Olen niin väsynyt
Masennus. Makaan alusvaatteilla sängyssä. On kova nälkä. En ole syönyt tänään mitään. Olen käynyt keittiössä pari kertaa, mutta en jaksa tehdä ruokaa tai ottaa leipää leipäpussista. Ei ole mitään motivaatiota. Haluaisin vain kadota.
Kommentit (28)
Et ole yksin. Mulla sama olo. Mietin tosi synkkiä vaihtoehtoja.
Jaksat kuitenkin kirjottaa tänne ja odottaa ilmeisesti vastauksiakin. Et sä kadota halua, haluat vaan huomioo.
Vierailija kirjoitti:
Jaksat kuitenkin kirjottaa tänne ja odottaa ilmeisesti vastauksiakin. Et sä kadota halua, haluat vaan huomioo.
Tai miten olisi empatiaa? Apua?
Vierailija kirjoitti:
Miksi lyöt lyötyä?
vähän sama olo. Uuvuttaa ihan helvetisti. Tuntuu että en pysty kontrolloimaan yhtäkään osa-aluetta elämässäni. Mieheni ärsyttää mua ja aiheuttaa stressiä. Se mua ehkä eniten uuvuttaakin. Menee elämä ihan hukkaan. En saa edes tätä kämppää siistiksi. Tekis mieli vaan mennä nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen?
Kyrpäni alkaa jostain syystä seisomaan heti kun kuulen kuinka nainen kirjoittaa alusvaatteissa sängyllä vauvapalstalle.
Sori, en voi tälle mitään. Olen mies.
Tässä yhteydessä niin sairas kommentti, että en osaa edes sanoa tähän mitään. Voimia ap.
Mies minäkin
Vierailija kirjoitti:
Mene vaikka lenkille. Liikunta piristää.
Paskapuhetta. Ei auta masennukseen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Kerroppa oi sinä viisas ihminen, miksi joku voisi haluta sitä "huomiota"?
Ei kannata kadota. Juttele jollekin. Ellei IRL onnistu, niin näin netin välityksellä. Se auttaa, usko pois :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen?
Kyrpäni alkaa jostain syystä seisomaan heti kun kuulen kuinka nainen kirjoittaa alusvaatteissa sängyllä vauvapalstalle.
Tässä yhteydessä niin sairas kommentti, että en osaa edes sanoa tähän mitään. Voimia ap.
Mies minäkin
Kiitos että luot uskoa, että on olemassa kivoja ja järkeviäkin miehiä.
Olen pahoillani. Yritä muistaa, että tuo helpottaa ennemmin tai myöhemmin. En voi luvata, että koskaan menee kokonaan ohi, mutta olo aaltoilee, ja välillä on taas ihan ok.
Eli keskity siihen että joku päivä, ehkä jo huomenna, on jo vähän parempi. Ja sitten niinä hetkinä ja aikoina kun on parempi niin yritä tehdä jotain kivaa, ottamatta siitä kuitenkaan mitään paineita.
Elämä on ihan elämisen arvoista niinkin, kun keskittyy niihin hyviin aikoihin ja odottaa niitä. Tsemppiä!
Kuulostaa tutulta. Lamauttava uupumus. Pelottaa, loppuuko tämä koskaan. Vai menetänkö sitä ennen parisuhteen, työn
En oikein tiedä mitä tehdä.
Mihinkään mielentilaan ei jää pysyvästi. Usko pois, parempia päiviä on tulossa. Soita vaikka kriisipuhelimeen.
Sama. En ole koskaan ollut näin väsynyt. Vatsakin oirehtii ja yöllinen hikoilu on järkyttävää. On sellainen "pyy maailmanlopun edellä" olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen?
Mies minäkin
Kiitos että luot uskoa, että on olemassa kivoja ja järkeviäkin miehiä.
Just näin! Kyllä me miehet puolustellaan teitä pikseleitä vastaan vauvapalstalla! Voi olla siitä varma!
Hei muuten, voisitko antaa numerosi minulle ja ehkä mennä kahvilleni kanssani! *wink* wink*
-valkoritari
Vierailija kirjoitti:
Sama. En ole koskaan ollut näin väsynyt. Vatsakin oirehtii ja yöllinen hikoilu on järkyttävää. On sellainen "pyy maailmanlopun edellä" olo.
Kuulostaa kyllä fyysiseltä sairaudelta. Onko tutkittu ja poissuljettu eri sairauksia?
On tää elämä yhtä helvettiä, miks täällä pitää olla, vaik ei halua, itsaria en uskalla tehdä, kun pelkään, että seki epäonnistuu ja jään vielä pahemmin kitumaan tänne, ulis edes se eutanasia niin pääsis pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä fyysiseltä sairaudelta. Onko tutkittu ja poissuljettu eri sairauksia?
Samaa ajattelin lukiessani kommentin.
Mene vaikka lenkille. Liikunta piristää.