Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa miehen eroamaan 50-vuotiaana ja aloittamaan suhteen roimasti nuoremman kanssa?

Vierailija
01.12.2023 |

Rakkaus.?

Kommentit (986)

Vierailija
701/986 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa vielä kerran kokea huumaa. 

Mikäs siinä. Se vaan hiukan hymyilyttää, kun sitten yli 50-vuotiaalla alkaa alusta vauvaruljanssi nuoremman naisen kanssa. Siinä iässä tykkäisi jo lomalla vaan golfata ja maistella laatuviinejä, ei istua Ruotsin laivan pallomeren reunalla ja aterioida korkeintaan Hesellä. 

Tämä. Nauran kun tuo ikäinen mies keulii nuorikollaan ja alle puolen vuoden sisään on pulla uunissa ja ihan kaikki alkaa alusta. Luojan kiitos naiselle tuo on mahdotonta. Miehen ex voi ottaa nuoremman rakastajan ja viettää lomat etelän rannoilla drinksuja siemaillen. Miehellä ne rahat menee vauvanvaunuihin ja kurahousuihin. 

Very happy to hear that. Welcome to the beach!

-George St Martin from Nigeria

Ymmärrän että teillä sääliöillä ei ole seksin saamiseksi muuta vaihtoehtoa kuin kehitysmaan naisten hyväksikäyttö mutta älä kuvittele että ketkään muut kuin te on tuossa jamassa.

Vierailija
702/986 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on taas myrkyllisiå kommentteja mammoilta.

Katkeruutta ilmassa. Ihan oikein noin ilkeille.

Kun miehet haukkuvat naisia, naiset yleensä vastaavat nykyään samalla tyylillä. Ei siinä sen kummempaa. Niin metsä vastaa jne. Päänsilittelyyn tottuneet miehet toki kokevat sen myrkyllisyytenä.

90% todennäköisyydellä se on nainen joka sen haukkumisen, solvaamisen ja arvostelun aloittaa niin eikö miehet saisi vastata samalla tavalla takaisin?

Hmm, saisiko linkin tuollaiseen tilastoon? Itse olen lukenut naisten, erityisesti vanhempien naisten haukkumista nettipalstoilta koko ikäni ja vielä joitain vuosia sitten naiset vastasivat siihen tyypilllisesti puolustautumalla. Ei kuulosta mitenkään uskottavalta että naiset olisivat aloittanee

Naisilta kun kysytään niin jos nainen valittaa haukkuu ja nalkuttaa se ei ole riidan aiheuttamista vaan jos mies vastaa naiselle samalla mitalla naiset alkavat valehtelemaan että mies aloitti riidan. Tämä on semmoinen asia missä yksikään nainen ei suostu tunnustamaan omaa vastuutaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/986 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90% todennäköisyydellä se on nainen joka sen haukkumisen, solvaamisen ja arvostelun aloittaa niin eikö miehet saisi vastata samalla tavalla takaisin?

On taas kivasti sanottu naisista.

Hyvin yleistä se on että nainen aiheuttaa riidat nalkuttamisella, haukkumisella ja vaatimisella.

mutta onneksi naiset on aina niin kivoja ja mukavia miehiä kohtaa että naisilla on kauheasti varaa vaatia itselleen pelkkää arvostusta ja kunnioitusta. 

Vai oletko sitä mieltä että ei ole mitään merkitystä miten nainen miehiä kohtelee kun ainoa merkittävä asia on se että miten miehet kohtelevat naisia?

Vierailija
704/986 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun miehet haukkuvat naisia, naiset yleensä vastaavat nykyään samalla tyylillä. Ei siinä sen kummempaa. Niin metsä vastaa jne. Päänsilittelyyn tottuneet miehet toki kokevat sen myrkyllisyytenä.

