Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Putous 2024 Official

Vierailija
01.12.2023 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000010029218.html

Viihdeohjelma Putouksen 16. kausi starttaa maikkarilla 20. Tammikuuta 2024.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (809)

Vierailija
761/809 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-palstan negatiivisin ketju! Hapannaamat katsomassa viihdeohjelmaa.

Vierailija
762/809 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putous loppui, ihanaa. Voi avata telkkarin ja katsoa kunnon viihdettä: ohjelmapaikalla alkaa suosikkiohjelmani Suurmestari!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/809 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putousta en on ole juurikaan katsonut, joskus silmäillyt uteliaisuudesta,  niinkuin eilenkin kun surffailin kanavilla. Satuinpa näkemään tuon "hautajaisvitsin" ja sehän oli oikein osuva. Juuri tuohon tapaan  seurakunnissa nykyään toimitaan kun yritetään miellyttää  seurakuntalaisia  keinolla millä hyvänsä . Tulipa mieleen sekin taannoin jossain kirkossa, en nyt muista missä, järjestetty rippijuhla jossa laulettiin "enkä pelkkääkkään enää saatanaa cha cha chaa... " Niin noloa ettei mitään määrää.

Vierailija
764/809 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy vältellä yleensä-sanaa 😂

Vierailija
765/809 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sanokaa, kuka se " Aku Louhimiehen" elokuvassa oleva jänis oli?

Jänis joka oli olevinaan Mikko Kouki 

No se oli se Nolon iskän esittäjä, en nyt muista nimeään.

Oliko jänis alasti. Niina kantoi jänistä melkoisella otteella.: D

Oliko se oikeesti Niina joka kantoi, vaiko stuntti🤔

Vierailija
766/809 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina pönöttää paikallaan ja lukee paperista. Viihdeohjelman juontaja ei saisi olla tönkkönä lavalla. Juontajasta tulisi tietää että nukkuuko vai valvoo.

Vierailija
767/809 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hautajaisvitsi oli oikeasti älytön. Kyllä sitä maailmassa vielä muutakin hauskaa riittää, ettei tarvitse surevia loukata.

Mä olen menettänyt useita läheisiä, mutta mä nauroin tuolle hautajaisvitsille paljon. Mun äiti oli jopa ollut just hautajaisissa ja nauroi tuolle. Just semmosta mustaa huumoria, jota mekin ollaan käytetty surun käsittelyssä. Mä voisin haluta tuommoiset hautajaiset itekin ja oon miettinyt oikeasti useasti, että hautajaiset on nykymuodossaan aika ankeat. Nykyään mietitään ihan liikaa, että loukataanko jotain. :D 

Vierailija
768/809 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hautajaisvitsi oli oikeasti älytön. Kyllä sitä maailmassa vielä muutakin hauskaa riittää, ettei tarvitse surevia loukata.

Mä olen menettänyt useita läheisiä, mutta mä nauroin tuolle hautajaisvitsille paljon. Mun äiti oli jopa ollut just hautajaisissa ja nauroi tuolle. Just semmosta mustaa huumoria, jota mekin ollaan käytetty surun käsittelyssä. Mä voisin haluta tuommoiset hautajaiset itekin ja oon miettinyt oikeasti useasti, että hautajaiset on nykymuodossaan aika ankeat. Nykyään mietitään ihan liikaa, että loukataanko jotain. :D 

Kertoo mutsis ja sun tyhmyydestä. Kaikilla vainajilla ei ole haudatessa edes sitä jalkaa mistä leski sitä sukkanauhaa suuhunsa hamuais.

Vierailija
769/809 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo mutsis ja sun tyhmyydestä. Kaikilla vainajilla ei ole haudatessa edes sitä jalkaa mistä leski sitä sukkanauhaa suuhunsa hamuais.

Mitä ihmettä sä horiset? Sulle ei näköjään riitä edes ratakiskopalkki :D

Vierailija
770/809 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putous loppui, ihanaa. Voi avata telkkarin ja katsoa kunnon viihdettä: ohjelmapaikalla alkaa suosikkiohjelmani Suurmestari!

Eiköhän Suomessa ole oikeus olla katsomatta Putousta jos siitä ei tykkää? Vai pakottiko joku sinut telkkarin äären Putouksen aikaan? Itse en tykkää Temppareista niin en sitä katso enkä käy myöskään Temppari-ketjussa ihastelemasssa ohjelman loppumista.

Vierailija
771/809 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa, että meikäläisellä on muutakin elämää kuin istua television ääressä. Ei tullut Putousta paljon katsottua, koska esitysaikana on yleensä ollut kaikenlaista muuta puuhaa, ettei ole kerennyt telkkaria katsella. Paska homma, jos ihmisellä suurin osa vapaa-ajasta menee televisiota katsellessa niin, että tietää kaikista sarjoista ja leffoista kaiken. Jos herätetään klo kaks yöllä ja kysytään jonkun sarjan kohtauksessa lausutut vuorosanat, niin vastaus tulee kuin apteekin hyllyltä ja just pilkulleen oikein. 

