Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi suhde, miksi mies ei halua seksiä??

Vierailija
30.11.2023 |

Siis sitä on ollut pari kertaa, mutta kaiken kaikkiaan mies välttelee koko aihetta.

Vaikka ne kerrat mitä sitä oli, oli ihanaa ja mieskin kehui.

Itse olen kokeneempi, mies ilmeisesti ei.

Tapaamisilla teemme kaikenkaista muuta. Mietin harrastaako hän sitä jonkun muun kanssa.

Kommentit (194)

Vierailija
141/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kyllä sen tajuaa nopeasti, jos olet pelkkä reikä."

Kyllä. Eikä auta että mies näkee ennen vaivaa jos mies katoaa saman tien kun on saanut haluamansa niin se on aika selvä merkki. Päinvastainen esimerkki itselläni on sitten taas mies joka oli kyllä kovin innokas seksiin heti mutta sen seksin jälkeen saatoimme makoilla lähekkäin tunteja ja juttelimme kaikesta maan ja taivaan välistä. Siinä tunsi itsensä arvostetuksi myös ihmisenä eikä vain seksiobjektina.

Vierailija
142/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha ketjussa taas neitsyysvinkuja paikalla

Käytetty on aina käytetty. Ostaisitko esimerkiksi käytetyn seksilelun? Vaikka sen pesemällä voisi saada täysin puhtaaksi.

Sinä et ole normaali. Aikuisilla ihmisillä on yleensä ollut useampi seksikumppani koska suhteitakin on ollut useampi ja suhteiden välissä on harrastettua seksiä myös satunnaisten kumppanien kanssa. Varmasti pysytkin seksittömänä koska tuollaiseen epänormaaliin friikkiin ei kukaan viitsi koskea.

Eehhehe!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha ketjussa taas neitsyysvinkuja paikalla

Käytetty on aina käytetty. Ostaisitko esimerkiksi käytetyn seksilelun? Vaikka sen pesemällä voisi saada täysin puhtaaksi.

Oletko koskaan syönyt haarukalla joka on ollut jonkun muun suussa ennen sinua? Luultavasti.

Metallisen voi vaikka keittää. Tai uittaa pirtussa.

Vierailija
144/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Suutelemme kuitenkin paljon"

Kiihottuuko mies kun suutelette? Mitä muistelen omaa seurusteluaikaani niin kyllä sen miehen etumuksen pullotuksen huomasi usein ihan kun vain suutelimme ja halailimme.

Jos mies ei koskaan kiihotu läheisyydestä silloin kun suhde on ihan tuore niin tuskin sitten silloinkaan kun tehdään jotain enemmän.

Kiihottuu ja koskettelee minua paljon, joskus paidankin alta.

Mutta tätä pidemmälle on vaikea mennä.

Ehkä hän vaan haluaa tutustua ensin kunnolla. Minusta tämä on tavallaan ihan kivaa, erilaista mihin olen tottunut ja minulle hyväksi edetä näin.

ap

Tämä nyt on vain hakuammuntaa mutta onko se seksiin ryhtymisenne jotenkin kovin "ronskia"? Tarkoitan siis että eroaako se jotenkin siitä kun vain suutelette ja kenties hyväilette? Voisiko olla niin että mies kaipaisi seksissäkin vähän hellempää ja rauhallisempaa lähestymistä eikä niin että kokee että on heti pakko olla into piukassa sinun kimpussasi?

Voisit ehkä ehdottaa miehelle että olisitte aluksi vain lähekkäin ilman vaatteita niin että ei ole paineita siitä mitä tapahtuu ja miten pitkälle menette. Sitten vaan silittelette toisianne ja katsotte mikä tuntuu hyvältä.

Olen siis itse mies ja tunnistan itsessäni sen että välillä minulle tulee paineita siihen että seksissä pitäisi miehenä olla heti valmis ja kiihottunut ja moni nainen odottaa miehen ottavan ohjat ja olevan se joka liidaa tilanteita.

Vierailija
145/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Metallisen voi vaikka keittää. Tai uittaa pirtussa."

Eipä niitä ruokailuvälineitä normaalisti missään keitetä vaan ihan vain pestään. Ja silti syöt niillä sujuvasti vaikka ravintolassa jossa sadat ihmiset ennen sinua ovat niillä syöneet.

Vierailija
146/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Suutelemme kuitenkin paljon"

Kiihottuuko mies kun suutelette? Mitä muistelen omaa seurusteluaikaani niin kyllä sen miehen etumuksen pullotuksen huomasi usein ihan kun vain suutelimme ja halailimme.

Jos mies ei koskaan kiihotu läheisyydestä silloin kun suhde on ihan tuore niin tuskin sitten silloinkaan kun tehdään jotain enemmän.

