Putous 2024 Official
https://www.is.fi/viihde/art-2000010029218.html
Viihdeohjelma Putouksen 16. kausi starttaa maikkarilla 20. Tammikuuta 2024.
Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (809)
Ihan hauska tämä only fans sketsi
Miksi World Vision tukee Putousta? Se on aika ristiriitaista. World Vision on kristillinen järjestö jonka juuret usassa. Mm naisia käytännössä syrjivä ja varmaan paljon muitakin syrjivä. Mutta raha kelpaa siksi eivät avoimesti kerro... keräävät kyllä liksaa...
Käsi kaukosäätimellä, että saa äänen nopeesti pois tai oikeestaan saa olla äänet pois koko ohjelman ajan tai.... oikeestaan vaihdoin kanavaa..Ei vaan pysty.
Eino toka hahmo oli jopa ihan ok.
Apua mitä paskaa. Kelle tätä ohjelmaa tehdään? Lapset varmaan tykkää vaikkei pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tolle Nina Lahtiselle on käynyt? Jotenkin ihan eri näköinen naamasta.
Minä on vain tullut kiloja, niin on kasvojen muoto muuttunut aika paljonkin.
Kari Varaani on kuin mein naapuri täält Kouvolast.🤭😂🤣😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Eino toka hahmo oli jopa ihan ok.
Eiköhän tämä kaksi hahmoa ole tehty sitä varten,että on tajuttu, ettei hahmot kehity kahdeksan jakson verran. Nyt saadaan täytettä vähän kun hahmot alkaa vasta parin viikon päästä oikeasti
Joo on tosi muodikasta dissata Putousta, mutta voisitteko te negailijat painua muualle? Ois kiva jutella itse ohjelmasta, ei vain siitä miten huono se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tolle Nina Lahtiselle on käynyt? Jotenkin ihan eri näköinen naamasta.
Minä on vain tullut kiloja, niin on kasvojen muoto muuttunut aika paljonkin.
Siis Ninalle 😁
Joonas Kääriäinen taitaa komiikan noista parhaiten
Mua kyllä nauratti , mutta mulla on aina vissiin ollut huono huumori 😂 enkä myöskään ota kaikkea aina niin hiton vakavasti
Ohhoh kun tuo ushma on hot! rekka-liisa
Bändi puristaa mailaa. On nihkeä!
Siis eihän tämä toimi yhtään että katsotaan ohjelmaa jossa bändi laittaa studioyleisön bilettämään, eikä fokus ole tv-katsojissa. Kiusallista katsottavaa.
Tekevät aina niin, ärsyttävää. Rikkinäisen puhelimen alkuperäisen stoorin kertojat näkevät aina paljon vaivaa ja pistävät kaiken (kehollisen ja suullisen ilmaisuvoiman) likoon. Sitten nämä näyttelemisen ammattilaiset eivät edes halua yrittää vaan panostus on laimea. Jättävät heti kättelyssä 70% tarinasta pois. On häirinnyt minua aiemmillakin kausilla. Esim. Dennis Nylundila oli upea kehollinen tarina viime (?) kaudella ja se vedettiin heti tyngäksi.