Sen vähän, mitä olen Putousta nähnyt (lähinnä mainokset), ei ole innostanut seuraamaan. Esim. nyt kohistu hautajaissketsi meni kokonaan ohi, koska en katsonut viimeisestäkään jaksosta sekuntiakaan. Yksi pöljimmistä sketsihahmoista ever voitti kuulemma sketsihahmokisan. Siinä oli kanssa semmonen, joka vähensi kiinnostusta kympillä koko ohjelmaa kohtaan. Elehti kuin piilohintti ja niin naistenmiestä oli olevinaan.🙄 Ei voisi vähempää kiinnostaa moinen TV:n täyteohjelmapaska. Sivistää ihmistä varmaan tosi paljon, kun seuraa näitä tämmöisiä pelleiksi heittäytymistä.

Vierailija
772/809 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa, että meikäläisellä on muutakin elämää kuin istua television ääressä. Ei tullut Putousta paljon katsottua, koska esitysaikana on yleensä ollut kaikenlaista muuta puuhaa, ettei ole kerennyt telkkaria katsella. Paska homma, jos ihmisellä suurin osa vapaa-ajasta menee televisiota katsellessa niin, että tietää kaikista sarjoista ja leffoista kaiken. Jos herätetään klo kaks yöllä ja kysytään jonkun sarjan kohtauksessa lausutut vuorosanat, niin vastaus tulee kuin apteekin hyllyltä ja just pilkulleen oikein. 

Sen vähän, mitä olen Putousta nähnyt (lähinnä mainokset), ei ole innostanut seuraamaan. Esim. nyt kohistu hautajaissketsi meni kokonaan ohi, koska en katsonut viimeisestäkään jaksosta sekuntiakaan. Yksi pöljimmistä sketsihahmoista ever voitti kuulemma sketsihahmokisan. Siinä oli kanssa semmonen, joka vähensi kiinnostusta kympillä koko ohjelmaa kohtaan. Elehti kuin piilohintti ja niin naistenmiestä oli olevinaan.🙄 Ei

Susta huomaa, että katsoit jälleen kerran koko kauden ja olet harmissasi, kun Putous loppui.😂

Vierailija
773/809 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kiteyttää hyvin tän päivän loukkaantumiskulttuurin. Kun joku ei ole juuri minulle sopiva tai samaistuttava asia, niin loukkaannutaan.

Jos et tykkää niin älä katso! Mutta älä yritä kieltää muilta tällaista huumoria.

Vierailija
774/809 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten oli myös tosi hyvä Kari Salmelainen Putouksessa

Vierailija
775/809 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putouksessa oli huonoa näyttelemistä ja myös hyvää. Selkeästi rekkaliisa karavaanari ja vauvan esittäjä olivat kaikki vähemmän hauskoja ja epäuskottavia myös muissa rooleissaan. Pelkkä äänen vinguttaminen ei auta ja heillä ei vaan komedia ollu hallussa. Sitten nämä pojat, jotka olivat viimeisenä mukana. He olivat hauskoja kautta linjan. Mitä nyt vitsit olivat jossain kohdin huonoja. Sitten rullaluistelevan hahmo kans oli heikko kyseisessä roolissaan, mutta muuten hauska muissa osioissa. Kyl oikea hahmo voitti ja oikea tuli toiseksi. Muut hahmot vaivaannuttavaa katsottavaa kuten pokka pitää juttu ja olihan siellä vaivaannuttavaa muutakin. Juontaja oli hyvä roolissaan, koska piti kuitenkin hyvin tunnelmaa yllä ja oli oikeasti hauska omissa rooleissaan. 

Vierailija
776/809 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen vähän, mitä olen Putousta nähnyt (lähinnä mainokset), ei ole innostanut seuraamaan. Esim. nyt kohistu hautajaissketsi meni kokonaan ohi, koska en katsonut viimeisestäkään jaksosta sekuntiakaan. Yksi pöljimmistä sketsihahmoista ever voitti kuulemma sketsihahmokisan. Siinä oli kanssa semmonen, joka vähensi kiinnostusta kympillä koko ohjelmaa kohtaan. Elehti kuin piilohintti ja niin naistenmiestä oli olevinaan.🙄 Ei

Okei.

Vierailija
777/809 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko se Salmelainen koikkelehti aikoinaan tollein, mitä eilisessä jaksossa näyteltiin? Meni mun mielestä jo vähän överiksi ne potkimiset ja sätkimiset...🙄

Vierailija
778/809 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 vuotta sitten oli myös tosi hyvä Kari Salmelainen Putouksessa

Oli hauska mutta ihmeen pitkä sketsi. Melkeinpä oikean Napakympin pituinen.

Vierailija
779/809 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeestiko se Salmelainen koikkelehti aikoinaan tollein, mitä eilisessä jaksossa näyteltiin? Meni mun mielestä jo vähän överiksi ne potkimiset ja sätkimiset...🙄

Täh? Tietenkin sketseissä liioitellaan. Eihän ne muuten olisi niin hauskoja.

Vierailija
780/809 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kiteyttää hyvin tän päivän loukkaantumiskulttuuri

Niin. Sun kaltaisillesi pitäisikin olla ohjelmia, joissa pilkataan surevia ja vainajia. Hautajaissketsejä pelkästään vaikkapa tunti tai kaksi aina putkeen. Siinähän sitten nauraisit suu ammollaan.