menkkapanetuksesta. Käytän hormonikierukkaa, joten näitä päiviä nykyisin ei ole enää niin paljon kuin ennen kierukkaa. EIlen alkoi kuitenkin yllättäen menkat ja tänään on toki panettanut sitten ihan koko ajan. Asun yksin, en juuri nyt seurustele kenekään kanssa, ei ole fb-suhdetta.
Tekisi mieli hankkia seksiseuraa, mutta mikä on todellisuus, mistä syystä sitä ei taatusti löydy: karvat rehottaa pimperossa ja säärissä. Kiitos menkkojen: naama kukkii ja on auki, tänään hajotin aamulla juomalasin, joka viilsi sormeni auki, joten sormi on paketissa (olen myös tapaturma-altis menkkojen aikaan), tukka on rasvoittunut, vessan lattialla on verta ja sitten veritahrainen lakana. Siellä lojuu myös siteitä ympäriämpäri, koska piti eilen niin äkillisesti alkaa niitä kaivamaan esiin. Kodissa lojuu tavarat hujan hajan, koska olen vaihtamassa kaappien järjestystä ja muutenkin heittämässä rosk
Monestikin on harrastettu vaimon kanssa seksiä, kun hän on ollut vastaavanlaisessa kuosissa kuin sinä. On ollut tukka levällään, on ollut tukka rasvainen. Sinunkin tilanteessa jos käy suihkussa, pistää puhtaat vaatteet päälle ja vähän kampaa naamaansa niin varmasti monikin ihastuisi sinuun.
Se mitä moni nainen ei tässä ketjussa ymmärrä, että miehelle asiat ei todellakaan mene noin. Esimerkiksi meillä: liikun säännöllisesti, käytän paljon ajatustyötä siistiin ja istuvaan pukeutumiseen, pidän hygienian tip top, seuraan aikaani, titteleitä ja tutkintoja riittää useammankin ihmisen tarpeisiin, osaan useita vieraita kieliä, olen hyväpalkkaisella ja arvostetulla alalla, pistän paljon vaivaa ihmisten kuulemiseen ja huomioimiseen, panostan paljon seksissä toisen huomiointiin (toteutettu melkolailla kaikki puolison fantasiat). Silti meillä saattaa olla kotosalla viikkojen seksittömiä ajanjaksoja enkä ole koskaan saanut enemmälti huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Miehenä on yksinkertaisesti todella paljon rajallisemmat mahdollisuudet vaikuttaa omaan ulkonäköönsä. Joillakin harvoilla on geneettisesti niin komeat kasvot, että naisia pyörii ympärillä, mutta 80-90 % miehillä näin ei ole.
Se on melkein irvokasta, kun iltalehdissä neuvotaan, että mies kun käy suihkussa ja pukee puhtaat vaatteet niin kyllä käy flaksi. Ei todellakaan käy flaksi tuosta vaan, vaikka mittatilausvaatteet laittaisi.
Miehestä se on kiinni. En ole koskaan jäänyt ilman seksiä. Naisen nirsous on pitkälti siitä kiinni miten mies naistaan kohtelee ja arvostaa.