Hmm, saisiko linkin tuollaiseen tilastoon? Itse olen lukenut naisten, erityisesti vanhempien naisten haukkumista nettipalstoilta koko ikäni ja vielä joitain vuosia sitten naiset vastasivat siihen tyypilllisesti puolustautumalla. Ei kuulosta miten

Mitäpä jos seuraavalla kerralla tekisit sen pienen asian mitä nainen pyytää ja poistaisit tarpeen nalkuttaa. Ja jos sieltä sohvalta on ihan mahdoton nousta, niin vastaa edes samalla tasolla äläkä aloita kolmatta maailmansotaa jostain pikkuasiasta. 

Vierailija
705/986 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa vielä kerran kokea huumaa. 

Mikäs siinä. Se vaan hiukan hymyilyttää, kun sitten yli 50-vuotiaalla alkaa alusta vauvaruljanssi nuoremman naisen kanssa. Siinä iässä tykkäisi jo lomalla vaan golfata ja maistella laatuviinejä, ei istua Ruotsin laivan pallomeren reunalla ja aterioida korkeintaan Hesellä. 

Tämä. Nauran kun tuo ikäinen mies keulii nuorikollaan ja alle puolen vuoden sisään on pulla uunissa ja ihan kaikki alkaa alusta. Luojan kiitos naiselle tuo on mahdotonta. Miehen ex voi ottaa nuoremman rakastajan ja viettää lomat etelän rannoilla drinksuja siemaillen. Miehellä ne rahat menee vauvanvaunuihin ja kurahousuihin. 

Very happy to hear that. Welcome to the beach!

-George St Martin from Nigeria

Kuuman kostean minä tunnen Mombasan...

Vierailija
706/986 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin yleistä se on että nainen aiheuttaa riidat nalkuttamisella, haukkumisella ja vaatimisella.

mutta onneksi naiset on aina niin kivoja ja mukavia miehiä kohtaa että naisilla on kauheasti varaa vaatia itselleen pelkkää arvostusta ja kunnioitusta. 

Vai oletko sitä mieltä että ei ole mitään merkitystä miten nainen miehiä kohtelee kun ainoa merkittävä asia on se että miten miehet kohtelevat naisia?

Mä olen sitä mieltä että kenelläkään ei ole oikeutta käyttäytyä huonosti.

Vierailija
707/986 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorta miestä kaikissa väreissä saa ainakin Helsingissä ihan ilmaiseksi ja matkustamatta Tinderistä. Ei tarvitse kypsemmän naisen nuoren munan eteen ihmiskauppaan sekaantua.

Vierailija
708/986 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta päivää jaksatte "puhua" tästä aiheesta? 🙄

Vierailija
709/986 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, saisiko linkin tuollaiseen tilastoon? Itse olen lukenut naisten, erityisesti vanhempien naisten haukkumista nettipalstoilta koko ikäni ja vielä joitain vuosia sitten naiset vastasivat siihen tyypilllisesti puolustautumalla. Ei kuulosta mitenkään uskottavalta että naiset olisivat aloittanee

Näinpä. Naisten kohdalla ei ole ikinä ollut sellaista ilmiötä, että naisen vanhenemista olisi jotenkin ihannoitu. Sen sijaan miesten vanhenemisesta on puhuttu miten harmaat lisäävät charmia yms. Vanhenevaa naista on aina pidetty ällöttävänä ja yleisesti puhuttu miten mies vaihtaa nuorempaan naiseen. Tätä on pidetty muka hauskana vitsinä, mutta nykyään tätä paskapuhetta ei pidetä enää niin hauskana. Vanhempien naisten ja nuorempien miesten suhteet ovat melko tuore ilmiö.

Vierailija
710/986 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorta miestä kaikissa väreissä saa ainakin Helsingissä ihan ilmaiseksi ja matkustamatta Tinderistä. Ei tarvitse kypsemmän naisen nuoren munan eteen ihmiskauppaan sekaantua.

Antaa olla vaan. Suosin suomalaista.

Vierailija
711/986 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olet puuttunut naisten käytökseen miehiä kohtaan?

Vierailija
712/986 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa olla vaan. Suosin suomalaista.

Saa kypsempi nainen sieltä ilmaiseksi myös ihan kantasuomalaista nuorta miestä, ei tarvitse valita eksoottisempaa.

