Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettajat, mitä puoluetta äänestätte?

Vierailija
01.12.2023 |

Tällainen otanta kiinnostaa. Kerro myös, mitä ainetta opetat, jos olet aineenopettaja.

Itse SDP ja olen kieltenopettaja yläasteella ja lukiossa. 

Kommentit (47)

21/47 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän Katri Kulmunia, tuota kauniin rintavaa tylleröä!🥰

Vierailija
22/47 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukion ja yläkoulun aineenopettaja ja en ole kovin puolueuskollinen. Äänestän SDP:tä, vihreitä tai vasemmistoliittoa tilanteesta riippuen.

Saatan joutua lopettamaan nämä määräaikaisen opettajan työt, jos kesiltä jää jatkossa ansiosidonnainen saamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SKDL se on siinä.

Vierailija
24/47 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS, keski-ikäinen täti-hissanope.

Jos peruskoulussa näkyy Suomen tulevaisuus, niin ainakin meidän koulussa 90% ongelmista liittyy maaaahanmuuttajiin. Ja heitä on vain 20% oppilaista. Totuus on paljon pahempi kuin kukaan heidän kanssa tekemisissä olematon voisi kuvitellakaan. 

Vierailija
25/47 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä.

Kieliaineiden aineenopettaja. 

Vierailija
26/47 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus, luokanopettaja. 

Ja tähän joku aloittaa sen jankutuksen siitä, miksi matalapalkkainen ope äänestää Kokoomusta. Mulla on muuta omaisuutta, eikä mikään puolue aja opetusalan palkankorotuksia. 

Vierailija
27/47 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun koulussasi ei ole eitaustaisia opplaita

Mitä tämä tarkoittaa?

Vierailija
28/47 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä, en ole opettaja

Vierailija
29/47 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineenopettaja yläkoulussa (historia ja yhteiskuntaoppi), muutamissa viime vaaleissa persu.

Vierailija
30/47 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

S2-opettaja, Kokoomus. Liberaali pitää olla, mutta ei sinisilmäinen.

Vierailija
31/47 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on vaalisalaisuus voimassa, joten älä yllytä meitä säädöksen rikkomiseen.

Vierailija
32/47 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinkielen opettaja - ja Jussi Halla-aho (PS), ilman ehtoja. Ihan näiden   m u s l i m i o p p i l a i d e n   ja muidenkin m a m u j e n   perseilyjen takia. Kokeile joskus, mitä se on, ja mikä asenne on ... ja mihin   s u v a i t s e v a i s u u t e s i   joutuikaan ...

Vierailija
33/47 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jag röstar inte alls då endast bajs är uppställt.

Vierailija
34/47 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomusta.

Suomi tarvitsee yrittäjiä. Ilman heitä meillä ei ole töitä. En tiedä muutakaan, joka ajaa paremmin heidän asiaansa.

amk-ope

Vierailija
35/47 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nämä vastaukset trolleja? Kyllä muuten on opettajassa vikaa, jos kukaan mustaihoinen ei ole oppinut lukemaan. 

Itse SDP /vihreät /RKP vähän tilanteen mukaan. Luokanopettaja olen. 

Toivottovasti joku mu

tiainen halkaisee pääsi pajavasaralla.

Suurin riski vasaram*rhan kohteeksi joutumiseen taitaa olla perussuomalaisten kannattajilla, omien toimesta.

Vierailija
36/47 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki tuntemani opettajat kannattavat demareita. Hyvinvointiyhteiskunnan rapauttaminen näkyy välittömästi heidän työssään.

Vierailija
37/47 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomusta.

Suomi tarvitsee yrittäjiä. Ilman heitä meillä ei ole töitä. En tiedä muutakaan, joka ajaa paremmin heidän asiaansa.

amk-ope

Liike Nyt.

Vierailija
38/47 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki tuntemani opettajat kannattavat demareita. Hyvinvointiyhteiskunnan rapauttaminen näkyy välittömästi heidän työssään.

Mielenkiintoista. Olen ollut 20 vuotta yläkoulun aineenopena ja tunnen varmaan pari sataa opettajaa. Ikinä en ole kenenkään kuullut äänestäneen demareita. Aiemmin nuoriso äänesti vihreitä ja vanhempi väki kokoomusta. Nykyisin suurin osa taitaa olla persuja, kuten minäkin, mutta moni ei kehtaa vielä sanoa sitä ääneen. No, vaalitulos puhuu puolestaan.

Ja syy tähän muutokseen on se, että me opet todella olemme päivittäin tekemisissä näiden uussuomalaisten kanssa ja todellakin näemme, että homma ei toimi. Ei se ole sattumaa, että tiettyihin kouluihin ei enää saada rekryttyä opeja.

Vierailija
39/47 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus, ajaa parhaiten keskiluokan asioita ja puolueessa hyvin koulutettua väkeä.

Hah-hah,  kokoomus ei todellakaan aja keskiluokan asioita. Se ajaa vain ja ainoastaan rikkaiden asiaa. 

Vierailija
40/47 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinkielen ja kirjallisuuden lehtori lukiossa, Kokoomus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan