Mikä biisi soi salilla - ei auta tekoäly
Eli joku Maija Vilkkumaan kuulloinen laulajatar lauleskeli. Sanat panin merkille, mutta niin ne vain valitettavati unohtuivat. Eli jotain siinä lauloi muistaakseni, että "pidä kiinni jos horjun" tai "horjut" tms..
Hyvin Vilkkumaan biisin kuuloinen oli, mutta en mene takuuseen. -Pekka M36
Kommentit (36)
Voitko salilta kysyä pyöriikö siellä joku soittolista? Että mitähän biisejä teillä mahto soida esim. klo 15-15:30 välissä,kun siellä oli niin ihana naisen ääni. Jos ne ei osaa auttaa,niin ei voi mitään.
Sovellus nimeltä Shazam on tähän mennessä löytänyt kaikki etsimäni biisit, mutta sitä täytyy käyttää heti silloin kun se biisi soi.
Joo Liikkusalihan se on. Joku soittolista siellä soi, ei radiokanava. Kai nyt joku osaa muutamasta sanasta arvailla, mikä biisi voisi olla kyseessä. -Ap
Jippu: Kii ?
Vaikkei nyt ihan Vilkkumaalta kuulosta, mut ehdotan nyt silti.
Vierailija kirjoitti:
Erin - Päivii niit
Ei ollut tämä. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla tohon biisin hakuun ei auta muu kun radiota kuunnellessa jos soi,niin etsin kanavan soittolistan. Joskus saa odottaa aikansa, et sen radiosta kuulee.
Et ole Shazamista koskaan kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Jippu: Kii ?
Vaikkei nyt ihan Vilkkumaalta kuulosta, mut ehdotan nyt silti.
Ei ollut tämä. -Ap
Biisi oli aika reipastahtinen, hieman rockahtava poppibiisi.
Eppu Normaali: Puhtoinen lähiöni.
Jännä miten jotkut ihmiset elävät vielä ihan eri vuosikymmenillä menneisyydessä. Shazamkin on yli 20 vuotta vanha keksintö.
Ok, eli ei ole mikään näistä, kiitos ehdotuksista kaikille tähän saakka.
Siis se "horjua" sana tulee siinä biisissä aina kertsissä. Eli jokaisessa kertosäkeessä.
-Ap
Tulee kyllä väkisin mieleen tämä vaikkei tässä horjumista kai mainita. Vilkkumaa, Tiktak, sama aikakausi…
Pidä kiinni hei mua
Niin mä pitää voin sua
Kyllä kavereilta pitää aina saada tukea
Vierailija kirjoitti:
Tulee kyllä väkisin mieleen tämä vaikkei tässä horjumista kai mainita. Vilkkumaa, Tiktak, sama aikakausi…
Pidä kiinni hei muaNiin mä pitää voin sua
Kyllä kavereilta pitää aina saada tukea
Tämähän on siis myöskin tiktakin heilutaan, joku muu oli myös ehdottanut samaa.
Mulla on puhelimessa Soundhound. Tunnistaa nopeasti biisit.
Mulla tohon biisin hakuun ei auta muu kun radiota kuunnellessa jos soi,niin etsin kanavan soittolistan. Joskus saa odottaa aikansa, et sen radiosta kuulee.