Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet samalla, kun kuuntelet äänikirjaa?

Vierailija
30.11.2023 |

Vai teetkö mitään? Itselleni tulee hölmö ja levoton olo, jos vaan tuntikaupalla istun ja kuuntelen. Mieskin kysyi, että mikä vaivaa, kun eilen istuin ja kuuntelin kuulokkeet päässä äänikirjaa kaukaisuuteen katsoen. Minulla melkeinpä pitää olla kotitöitä tai käsitöitä tehtävänä, jos aion kuunnella äänikirjaa, en ole vielä oppinut vaan istumaan ja kuuntelemaan. Jotkut lukijat on sen verran hyviä, että mielellään kuuntelisi kirjan lukemisen sijaan. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yleensä leivon ja teen ruokaa pakastimeen.

Olen töissä Sote-alalla, ja minulla on toisinaan yksittäisiä yhden, joskus parinkin päivän vapaita, keskellä vkoa, jolloin mies on töissä ja kaksi lastamme koulussa.

Kuuntelen äänikirjoja monipuolisesti, ja vain ja ainoastaan niitä, jotka todella kiinnostaa.   

Radio Ylen paikalliskanava on aina auki meidän keittiöradiossa.

Toisinaan sen lähetys monta kertaa kiinostavampi, kuin kirjastosta lainaamani äänikirja.

Ei noi valinnat aina mene, ns. putkeen.

Pitkillä vapailla ja loma-aikoina luen vain fyysisiä, eli paperisia kirjoja.

Edelleen, ne ovat niin sanotusti mun juttuni. 

Siksi, jotta saan kirjasta eniten irtii, kun kirjan sivuja voin itse lehteillä  omaan tahtiin, helposti ja tosi nopeasti.

Vierailija
22/22 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaan, neulon, ulkoilen. En minäkään osaa istua mitään tekemättä. Paitsi autossa istun ja kuuntelen, mutta silloinkin sentään ajan autoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi