Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä harmaiden hiusten värjäämiseen/piilottamiseen?

Vierailija
01.12.2023 |

Olen 44-vuotias ja huomannut tässä kesän/syksyn aikana, että mulle on alkanut tulemaan harmaita hiuksia. Tää ottaa aika koville, en ollut ajatellut, että harmaannun näin nuorena. Enkä jotenkin edes ymmärrä, miksi tää ottaa näin kovasti, varmaan tässä jotenkin tulee todeksi se, että vanhahan tässä jo on.

Mulla on tummanruskeat hiukset (olen siis nainen, jos sillä on tässä jotain merkitystä), joten nuo muutamakin harmaa hius näyttää oikein loistavan tuolta päänupista. Epäreilua, kun miehet alkavat harmaantua, se on seksikästä ja charmanttia, naisilla se on merkki vanhuudesta.

Etsin jo netistä jotain hiusmaskaroita, mutta en löytänyt varteenotettavia vaihtoehtoja. Tuollainen olisi jotenkin tässä vaiheessa hyvä, kun harmaita on vasta jokunen, että ne vois tarvittaessa maskaroida. Värjäämiseen en jaksais alkaa, mutta sitäkin kyllä jo puolitosissani mietin.

Vinkkejä ja vertaistukea tarvitsen, kiitos.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö palstalla ole muita harmaantuvia? 😉

Vierailija
2/73 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös harmaantuva tumma, tosin näitä on jo raidoiksi asti, ja käytän luonnonhennaa. Se antaa muutenkin hiuksiin kiiltoa ja jämäkkyyttä, ja kun ihonvärini on luonnostaan lämmin, näyttää muutama oranssi raita aika hauskalta. Juurikasvukaan ei ole paha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on jo tullut harmaita. Hiukseni ovat keskiruskeat. Muutama kommentti on harmaista tullut, mutta en jaksa ottaa niistä stressiä. Olen 42-vuotias nainen.

Vierailija
4/73 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 2 jatkaa. Yksittäisten hiuksien maskarointiin en lähtisi. Siinä vaiheessa kun itse huomaat ne, on niitä varmasti jo satoja. Joka aamu tuollainen riesa? Ennemmin kannattaa tosiaan värjätä, tai sitten vain todeta että eivät ne toisia ihmisiä kiinnosta.

Vierailija
5/73 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäys on noloa ja w t!

Vierailija
6/73 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värjäys on noloa ja w t!

On noloa ja wt käyttää ilmausta wt.

Vierailija
7/73 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa peittää, värjäys ainoa keino. Mutta harmaat ovat ok.

Vierailija
8/73 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin kuin keskieurooppalaiset naiset. En värjää. Kannan tukkani ylpeästi. Ikä on viisautta myös naisilla. 

Vierailija
9/73 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä pitää peittää? Anna harmaantua. Voithan muulla tavalla olla nuorekas. Sitäpaitsi näkyy niitä harmaita hiuksia nuorillakin, ihan tarkoituksella hankittuja. Ei harmaa mitään mummoutta nykyään tarkoita. Sitäpaitsi kaikki kemikaalit on pahasta. Hiusten lähtö loppui kun lakkasin värjäämistä. Nyt on oikein komea harmaan hopeinen harja.

Vierailija
10/73 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkini on kampaaja. Hiusmaskaroilla ei harmaita saa pois. 

Vierailija
11/73 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleahiuksisena pystyisi peittämään raidoilla, ehkä tummalle sopii kotivärjäys omien hiusten sävyllä, senhän voi itse tehdä vain niihin osioihin mitkä harmaantuu näkyvimmin, tuskin kampaajat lähtee sellaiseen.

Vierailija
12/73 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

47v hiukset väriä maantie ja on harmaita enkä yritä peitellä. Kyllä ne huomaa eikä haittaa, musta ne on ihan ok.

Vierailija
13/73 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ensimmäiset harmaat voivat tuntua oudolta, mutta sitten niihin tottuu. Etkä sitä paitsi ole nuori harmaantumaan. Olen sua nuorempi ja mulla on jo reippaasti hopeaa ohimoilla. Jotkut harmaantuvat kaksikymppisinäkin.

Vierailija
14/73 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkkini on kampaaja. Hiusmaskaroilla ei harmaita saa pois. 

Ei niitä kyllä kampaajakaan saa pois, paitsi jos nyppii irti. Peittää hetkeksi kyllä voi. Väri vaan ei tartu harmaaseen hiuksen yhtä hyvin kuin värilliseen. Ikuinen kierre edessä, jos siihen lähtee.

Vierailija
15/73 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki nuoremmat naiset peittää harmaansa, niihin ei totuta vaan pidetään mummojen juttuna. Tee siis hyvä teko, äläkä peittele niitä.

Vierailija
16/73 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tummahiuksien ja harmaita on paljon.

Kyllä harmaat hiukset vanhentavat! Ainakin itsellä harmaa väri on jotenkin eloton ja ankea.

Olen itse päätynyt vaaleampiin raitoihin  ja siinä välissä tyvivärjäykseen kampaajalla.

Apteekissa myytävä ruskea Plantur shampoo ja hoitoaine ovat myös aika hyvät peittämään harmaita.

Vierailija
17/73 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoraidat, sitä suositeltiin ja niin aion tehdä itsekin juurikasvun kanssa. Tummat hiukset kun on ja niistä tykkäisin mutta juurikasvu on harmaata ja en jaksaisi enää värjätä. Täytän 60 kohta ja aion muuttua blondiksi, hopeiset haihtuvat tekevät hyvää vaalennetuissa hiuksissa. Saa nähdä vanhentavatko ulkonäköä, nuorena blondina kävi hyvin. 

Vierailija
18/73 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huivi.

Vierailija
19/73 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjää hiukset harmaiksi. Sitten kukaan ei voi sanoa onko sinulla oikeasti harmaita hiuksia vai ei.

Vierailija
20/73 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cultivators värit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän