Lue keskustelun säännöt.
Mitä teet samalla, kun kuuntelet äänikirjaa?
30.11.2023 |
Vai teetkö mitään? Itselleni tulee hölmö ja levoton olo, jos vaan tuntikaupalla istun ja kuuntelen. Mieskin kysyi, että mikä vaivaa, kun eilen istuin ja kuuntelin kuulokkeet päässä äänikirjaa kaukaisuuteen katsoen. Minulla melkeinpä pitää olla kotitöitä tai käsitöitä tehtävänä, jos aion kuunnella äänikirjaa, en ole vielä oppinut vaan istumaan ja kuuntelemaan. Jotkut lukijat on sen verran hyviä, että mielellään kuuntelisi kirjan lukemisen sijaan.
Kommentit (22)
Kokkaan, neulon, ulkoilen. En minäkään osaa istua mitään tekemättä. Paitsi autossa istun ja kuuntelen, mutta silloinkin sentään ajan autoa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse yleensä leivon ja teen ruokaa pakastimeen.
Olen töissä Sote-alalla, ja minulla on toisinaan yksittäisiä yhden, joskus parinkin päivän vapaita, keskellä vkoa, jolloin mies on töissä ja kaksi lastamme koulussa.
Kuuntelen äänikirjoja monipuolisesti, ja vain ja ainoastaan niitä, jotka todella kiinnostaa.
Radio Ylen paikalliskanava on aina auki meidän keittiöradiossa.
Toisinaan sen lähetys monta kertaa kiinostavampi, kuin kirjastosta lainaamani äänikirja.
Ei noi valinnat aina mene, ns. putkeen.
Pitkillä vapailla ja loma-aikoina luen vain fyysisiä, eli paperisia kirjoja.
Edelleen, ne ovat niin sanotusti mun juttuni.
Siksi, jotta saan kirjasta eniten irtii, kun kirjan sivuja voin itse lehteillä omaan tahtiin, helposti ja tosi nopeasti.