Miksi nykynuoret pukeutuvat naurettavaksi?
Kauheita asusteita ja naisilla puolialastomuutta ja kireitä housuja. Ja itse olen myös vielä jokseenkin nykynuori.
Kommentit (52)
Kyllä ennen osattiin pukeutua paremmin ja sivistyneemmin.
Nuoret ovat aina pukeutuneet naurettavasti vanhempien sukupolvien mielestä.
Tuota on jokainen sukupolvi kysynyt aikojen alusta asti.
Ihan luonnollista. Kuuluu osana aikuistumisriittiin. Samoin kuin huono käytös ja huomion herättäminen ylipäätään, sekä "oma kieli" jota vanhempi ikäluokka ei osaa tulkita. Me Naiset on hurahtanut näihin "ymmärrätkö nuorten kieltä" juttuihin.
Riippuu mitä nuorisolla tarkoitetaan. Jos puhutaan 16+ nuorista, pitäisi osata jo kasvaa henkisesti tasolle joka tyydyttää sekä itseä että kanssa kävijöitä, koska aikuisuus on lähempänä 16 vuotiasta kuin 13 vuotiasta.
Ihminen nyt vain on sellainen, että yleensä se tuomitsee kirjan kannen perusteella. Eli mikä on ihmisen tyyli, sen kaltaista kohtelua voi odottaa. Valitettavasti näin.
Ennen nuoret pukeutui vaatteisiin joita oli. Ei ollut muotijuttuja joka talossa.
Mikä on nykynuorten kieli? Mä itse opettelen muinaisnorjaa ja vanhaa englantia (Anglo-Saxon)
Kuulostaa helpommin ymmärrettävältä kuin nykynuorten puhekieli jota ei ole olemassa.
Itse mietin miten ja minkälaiset vanhemmat antavat alaikäisen tyttönsä pukeutua ilotytön tamineisiin? Elämme järkyttävässä aikakaudessa. Ja itse olen alle 30.
Nyt on paljon myös oversizea ja kuljetaan jopa pyjamahousuissa, että ei kaikki nyt niin paljastele... Näkyy sitä paljastelua ihan keski-ikäisilläkin (esim. tissivako).
Ja tuli vielä mieleen se että jos naiset haluaa tasa-arvon täydelliseksi, ei voi kulkea samaan aikaan epätasa-arvomaailmassa ja samaan aikaan huudella sieltä jotain "kunnioittavaa naisia".
Pitää osata seistä kahdella jalalla tekojensa ja sanojensa takana. Itse en ole vakuuttunut että tiukkoihin leggingseihin pukeutuneet 20v tytöt edes haluaa tasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret ovat aina pukeutuneet naurettavasti vanhempien sukupolvien mielestä.
Niinpä. Kun alkaa kauhistella "nykynuorisoa", tietää olevansa vanha. Eniten näissä tyypeissä kuitenkin ihmetyttää täysi historiantajuttomuus.
Vierailija kirjoitti:
Ennen nuoret pukeutui vaatteisiin joita oli. Ei ollut muotijuttuja joka talossa.
Millon tämä ennen oli?
Heh, siinä vaiheessa kun alkaa tällaisia kysellä, on tätiytyminen tai setääntyminen tapahtunut jo ihan huolella. Meinaan ihan klassikko, että keski-ikäiset ja vanhemmat narisee nuorten pukeutumisesta.
Myötähäpeää herättää kun yli 20v mies kulkee kaupungilla college asussa. Kerran taas nuorininen joka oli saanut työnantajalta aivan istuvat työhousut. Vaihtoi ne juoksuhousuihin joista pakarat erottuivat taatusti. Petolliset ovat trikoot joissa on kuin pystysaumoja. Yleensä ne ovat vaaleita. Olen usealla naisella nähnyt kuinka naisen tuntomerkit ovat haaroissa kaikkien nähtävillä oikein komeasti kun sauma asettuu oikein.
Nuorisolaisten pitää erottua aikuisista ja etenkin heitä kauhistelevista keski-ikäisistä.