Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tule hyväksymään sosiaaliturvaani tehtäviä leikkauksia

Vierailija
30.11.2023 |

On ihan turha kuvitella, että hyväksyisin ne leikkaukset, jotka minun sosiaaliturvaan tämä hallitus tekee. En tule KOSKAAN niitä hyväksymään. Ne ovat täysin moraalittomia ja TUOMITSEN ne täydellisesti. Varakasta tietysti vain hymyilyttää köyhän ahdinko. Mutta jokin päivä me nousemme. Mitenkäs suu silloin laitetaan vai meneekö kakka housuun?

Kommentit (253)

Vierailija
121/253 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en hyväksy palkastani meneviä veroja. Ei paljon auta.

Muuta Usaan. Ei tarvitse maksaa niin paljon veroja ja saat kustantaa itse kaiken syntymisestä kuolemaan. Heihei!

Vierailija
122/253 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy minäkään. Jos ne päätökset leikkauksista toteutuvat, me köyhät noustaan kapinaan ja sitten ei ole kenelläkään kivaa. Tässä on se raja mitä ei pidä ylittää, ja mistä mitta tulee täyteen.porvarit luulevat, että kiltisti niellään kaikki 

Eikö sen kapinaenergian voisi käyttää työntekoon, opiskeluun, marjanpoimintaan tai muuhun tilannettaan parantavaan?

Taas tätä yksinkertaisuutta. Että työtön on laiska eikä tee yhtään mitään hyödyttävää. Hohhoijjaa.

Taas tätä yksinkertaista rivien välistä ja asian vierestä lukemista. Hohhoijjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/253 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aaaaaahhahaahaha mä niin rakastan punikki pissisten ulinaa nän vkl:n aluksi. Kohta siihen on oikeasti aihettakin kun loppuu se tavallisten ihmisten rahoilla loisiminen. Jatka ap spede vaan sitä liimanhaistelua kohta olet katu ojassa ja mä nauran sulle kusinen pellenaama.

Vierailija
124/253 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on saanut useita huomautuksia riittämättömästä sosiaaliturvan tasosta ja Suomi ilmeisesti haluaa saada myös kovemmat otteet niskaansa. Sitä saa mitä tilaa...

Olisiko EU:ssa jotain instanssia, johon näistä ihmisoikeuksia polkevista leikkauksista voisi valittaa? Joukkokanne Suomen valtiota vastaan?

Samalla energialla voisit alkaa vaikka kevytyrittäjäksi/toiminimiyrittäjäksi ja elättää itsensä myymällä omaa työtään. Paljon helpompi muuten työllistyä näin kuin hakea työpaikkoja.

-Toiminimiyrittäjä

Vain osa aloittavista yrityksistä menestyy, valtaosa kaatuu parin ensimmäisen vuoden aikana.

Elämässä yleensäkin on tehtävä jotakin, että menestys olisi mahdollista, mutta ei siitä tietenkään mitään takeita ole. Toisaalta keskimäärin yleensä onnistumisia voi odottaa, vaikkei varsinaisesti rikastuisikaan, jos opiskelee ahkerasti ja/tai ponnistelee elämässä.

Vierailija
125/253 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Let's go Brandon.

Vierailija
126/253 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin! Mikä velvollisuus muilla on aikuista ihmistä elättää?

Vierailija
127/253 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne rahat otetaan?

t. työssäkäyvä

Vierailija
128/253 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne rahat otetaan?

t. työssäkäyvä

Eu:n digitalisoimisen rahastosta. Kohta menet sinäkin siru käsivarressa vastikehommiin perustuloa vastaan.

Vierailija
129/253 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne rahat otetaan?

t. työssäkäyvä

Rikkaiden tuista sillä on järkyttävää että ex rikas kansanedustaja saa järkyttäviä työttömyyskorvauksia.

Vierailija
130/253 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi jokaisen köyhien haukkujan katsoa se MOT-ohjelma "Ikuiset työnhakijat".

Todella pitkään työttömänä olleista 90 %:lla on selvästi työkykyä heikentäviä terveysongelmia, joita ei ole kunnolla tutkittu eikä hoidettu. Ja näitä on siis kymmeniä tuhansia.

Luulen, että missään muualla Euroopassa suhtautuminen sairaisiin työttömiin ei ole tällaista.

Ja sitten vielä haukutaan pummiksi ja loiseksi ym. Tapahtuuko tällaistakaan muualla, ns. sivistysvaltioissa? En usko.