Vierailija
713/986 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, saisiko linkin tuollaiseen tilastoon? Itse olen lukenut naisten, erityisesti vanhempien naisten haukkumista nettipalstoilta koko ikäni ja vielä joitain vuosia sitten naiset vastasivat siihen tyypilllisesti puolustautumalla. Ei kuulosta miten

Naisilta kun kysytään niin jos nainen valittaa haukkuu ja nalkuttaa se ei ole riidan aiheuttamista vaan jos mies vastaa naiselle samalla mitalla naiset alkavat valehtelemaan että mies aloitti riidan. Tämä on semmoinen asia missä yksikään nainen ei suostu tunnustamaan omaa vastuutaan

Itse tiedän tasan tarkkaan sen, että kun aloin palstalla käymään niin olin ystävällinen miehille enkä esimerkiksi haukkunut miehiä vanhenemisesta koska en nähnyt sellaisessa käytöksessä mitään hyvää. Muutaman vuoden kun luin miesten mielipiteitä vanhemmista naisista niin en nähnyt enää mitään estettä sanoa omaakin mielipidettäni miesten ulkonäöstä ja vanhenemisesta suoraan. Tämähän heitä tietenkin loukkasi sanoinkuvaamattomasti. Samapa tuo minulle. Naiset ovat noita loukkauksia kuunnelleet vuosikymmeniä. 

Ja joku tuolla aiemmin sanoi, ettei se ole pelkkä vanhojen miesten rupistunut olemus mikä tekee heistä niin vastenmielisiä vaan se kun siihen lisätään vielä tuo omahyväisyys ja täysin ala-arvoinen käytös. En ole itse vielä vanha mutta tuollainen käytös vanhempia naisia kohtaan inhottaa minuakin. Me nuoremmatkin naiset tiedämme vanhenevamme joskus eikä tuo mitenkään lisää miesten houkuttelevuutta vaikka he luulisivat kehuvansa meitä nuoria naisia vanhempia naisia arvostelemalla ja haukkumalla.

Vierailija
714/986 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmaksi osaksi ei mikään, koska aniharva nainen huolii vanhan ukon. Jos huolii syy on raha tai ettei saa muuta.

Vierailija
715/986 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan, että kertoisit syysi sille, miksi vietät täällä aikaa haukkuen naisia, yrität "ovelasti" ohjata keskustelua muualle vaatien naisia todistelemaan puolueettomuuttaan :D

Vierailija
716/986 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä vaan jatkat.. Kerro miten se onnistuu. Suomessa on aika paljon ihmisiä. Mä olen vastuussa vain mun käytöksestä. Miten sä olet puuttunut miesten huonoon käytökseen naisia kohtaan?

Vierailija
717/986 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin nuorempana miehenä, jolla mikään ei roiku ja pyykkilauta löytyy - ihmettelen kanssaveljiäni kuinka alas pitää vaipua pillunhimossa että painaa jotain yli nelikymmistä kurppaa

Sellaisia te olette, ei sille mitään mahda. Hormonit vievät ja pillunkuvat kiiltävät silmissä. Kyllä siellä päässä alkaa jotain muutakin liikkua siinä 35 jälkeen, älä heitä toivoa. 

Vierailija
718/986 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman vanhin prostituoitu on yli kahdeksankymppinen, hänellä käy myös nuoria miehiä. 

Vierailija
719/986 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö naiset keulivat sillä kuinka saavat nuoria miehiä?

Se juuri ei ole minkäänlainen saavutus. Nuorilla miehillä on kovat himot ja omanikäisiä on vaikea saada, niin mikä tahansa pimppa kelpaa.

Vierailija
720/986 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkö naiset keulivat sillä kuinka saavat nuoria miehiä?

Se juuri ei ole minkäänlainen saavutus. Nuorilla miehillä on kovat himot ja omanikäisiä on vaikea saada, niin mikä tahansa pimppa kelpaa.

Miksi nuoret miehet eivät saa oman ikäisiä naisia, mutta taas keski-ikäiset ja sitäkin vanhemmat saa? Näin naisena kun tiedän, että nuoret naiset eivåt halua seksiä vanhojen miesten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi