IS: Työtön mies jää helposti ilman pitkää parisuhdetta - "Miehille Suomesta tuli luokkayhteiskunta"
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010026831.html
"Miehille Suomesta tuli luokkayhteiskunta. Parisuhteen (ja lasten saannin) edellytys on koulutus ja hyvät tulot. Näin kirjoitti eläkeyhtiö Varman toimitusjohtaja Risto Murto viestipalvelu X:ssä keskiviikkona.
Murto viittaa Valtion taloudellisen tutkimuskeskuksen (Vatt) tutkimukseen eriarvoisuudesta Suomessa. Se julkaistiin tällä viikolla ja tutkimuksen voi lukea täältä.
Raportissa todetaan, että eriarvoisuus työmarkkinoilla vaikuttaa linkittyvän yhä vahvemmin sosiaaliseen eriarvoisuuteen.
Tutkimus käsittelee vuosia 1987-2021. Se näyttää, että työttömät ja pienituloiset miehet ja naiset jäävät yhä todennäköisemmin ilman kumppania. Muutos on ollut suurempi miehille.
Vuonna 1987 ilman työtuloa olevista miehistä 67 prosentilla oli kumppani. Vuonna 2019 heistä vain 37 prosentilla oli kumppani.
Tarkastelussa ovat 25-60-vuotiaat miehet."
Kommentit (880)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi työtönkin, jos olisi normaali, rakastava ihminen. Lapsia en kyllä enää saa, omat jo olemassa olevat riittää.
Minulle ei taas kelpaa enää minkäänlainen mies. Kokemusta on niin työttömästä, rikkaasta ja keskituloisesta. Kaikki olivat tai muuttuivat lopulta samanlaisiksi: itseään passuuttaviksi, määräileviksi, huonotuulisiksi ja mariseviksi ukoiksi. Kyllä elämä on vaan parempaa ilman miestä nurkissä pyörimässä.
Wautsi miten hienosti sanottu. Kuka haluaisi olla suomimiesten kanssa? Arabit on paljon parempia ja huippuja sängyssä.
Tuo kirjoittaja kyllä sanoi ettei kelpaa minkäänlainen mies, koskee siis niitä arabejakin. Lukutaito on hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomilortot on niin oksettavaa läskisakkia niin hyvä että kuollaan sukupuuttoon.
Joo, kuole pois.
Kuole vaan. Muslimit sinulta pään irroittaa jossain vaiheessa kuitenkin.
Tarvitset terapiaa. Soita vaikka kriisikeskukseen, kärsit selvästi psykoosista.
Aww. Eikö muslimi miehesi tänään lyönytkään sinua? Kyllä se vielä ehtii. Muslimeilla naisten hakkaaminen on veressä ja koraanissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomilortot on niin oksettavaa läskisakkia niin hyvä että kuollaan sukupuuttoon.
Joo, kuole pois.
Aww. Eikö muslimi miehesi tänään lyönytkään sinua? Kyllä se vielä ehtii. Muslimeilla naisten hakkaaminen on veressä ja koraanissa.
Ilmankos ne muslimit aina teidän persloisten ollessa hallitusvastuussa tänne niin tunkevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kuole pois.
Ilmankos ne muslimit aina teidän persloisten ollessa hallitusvastuussa tänne niin tunkevat.
Sinähän niitä tänne haluat. Toivon että lapsesi tulee rikastetuksi ja he ottavat hengen itseltään sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
suomi on "tutkinto uskollinen" maa mikä heijastuu pariutumisiin!!. Eikö ole kummallista, että jotkut asettavat parisuhteessa yhdessä viihtymisen ja romanttisen vetovoiman koulutusstatuksen yläpuolelle? Onhan tämä toki pettymys niille, joilla ei ole muuta annettavaa kumppanilleen kuin eri hieno tutkinto
Mutta ovatko nuo vastakkaiset asiat. - minulle (miehelle) koulutus antaa suuuntaa siitä, että saattaisiko minulla ja naisella olla jotain yhteistä. Koska olen itse tullut opiskelleeksi, niin pidän luultvana, että saattaisin viihtyä ja kokea vetovoimaa koulutetumpaan naiseen kuin naiseen, joka ei ole koskaan olllut kiinnostunut erityisemmin kouluttautumisesta.
Mutta kun näin sanon, niin tiedän, että osa tivaa, että jos pitäsi valita, että kumman ottaisin kumppanikseni sen muutaman kymmenen kiloa ylipainoisen naisen, jolla on tihtorin tutkinto vain sen kouluja kämymättömän kaunottaren, niin mitäpä tähän vastaamaan kun ette kuitenkaan ukso kumman valitsisin kun meidämn miesten otaksutaan kiinnostuvan naisista aina seksi ja ulkonäkö edellä ja kaiken mun oln vasta niiden jälkeen.
Niinpä minäkin olen sitten kuulla olevani mahd. sairas tai kaappihomo tai vain omissa harhoisani elävä reppana kun olen kieltäytynyt seksistä vaikka nainen teki sitä kohtaan aloitteen. Ja lpulta uhriutui kun niin vakaa ja horjumaton on toiden uskominen siihen, että jos oieka mies olisi kyllä milloin ja missä tahansa valmis seksiin naisen kanssa, ellei tosiaan ole homo
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne naiset siitä rupsahtaa, 50-vuotiaana eivät kelpaa edes halveksimilleen duunareille
No hyvä, että tunne on molemminpuolinen - en kyllä itke itseäni uneen tästä tiedosta 😂
Hei Jussi! Meepä takaisin töihin, kerrankin elämässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne naiset siitä rupsahtaa, 50-vuotiaana eivät kelpaa edes halveksimilleen duunareille
Mahtava uutinen kerrassaan! Minä kun jo ehdin pelätä, että vielä pitäisi jotain ukkoa ryhtyä passaamaan ja miellyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Christchurchin isku oli kaunista katseltavaa.
Musuhomojen viimeiset huudot oli orgastista. Toivon että samantapainen isku toistetaan jokaisessa eurooppalaisessa moskeijassa.
Ehkä nää sun sekoilut sopis paremmin sinne ylilaudalle. Täällä ne haukotuttaa, ja se tuskin on sun tavoite.
Lasten saannin kannalta on välttämätöntä että on kohtuulliset tulot. Ei ne pyhällä hengellä elä, eikä ole tarkoitus että yhteiskunta elättää, se on vanhempien tehtävä.
Minkä takia miehillä on vieläkin paine pariutumiseen? Lapsen voi nykyään saada kumppanuusvanhemmuden kautta (https://www.co-parentmatch.com/ , https://letsbeparents.com/#download)
Tapaus Cindyn luulisi avanneen miesten silmät. Näemmä ei. Cindy sai lapsen keski-iän paremmalla puolella olevan miehen kanssa. Isyystesti osoitti lapsen tulleen vanhuksen tykistöstä. https://m.youtube.com/results?sp=mAEA&search_query=Cindy+sugarbaby
Vierailija kirjoitti:
Ei sun isä voi tehdä töitä, koska on vihervassari hyödytönhuora. Aivan kuten sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun isä voi tehdä töitä, koska on vihervassari hyödytönhuora. Aivan kuten sinäkin.
🥱 Hohhoijaa. Persu pistää parastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christchurchin isku oli kaunista katseltavaa.
Musuhomojen viimeiset huudot oli orgastista. Toivon että samantapainen isku toistetaan jokaisessa eurooppalaisessa moskeijassa.
Ehkä nää sun sekoilut sopis paremmin sinne ylilaudalle. Täällä ne haukotuttaa, ja se tuskin on sun tavoite.
Oletko nähnyt kyseisen videon? Se on upea. Kymmenittäin terroristimuslimeja kuolee kun sankari päästää paskasakista ilmoja pihalle. Upein herki oli kun hän meni varmistamaan että ruumiskasassa olleet ovat varmasti hengiltä. Joku rottamuslimi yritti piiloutua ruumiiden väliin. Onneksi löysi kyseisen rotan ja päästi hänet päiviltään. Deus vult!
Vierailija kirjoitti:
Juu, keski-ikäisiä ja huonotuulisia duunariukkojahan on tunnetusti nuoria, mintissä olevia naisia ihan jonoksi asti ottamassa 😂 Vetäytyvä hiusraja ja ylipaino plussaa 😂
Miehellä tulee olla LÄHES aina vähän enemmän rahaa, ikää ja korkeampi asema.
Naisella taas vähintään yksi pykälä enemmän ulkonäkö, eli 7+ miehellä 8+nainen jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kylmiä materialisteja.
Lasten kasvatukseen menee rahaa. Etkö sitä tiennyt?
Miksi sitten naiset ei mene tuottaviin, oikeisiin töihin tienaamaan rahoja niihin haluamiinsa kersoihin???! Miksi naiset yrittää maksattaa itse halumansa kersat miehillä???! On ihan sama asia, kuin mies sanoisi naiselle, että minä haluan tuon 150-170.000€ maksavan auton, ja sinä menet nyt töihin tienaamaan minulle VÄHINTÄÄN puolet sen hinnasta. Ihan sama haluatko sinä sitä tai tarvitko, mutta maksat sen puoliksi suosiolla tai minä hommaan oikeuden päätöksen ja sitten itket ja maksat.
Etkö tiennyt, että mies voi kieltäytyä siittämästä sitä lasta xD. Senkun on siementämättä, jos ei lasta halua. Miten ihmessä nainen muka yksin päättää, että pariskunnalle tulee lapsi?
Suomiakat välittää enemmän siitä, että onko mies työtön vai työllistynyt kuin siitä, että mies rakastaa naista.
Naiset haluaa vain hyötyä miehistä tässä maassa!
Voi pikkuista, missä maassa persaukinen mies on toivottu puoliso? Kerro ihmeessä.
Juu juu 🙂.