Vierailija
131/253 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnalla on velvollisuus, jos henkilö ei onnistu saamaan työtä. Siksi se on rakennettu, antamaan suojaa ja turvaa.

Vierailija
132/253 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukien nostaminen on vapaaehtoista.

terveisin Sinua elättävä 

Hyvätuloinen voisi vapaaehtoisesti luopua lapsilisistään.

Ahneus voittaa. Annettu raha otetaan kyllä vastaan, vaikka sitä ei tarvitsisi. Sen sijaan valitetaan niiden tuista, joilla on todellinen tarve avulle.

Vierailija
133/253 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju täynnä "työssäkäyviä", onko teillä kaikilla tänään loma? 

Vierailija
134/253 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on puoli miljoonaa työttömiä ja avoimia työpaikkoja vain 70k. Kerrohan toki, mihin töihin mä vaan menen?

Ja pistäthän yhteiskunnallisesti valveutuneena kookkarina lukuisat firmat pystyyn riskilläkin, ja sitten palkkaat niihin vain työttömiä? Sitä odotellessa.

Vierailija
135/253 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on puoli miljoonaa työttömiä ja avoimia työpaikkoja vain 70k. Kerrohan toki, mihin töihin mä vaan menen?

Ja pistäthän yhteiskunnallisesti valveutuneena kookkarina lukuisat firmat pystyyn riskilläkin, ja sitten palkkaat niihin vain työttömiä? Sitä odotellessa.

Kaikki työpaikat ei ole avoimessa haussa. Meillä on kaupan ovessa lappu, jossa etsitään työtekijöitä. Samoin postille pääsee nyt ihan kuka vaan, kauppaan hyllyttämään, raksalle otetaan osaamattomia. Minä olen aina saanut työpaikan vain soittamalla ja kysymällä. Olen 48 vuotias, että en niin vanha, että kaikki olisi ollut työnhaun suhteen helppoa, mutta en myöskään niin nuori, etteikö jo olisi ikäsyrjintää. Kannattaa kokeilla ihan elävässä elämässä, eikä vain notkua netin hakupalstoilla.

Vierailija
136/253 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne rahat otetaan?

t. työssäkäyvä

Rikkaiden tuista sillä on järkyttävää että ex rikas kansanedustaja saa järkyttäviä työttömyyskorvauksia.

Se rikas kansanedustaja on aikoinaan maksanut ihan törkeän paljon veroja. Työttömyyskorvaus on suhteessa niihin ja menneeseen palkkaan. Jos sinäkin olisit ollut rikkaissa töissä ja maksanut veroja, niin ei tarvisi valittaa katkerana lokkina.

Vierailija
137/253 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki työpaikat ei ole avoimessa haussa. Meillä on kaupan ovessa lappu, jossa etsitään työtekijöitä. Samoin postille pääsee nyt ihan kuka vaan, kauppaan hyllyttämään, raksalle otetaan osaamattomia. Minä olen aina saanut työpaikan vain soittamalla ja kysymällä. Olen 48 vuotias, että en niin vanha, että kaikki olisi ollut työnhaun suhteen helppoa, mutta en myöskään niin nuori, etteikö jo olisi ikäsyrjintää. Kannattaa kokeilla ihan e

Höpöhöpö. Poikani on hakenut Postille jo KOLME KERTAA. Ei tipu työtä. Onneksi hänellä on opiskelupaikka ja yksi toinen työ, josta saa muutaman kympin edes.

Vierailija
138/253 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen, joka hinkuaa tukien perään, on ymmärrettävä kaksi asiaa: 1. heitä EI kiinnosta ja 2. ongelma on globaali, eikä sitä voi korjata.

Vierailija
139/253 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne rahat otetaan?

t. työssäkäyvä

Se rikas kansanedustaja on aikoinaan maksanut ihan törkeän paljon veroja. Työttömyyskorvaus on suhteessa niihin ja menneeseen palkkaan. Jos sinäkin olisit ollut rikkaissa töissä ja maksanut veroja, niin ei tarvisi valittaa katkerana lokkina.

No sä et ole suomalainen. 

Vierailija
140/253 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnalla on velvollisuus, jos henkilö ei onnistu saamaan työtä. Siksi se on rakennettu, antamaan suojaa ja turvaa.

No jos olet viimeaikoina katsellut ympärillesi lainkaan, niin ehkä olet huomannut, että yhteiskunnalla nimenomaan EI ole velvollisuuksia, ei enää. VAIN kansalaisilla, jotka tuottaa, on velvollisuuksia, muilla on oikeuksia ilman vastuuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi