Suosittele jotain HYVÄÄ KIRJAA!
Kommentit (69)
Älykkäitä, ajatuksia herättäviä ja myös todella jännittäviä kuten dekkareiden kuuluukin. Kannattaa ehdottomasti lukea, mutta varo ettet jää koukkuun! :D
Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla
" Susanna Sievinen - Tietokirja" -heitolle. :D Vaan voihan siltä joku hyvä kirja tullakin... ootellaan vaan. :)
Itse pidän kaikista lyhyistä kirjoista, ne ovat myös helppoja bongata kirjastossa. :D Juuri nyt luen jonkun Unamunon (?) kirjaa nimeltä Usva. On osittain kivan filosofinen, mutta auttamattoman vanhanaikainen. Mutta tuleepahan luettua, kun kirjan halvalla sai.
Klassikko, mutta ihana rakkaustarina. Kirjaa ei voi jättää kesken!
kirjoittaja espanjalainen Carlos Ruiz Zafon. Tykkasin kovasti ja jai mieleen.
Itse olen lukenut viime aikoina niin Potterit kuin rakkaushomppaa, ja nauttinut molemmista, joten olen aika lailla samaa mielta lukutuokan kanssa.
Muita ihan hyvia kirjoja mita olen lukenut viime aikoina:
Patricia Highsmith: The talented Mr. Ripley
Mario Puzo: Sisilialainen (onkohan tama nimi suomeksi?)
jos ei tieda, mita lukisi, voi vaikka miettia kirjoja, joista on tehty elokuvia :) ovat ykleensa hyvia, parempia kuin itse elokuvat takuuvarmasti (tietysti on parempi lukea ensin ja katsoa elokuva vasta jalkeenpain).
Erittäin hyvä, jos pitää historiaa ja ihmiskohtaloita kiehtovana.
Tarina tavallaan ihan mielikuvitusta, mutta historian tapahtumat tosia. Kirjassa eletään välillä vuotta 2005 ja välillä ollaan 1200- luvulla.
Suosittelen. Kirjassa yli 500 sivua ja silti ahmin sen parissa päivässä.
Tosi hyvä kirja, on antikka netissä 12 ¿ Suosittelen.
Keyesin siis. Mulla kirjastossa varaus siihen! Ne on englanniksi loistavia.
juli zeh:kotkia ja enkeleitä
tai vähän rennompaa: tuija tiitinen: tosinaisen käsikirja