Putous 2024 Official
https://www.is.fi/viihde/art-2000010029218.html
Viihdeohjelma Putouksen 16. kausi starttaa maikkarilla 20. Tammikuuta 2024.
Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (809)
Matti mcconohi on paras ja vv lahtinen on kyllä osuvasti esitetty.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina kuvitellut, että huumoriohjelman pitäisi olla hauska.
Mä taas olen kuvitellut että jos ei tykkää ohjelmasta niin sen katselun voi lopettaa.
En tykkää ushma olavasta. Tosi teennäinen.
Stubb esitettiin sketsissä fiksumpana.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä?! Paras putosi😑
Mun mielestä molemmat naiset ois saanu pudota ennen Vaarania.
On kyllä sellasta kuraa ettei ole hetkeen nähty. Ohjelma on tasoltaan aivan taaperoiden teletappi tasoa mutta kaikkijutut nykyään pikkutuhmaa sössöä. Lahtiska juontajana on aivan karmea, osaako tuo hirvitys edes puhua lässyttämättä koko ajan.
Matti McConaughey on ihan paras😂
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä?! Paras putosi😑
Tämä! Etuteltta pystyyn ja lippu puolisalkoon :(
Miksi Putouksessa "dissattin" Pekka Haavistoa?
Linda Wiklundin hahmot on todella surkeita, ihmettelen että miten hän ei pudonnut ensimmäisenä?
Lopetin siinä vaiheessa, kun meni presidentin sketsi tunteisiin.. 🙄😬
Vierailija kirjoitti:
Miksi Putouksessa "dissattin" Pekka Haavistoa?
Millä tavalla? Homoudestako väännettiin vitsiä?
Tosiaan Matti ja nuori Lahti parhaita. Matin verkkarit ja sen nais jutut on parasta. Lahtinen on juuri sitä nuorta , kun kaikki niin tylsää.
Samaa mieltä. Matti on paras tällä kaudella, surkein on se baby born tai mikälie se nimi on? Ärsyttävä esitys. (aika Ärsyttävä on ko.Henkilö jokaisessa sketsissä)
Eka jaksossa Rekka-liisa oli hauska, mutta nyt menee liikaa "metoo" agendan julistamiseksi, veti överiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Rekka-Liisa putoaa.
Toivottavasti ei putoa jo ihan silläkään, että pääsee femari-mielensäpahoittajat pahoittamaan mieltään jatkossakin. Joillekin se on vaikea tajuta, että nämä on sketsihahmoja, joiden on tarkoituskin olla yliammuttuja, jotta niistä ylipäätään huumoria saadaan aikaiseksi.
Rekki oli hyvä ekassa jaksossa, mutta siten wokettajat pahastui ja hahmo piti tylsistyttää pilalle.
Juuri näin. Varmaan luki jotain mielensäpahoittaneiden fe ministien mielipiteitä ja tylsytti hahmon ja teki siitä mitäänsanomattoman light-version.
Sama!! Voisiko formaatti jotenkin perustella tuota?!
Miten lapsiperheissä selitätte nämä kaksmieliset sormetus, sat.isfyer yms. jutut?
Mä olen aina kuvitellut, että huumoriohjelman pitäisi olla hauska.