Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä harmaiden hiusten värjäämiseen/piilottamiseen?

Vierailija
01.12.2023 |

Olen 44-vuotias ja huomannut tässä kesän/syksyn aikana, että mulle on alkanut tulemaan harmaita hiuksia. Tää ottaa aika koville, en ollut ajatellut, että harmaannun näin nuorena. Enkä jotenkin edes ymmärrä, miksi tää ottaa näin kovasti, varmaan tässä jotenkin tulee todeksi se, että vanhahan tässä jo on.

Mulla on tummanruskeat hiukset (olen siis nainen, jos sillä on tässä jotain merkitystä), joten nuo muutamakin harmaa hius näyttää oikein loistavan tuolta päänupista. Epäreilua, kun miehet alkavat harmaantua, se on seksikästä ja charmanttia, naisilla se on merkki vanhuudesta.

Etsin jo netistä jotain hiusmaskaroita, mutta en löytänyt varteenotettavia vaihtoehtoja. Tuollainen olisi jotenkin tässä vaiheessa hyvä, kun harmaita on vasta jokunen, että ne vois tarvittaessa maskaroida. Värjäämiseen en jaksais alkaa, mutta sitäkin kyllä jo puolitosissani mietin.

Vinkkejä ja vertaistukea tarvitsen, kiitos.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei häiritse yhtään harmaat hiuksistani, mutta se häiritsee, että ne on ihan eri laatua kuin muu tukka. Sellaisia karkeita, jotka sojottaa joka suuntaan. Mikä neuvoksi? 

Vierailija
62/73 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla peittää Elea   harmaat jossa ei ole  hapetusainetta, ei tule juurikasvua ja  hiusten kunto on parempi. S-marketissa myös värishampoo pussukka on samantyyppien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunnon hankkiminen. Luulis 44 vuotiaalla olevan jo sen verran vahva identiteetti ettei tarvi hiusten harmaantumista peitellä.

Vierailija
64/73 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa tukansäkkyrä varsinkin ohuttukkaisella on ankea näky. Harmaa tukka myös näkyy jo kauas. Värjääminen on turhaa, mutta onneksi ikävän habituksen saa kätevästi peittoon ihanilla peruukeilla.

Vierailija
65/73 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissa myydään shampoo ja hoitoaine joka peittää harmaat hyvin. Erikseen tummille ja vaaleille hiuksille. Ehkäisee myös hiusten lähtöä. Tarkoitettu yli 40 vuotiaille.  Tehosi heti ekalla kerralla. 

Vierailija
66/73 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetunnon hankkiminen. Luulis 44 vuotiaalla olevan jo sen verran vahva identiteetti ettei tarvi hiusten harmaantumista peitellä.

No kyllä se vaikuttaa juurikin siihen itsetuntoon, kun on luonnostaan tummanruskeat hiukset ollut koko iän ja se yhtäkkiä alkaakin harmaantua. Sehän muuttaa niin paljon omaa ulkonäköä, että ei ole mikään ihmekään jos vaikuttaa itsetuntoon.

Vierailija
67/73 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekissa myydään shampoo ja hoitoaine joka peittää harmaat hyvin. Erikseen tummille ja vaaleille hiuksille. Ehkäisee myös hiusten lähtöä. Tarkoitettu yli 40 vuotiaille.  Tehosi heti ekalla kerralla. 

Mä huomasin kans että on tullut sellainen uutuus kuin Plantur 39 anti-grey effect -shampoo. Tarkoitatko tuota?

Vierailija
68/73 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen tässä jo muutaman vuoden pähkinyt että minkä strategian näiden harmaiden kanssa ottaisin. Kokeilin jo omassa värissä oloa, mutta kun ikää alle 40 vielä silloin niin ei se ollut kiva kuitenkaan. 

Nyt olen ajatellut että kai se pitää vaaleaksi mennä, raidoilla häivyttää. Ei tule juurikasvuakaan niin. 

Vierailija
69/73 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on hiukan tummat hiukset harmaantunut ja käyttää itselaittaen exelence 5 , puoli putikiloa riittää lyhyisiin hiuksiin. Väri on luonnollinen tumman ruskea, ei värjätyn näköinen , eikä lainkaan punertavaan taittava. Suosittelen.678

Vierailija
70/73 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ekat harmaat 37-vuotiaana. Ja myös minulla on tummat hiukset. Välillä laitan sävytteen, joka kestää kuukauden pari ja peittää harmaat. Välillä elelen vain harmaiden kanssa. Ei niitä tässä neljässä vuodessa montaa ole lisää tullut. Muutama tuossa edessä.

Vierailija
71/73 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota botoksia ja silikoonia jos luojan tai geenien työ ei kelpaa. Naiset käyttää kauheita myrkkyjä hiuksiin ja jopa naamaan. Näytä näytä kuvastin, enhän vanhene. Nuorena unelma nainen oli saunan raikas ja ilman mitään meikkejä. Nykyään Hopeinen nainen on kaunis ja luonnollinen.

Nuoruus ja viisaus eivät asu samassa osoitteessa? Kaipaako joku nainen sitä sähellystä kun yritin panna virtsarakkoa? Miehenä on hienoa jos naiset uskaltaa olla oman ikäisiä ja nauttia elämän tuomasta kokemuksesta.

Vierailija
72/73 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamen ja miehet eivät taida sitä vaatia. Naisten omia sekoiluja?

Vierailija
73/73 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on kyllä helppo myydä tuotteita? "You're worth it" by l'oreal.