Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa miehen eroamaan 50-vuotiaana ja aloittamaan suhteen roimasti nuoremman kanssa?

Vierailija
01.12.2023 |

Rakkaus.?

Kommentit (986)

Vierailija
81/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kovin kauaa tätä palstaa lukea niin ymmärtää, että miksi sekä nuoret että vanhemmat miehet haluavat jakaa elämänsä mieluummin nuoren naisen kanssa kuin toksisen (ja lihavan) tädin kanssa.

Mikä ihme saa nuoren naisen muuttumaan toksiseksi keski-ikäiseksi? Aivan, mies. Parisuhde on naisille haitallinen ja vaarallinen.

Tästä tuli mieleen jenkkiläinen Vaimot vaihtoon - jakso, jossa punaniskamiehen vaimo vaihtoi homoparin talouteen, näillä oli lapsia. Kotityöt ja vastuut haettiin homoilla tasan ja oltuaan perheessä viikon nainen sanoi että tältä minusta on tuntunut viimeksi nuorena naisena. Miettikää miehet, että se iloisen nuoren naisen mentaliteetilla varustettu nainen on vain viikon viitsimisen takana. Ei sitä varten tarvitse yrittää jotain nuorta pilata. 

Ei minulla ainakaan antaisi luonto periksi heittäytyä homoksi edes yhdeksi päiväksi.

Vierailija
82/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei minulla ainakaan antaisi luonto periksi heittäytyä homoksi edes yhdeksi päiväksi."

Ei tarvitse heittäytyä homoksi. Se riittää, että parisuhteessa kotityöt ja vastuut jaetaan reilusti. Onnistunee myös heteromiehiltäkin, jos he oikein yrittävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tajuu. Mulla ja mun miehellä on 1v ikäeroa. Ollaan 55v ja 56v. Ja kyllä mies alkaa olemaan todella vanha, kuten myös minä. En tajua miten joku 30v nainen haluais olla ton kohta vanhuksen kanssa.

No huhhuh jos tuosa iässä on jo todella vanha! 

Vierailija
84/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villi seksi

Ai viiskymppisen villi seksi. Hehheh.

Vierailija
85/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet läsähtävät tilastojen mukaan vielä pahemmin, vaikka heidän on helpompi pysytellä normaalipainossa. 

Suuri osa naisista on niin hölmöjä, että pitävät BMI:n laskukaavaa luotettavana tilastointikeinona, kun tiedetään, että miehillä on luonnostaan yli 35% enemmän kehon massasta lihasta naisiin verrattuna. Kerran opiskeluaikoinani olin lääkärissä ja melkoinen paksukainen naislääkäri tuumasi punnituksen jälkeen, että minulla on lievästi ylipainoa ja pitäisi laihduttaa. Nostin paidan ylös ja näytin vatsalihaksiani kysyen, että mistä ihmeestä laihdutan, kun rasvaa ei ole. Meni tantta melko punaiseksi naamastaan.

Vierailija
86/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa nuortua nuoren naisen kautta. Julkkismiehet, muusikot sun muut järjestään 5kymppisenä vaihtaneet vaimon nuorempaan. 

Vierailija
87/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet läsähtävät tilastojen mukaan vielä pahemmin, vaikka heidän on helpompi pysytellä normaalipainossa. 

Suuri osa naisista on niin hölmöjä, että pitävät BMI:n laskukaavaa luotettavana tilastointikeinona, kun tiedetään, että miehillä on luonnostaan yli 35% enemmän kehon massasta lihasta naisiin verrattuna. Kerran opiskeluaikoinani olin lääkärissä ja melkoinen paksukainen naislääkäri tuumasi punnituksen jälkeen, että minulla on lievästi ylipainoa ja pitäisi laihduttaa. Nostin paidan ylös ja näytin vatsalihaksiani kysyen, että mistä ihmeestä laihdutan, kun rasvaa ei ole. Meni tantta melko punaiseksi naamastaan.

On yleistietoa, ettei BMI-laskuri toimi hyvin lihaksikkaille. Huomattavan enemmistön ylipaino on kuitenkin puhtaasti läskiä. 

Vierailija
88/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tissit

2. Perse

3. Kauniit kasvot

Vierailija
89/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kovin kauaa tätä palstaa lukea niin ymmärtää, että miksi sekä nuoret että vanhemmat miehet haluavat jakaa elämänsä mieluummin nuoren naisen kanssa kuin toksisen (ja lihavan) tädin kanssa.

Juurikin näin. Ymmärrän varsin hyvin miksei keski-ikäiset miehet jaksa niitä täti-ihmisiä. Nuori nainen nuorentaa myös vanhaa miestä. Pysyy vetreänä pidempään.

Vierailija
90/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Ymmärrän varsin hyvin miksei keski-ikäiset miehet jaksa niitä täti-ihmisiä. Nuori nainen nuorentaa myös vanhaa miestä. Pysyy vetreänä pidempään.

Jaa no itsellä tuppaa tuota jäykkyyttä esiintyy paljon useammin.

