Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi suhde, miksi mies ei halua seksiä??

Vierailija
30.11.2023 |

Siis sitä on ollut pari kertaa, mutta kaiken kaikkiaan mies välttelee koko aihetta.

Vaikka ne kerrat mitä sitä oli, oli ihanaa ja mieskin kehui.

Itse olen kokeneempi, mies ilmeisesti ei.

Tapaamisilla teemme kaikenkaista muuta. Mietin harrastaako hän sitä jonkun muun kanssa.

Kommentit (194)

Vierailija
161/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei se oli ronskia ollenkaan vaan hyvin hyvin rauhallista."

Sitten en enää keksi mitään muuta kuin että ette vain ole seksuaalisesti yhteensopivia. Sehän onkin niin valitettavaa että jonkun kanssa voi synkata henkisellä tasolla tosi hyvin mutta se seksi ei vain yksinkertaisesti suju. Teillä on luultavasti nyt näin.

Ihan mahdollista on että mies jännittää vaikka touhu olisikin rauhallista.

Siitä jännityksestä pitäisi kuitenkin pystyä puhumaan tai mikään ei muutu.

He ovat tapailleet kaksi kuukautta, jonka aikana ovat jo harrastaneet seksiä ainakin enemmän kuin yhden kerran. Ja nyt pitäisi olla kuulusteltavana. Relaa nyt hyvänen aika vähän. Tenttaisitko sinä samoissa olosuhteissa naiselta samalla innolla,

Kahdessa kuukaudessa on varmaan ehditty jo juttelemaan yhtä jos toista joten ei sen pitäisi mitään ihan uutta toimintaa siinä vaiheessa olla. Keskustelu ei myöskään ole kuulustelua vaan sitä että opitaan siitä toisesta ja toisen ajatuksista.

Ja kyllä, jos toinen on selkeästi vaivaantunut vaikkapa seksissä niin totta ihmeessä minä haluaisin keskustella siitä oli sukupuoli mikä vain.

Vierailija
162/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei se oli ronskia ollenkaan vaan hyvin hyvin rauhallista."

Sitten en enää keksi mitään muuta kuin että ette vain ole seksuaalisesti yhteensopivia. Sehän onkin niin valitettavaa että jonkun kanssa voi synkata henkisellä tasolla tosi hyvin mutta se seksi ei vain yksinkertaisesti suju. Teillä on luultavasti nyt näin.

Ihan mahdollista on että mies jännittää vaikka touhu olisikin rauhallista.

Siitä jännityksestä pitäisi kuitenkin pystyä puhumaan tai mikään ei muutu.

He ovat tapailleet kaksi kuukautta, jonka aikana ovat jo harrastaneet seksiä ainakin enemmän kuin yhden kerran. Ja nyt pitäisi olla kuulusteltavana. Relaa nyt hyvänen aika vähän. Tenttaisitko s

Jep. Seurustelun aloittamisen pitäisi olla jännittävää, myös seksuaalisesti. Ei mikään terapiasuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Metallisen voi vaikka keittää. Tai uittaa pirtussa."

Eipä niitä ruokailuvälineitä normaalisti missään keitetä vaan ihan vain pestään. Ja silti syöt niillä sujuvasti vaikka ravintolassa jossa sadat ihmiset ennen sinua ovat niillä syöneet.

Tiskikoneissa käytetään aika tujuja "myrkkyjä" astioiden pesussa.

Vierailija
164/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Metallisen voi vaikka keittää. Tai uittaa pirtussa."

Eipä niitä ruokailuvälineitä normaalisti missään keitetä vaan ihan vain pestään. Ja silti syöt niillä sujuvasti vaikka ravintolassa jossa sadat ihmiset ennen sinua ovat niillä syöneet.

Kyse olikin, kuinka perusteellisesti haarukan voi pestä verrattuna tyypillisiin seksileluihin.

Vierailija
165/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä äijällä on potenssiongelmia? Ja se tarvitsee tietynlaista virikettä että pääsee tositoimiin...?

Vierailija
166/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sillä äijällä on potenssiongelmia? Ja se tarvitsee tietynlaista virikettä että pääsee tositoimiin...?

Tämä voi olla jopa todennäköinen. Tosin jos ongelmat on niin pahoja, ettei seksiin voi ollenkaan ryhtyä niin ei tuo hyvältä vaikuta. Itse siirtyisin eteenpäin. Ongelmat vain lisääntyvät suhteen edetessä. 

Vierailija
167/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tervejärkinen sitä väljää pilluas haluaa hoonata kun on tiukempaaki tarjolla !

Tv. Pekka H , Fatima lennot

Vierailija
168/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen että jos miehellä on suorituspaineita. Ei ota eteen. 

Vierailija
169/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko ahteriin?

Vierailija
170/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: "Itse olen kokeneempi, mies ilmeisesti ei."

Oisko vaikka tässä vastaus.

Tolleenhan sitä kokemusta kertyykin...

Mikä ihme joku kokemus ylipäätään on? Laatu on oleellinen mittari.

Vierailija
171/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä on alkanut nyppiä se vuosia kestänyt seksuaalisuuden demonisointi, eli juuri tämä että jos osoittaa haluavansa sitä, ajattelee nainen herkästi että "vonkaa", ja se on heti huono asia, kun taas sen sijaan se ettei osoita kiinnostusta seksiin tuntuu naisesta hyvältä asialta. Kun sille linjalle on kerran lähtenyt, on vaikea sitten enää nähdä toista kovin seksuaalisena olentona, se on enemmän sellaista kaverimeninkiä sitten.

Vierailija
172/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Näin miehenä on alkanut nyppiä se vuosia kestänyt seksuaalisuuden demonisointi, eli juuri tämä että jos osoittaa haluavansa sitä, ajattelee nainen herkästi että "vonkaa", ja se on heti huono asia, kun taas sen sijaan se ettei osoita kiinnostusta seksiin tuntuu naisesta hyvältä asialta. Kun sille linjalle on kerran lähtenyt, on vaikea sitten enää nähdä toista kovin seksuaalisena olentona, se on enemmän sellaista kaverimeninkiä sitten.

Ei se nyt ihan noinkaan mene. Kysehän on siitä millä tavalla mies osoittaa naiselle haluavansa seksiä. Itse pidän hienotunteisuutta positiivisena asiana miehessä, ja todellakin ahdistun, jos mies alkaa treffailun alkuvaiheessa heittelemään kovin suorasukaisia ehdotuksia. Toki moni nainen voi tuollaisestakin tyylistä pitää, mutta mulle tulee lähinnä epämiellyttäviä mielikuvia, kun olen vastaavanlaista vonkausta joutunut kuulemaan treffikontekstin ulkopuolellakin sellaisilta ihmisiltä, joilta en olisi sitä halunnut. Mies menee sitten heti näiden ällömiesten kanssa samaan kategoriaan.

Vierailija
173/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää seksiä haluaa aina lisää. Entä siivoatko tarpeeksi?

Tämä. 

Vierailija
174/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy. Ei täältä, vaan häneltä.

Vierailija
175/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy. Ei täältä, vaan häneltä.

Häneltähän oli kysytty, mutta tyyppi menee vaikeaksi ja on hiljaa. Kyllä mä itsekin näiltä haluttomilta kysyin, mutta joko mykistyivät, eivät siis vastanneet mitään kunhan hiljaa tuijottelivat kengänkärkiä, selittivät jotakin että haluavat itse tehdä aloitteen kun tuntuu siltä (koskaan ei tuntunut) tms. Todennäköisesti vastaus tulee olemaan jotakin valehtelua ja yritys luistaa hankalasta tilanteesta, ei mikään rehellinen vastaus.

Vierailija
176/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin kanssa haluaa seksiä aika pian Onko se sitten se oikea?. Järki päässä kokeilemaan. Jos ei kiinnosta, niin ei sitten. Mutta, onni suosii rohkeaa..

Vierailija
177/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa unelmamieheltä. Olen itse heteroromanttinen aseksuaali, vielä tarkemmin sanottuna erittäin matalalibidoinen demiseksuaali, ja olen koko elämäni etsinyt miestä jolla olisi alhaiset tai olemattomat seksihalut, mutta joka kuitenkin olisi romanttinen ja haluaisi rakkaussuhteen. Eipä ole löytynyt. Olen aika kaunis joten pelkkiä seksinvonkaajia on tullut kohdattua, vaikka unelmani olisi mies jota ei se homma kiinnosta ollenkaan tai jolle riittäisi aivan maksimissaan kerran kuussa. Nykyään en edes yritä deittailla kun saa vaan kuulla haukkuja itsestään.

Vierailija
178/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuinka lihava?

Olen kokoa xs.

ap

Ehkä hän kuitenkin pitää enemmän pulskemmista.

Vierailija
179/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ollut jo kaksi kertaa. Enemmän kuin monella 60 vuotta naimisissa olleilla.

Vierailija
180/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein silloin mies haluaa jotain muuta, elättäjän tai piian.