Vierailija
91/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tajuu. Mulla ja mun miehellä on 1v ikäeroa. Ollaan 55v ja 56v. Ja kyllä mies alkaa olemaan todella vanha, kuten myös minä. En tajua miten joku 30v nainen haluais olla ton kohta vanhuksen kanssa.

Jos vielä seuraat ketjua, niin haluaisitko kertoa, millä tavalla miehesi on vanhus? T. Kolmekymppinen joka on miettinyt millaista olisi viisikymppisen kanssa

Vierailija
92/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä miehet aina, selittää että läski on oikeasti lihasta ha että jokainen jääkiekkoilija on ylipainoinen. No laitoin Patrick Laineen mitat laskuriin, bmi normikaavalla 24,4 tai 24,8, ja kun laittoi pituuden huomioon ottavaan laskuriin, bmi oli 22 ja jotain. Ja tässä on kyse ammattiurheilijasta jolla ei taatusti ole lihaksesta puutetta. Joten äijät, te olette lihavia. Deal with it. 

Vierailija
93/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enemmän ihmettelen niitä nuoria naisia, jotka haluavat suhteen vanhuksen kanssa.

Vanhassa vara parempi.

No varat ehkä joo. Ukko kupsahtaa kun nainen on vasta pääsemässä eläkkeelle. Nainen pääsee viettämään lokoisia eläkepäiviä perintörahoilla. 

Ei kai kukaan isänsä kanssa mene naimisiin?

Vierailija
94/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu halusikin perillisen, ja nyt on onnellinen lapsen isä. 

Perillisen? Onko hänellä aateliskartano, jonka halusi pysyvän suvussa?

Ei ole aateliskartanoa, mutta sitä perintöä on kyllä todella paljon. Toisekseen hän kyllä näyttää olevan todella hyvä isä ja jäi kotiin hoitamaan lasta, kun siihen on mahdollisuus. Hänestä on tullut melkoinen koti-isä. 

Kiva, että joillain käy noinkin. Mun tutuilla kävi toisella tavalla, äiti on enimmäkseen lapsen kanssa kaksin rivarissa ja isä mökillä, kun ei jaksakaan hoplopelämää. -eri

Oikeasti syy on naisessa. Mies ei halua riidellä, siksi mökillä.

Vierailija
95/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämän ketjun tarkoitus keksiä keinoja joilla hillitä miesten tapaa pitää nuoria kumppaneita tavoiteltavina vai pelkästään taivastella, päivitellä ja tuntea moraalista ylemmyyttä?

Vanhat koppelot koittavat aivopestä nuoria tirpusia.

Vierailija
96/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy niiltä eronneilta miehiltä. Joilla on nuori nainen.

Vierailija
97/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole aateliskartanoa, mutta sitä perintöä on kyllä todella paljon. Toisekseen hän kyllä näyttää olevan todella hyvä isä ja jäi kotiin hoitamaan lasta, kun siihen on mahdollisuus. Hänestä on tullut melkoinen koti-isä. 

Kiva, että joillain käy noinkin. Mun tutuilla kävi toisella tavalla, äiti on enimmäkseen lapsen kanssa kaksin rivarissa ja isä mökillä, kun ei jaksakaan hoplopelämää. -eri

Oikeasti syy on naisessa. Mies ei halua riidellä, siksi mökillä.

No välttelykäyttäytyminenhän se on aikuinen ratkaisu, jos noin on? Keski-ikäiseltä mieheltä?

Oikeasti vähän harmittaa näiden puolesta, ovat hyviä tyyppejä, mutta yhteinen hiili ihan hukassa. Lapsi oli pitkään toivottu, mutta odotukset ja todellisuus olivat sitten kaksi eri asiaa. 

Vierailija
98/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai yrittääkö varmistella hoitosuhteen itselleen ettei jää yksin vaimon karatessa nuoremman perään. 

Usko tai älä, mutta jopa suomalaisista naisista löytyy yksilöitä, joilla ei ole löyhä moraali ja ovat uskollisia.

Vierailija
99/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on yhtä oikeutettuja rakkauteen siinä missä naisetkin. Kun naiset vaihtavat puolisonsa parempaan "You Go Gurl!" huutoja lentelee, mutta kun miehet tekevät saman, mikä on hyvin harvinaista verrattuna naisiin, niin miehet on silloin sikoja.

Nyt loppu tää miesviha!

🔥 Kertokaapa naiset: miksi niin moni nainen haluaa erota 40-50 -vuotiaana?

https://www.vauva.fi/keskustelu/5368908/kertokaapa-naiset-miksi-niin-mo…

Vierailija
100/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä helposti käy toistepäin, että vanha mies vanhentaa nuoren naisen. Muutaman vuoden seurustelin itseäni noin 13 vuotta vanhemman miehen kanssa, jolla oli joku keski-iän kriisi ja andropaussi menossa. Alun nuorekkuus karisi äkkiä pois ja huomasin seurustelevan potenssiongelmaisen ja kärttyilevän papan kanssa.

Jatkossa tiedän pysyä suht oman ikäisissä miehissä.