Kiihottuu ja koskettelee minua paljon, joskus paidankin alta.

Mutta tätä pidemmälle on vaikea mennä.

Ehkä hän vaan haluaa tutustua ensin kunnolla. Minusta tämä on tavallaan ihan kivaa, erilaista mihin olen tottunut ja minulle hyväksi edetä näin.

ap

Tämä nyt on vain hakuammuntaa mutta onko se seksiin ryhtymisenne jotenkin kovin "ronskia"? Tarkoitan siis että eroaako se jotenkin siitä kun vain suutelette ja kenties hyväilette? Voisiko olla niin että mies kaipaisi seksissäkin vähän hellempää ja rauhallisempaa lähestymistä eikä niin että kokee että on heti pakko olla into piukassa sinun kimpussasi?

Voisit ehkä ehdottaa miehelle että olisitte aluksi vain lähekkäin ilman vaatteita niin että ei ole paineita siitä mitä tapahtuu ja miten pitkälle menette. Sitten vaan silittelette toisianne ja katsotte mikä tuntuu hyvältä.

Olen siis itse mies ja tunnistan itsessäni sen että välillä minulle tulee paineita siihen että seksissä pitäisi miehenä olla heti valmis ja kiihottunut ja moni nainen odottaa miehen ottavan ohjat ja olevan se joka liidaa tilanteita.

Ei se oli ronskia ollenkaan vaan hyvin hyvin rauhallista.

ap

Vierailija
147/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei se oli ronskia ollenkaan vaan hyvin hyvin rauhallista."

Sitten en enää keksi mitään muuta kuin että ette vain ole seksuaalisesti yhteensopivia. Sehän onkin niin valitettavaa että jonkun kanssa voi synkata henkisellä tasolla tosi hyvin mutta se seksi ei vain yksinkertaisesti suju. Teillä on luultavasti nyt näin.

Vierailija
148/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten en enää keksi mitään muuta kuin että ette vain ole seksuaalisesti yhteensopivia. Sehän onkin niin valitettavaa että jonkun kanssa voi synkata henkisellä tasolla tosi hyvin mutta se seksi ei vain yksinkertaisesti suju. Teillä on luultavasti nyt näin.

Ihan mahdollista on että mies jännittää vaikka touhu olisikin rauhallista.

Vierailija
149/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina te naiset ajattelette vain klitoriksellanne. 🤮

Vierailija
150/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä jännityksestä pitäisi kuitenkin pystyä puhumaan tai mikään ei muutu.

Vierailija
151/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin suhteen silloisen tyttöystäväni kanssa yläkoulun ysillä. Oltiin yhdessä lähes 10 vuotta ja seksiä harrastimme ihan tasaiseen tahtiin, ehkä 3-5 kertaa viikossa noina vuosina.

Eron jälkeen oli jotenkin vaivaannuttavaa tutustua uusiin ihmisiin ja käydä treffeillä. Ehkä n. vuosi eron jälkeen aloin tapailemaan naista, joka vaikutti ihmisenä kiinnostavalta ja hänen kanssaan oli helppoa keskustella monista asioista. Nainen oli kuitenkin heti alusta lähtien seksuaalisesti hyvin päällekäyvä ja aktiivinen.

Itse olisin halunnut tutustua häneen kaikessa rauhassa ja koitin kääntää jatkuvan lääppimisen ja ronskit lähentelyt vitsiksi. Tapailimme n. parin kuukauden ajan kunnes hän erään kerran sitten lähti ovet paukkuen menemään ja haukkui minut lähtiessään homoksi.

Ikävä loppu, mutta jään miettimään olisiko mikään kuitenkaan lopulta muuttunut jos olisin harrastanut hänen kanssaan seksiä heti tapailumme alkumetreillä..

Ehkä se mitä haluan sanoa on, että joskus voi olla paikallaan myös antaa aikaa. Itselleni ainakin pitkän suhteen päättyminen oli melko kova paikka enkä halunnut etsiä pikaista seksiseuraa tai nopeaa laastarisuhdetta.

Vierailija
152/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aloitin suhteen silloisen tyttöystäväni kanssa yläkoulun ysillä. Oltiin yhdessä lähes 10 vuotta ja seksiä harrastimme ihan tasaiseen tahtiin, ehkä 3-5 kertaa viikossa noina vuosina.

Eron jälkeen oli jotenkin vaivaannuttavaa tutustua uusiin ihmisiin ja käydä treffeillä. Ehkä n. vuosi eron jälkeen aloin tapailemaan naista, joka vaikutti ihmisenä kiinnostavalta ja hänen kanssaan oli helppoa keskustella monista asioista. Nainen oli kuitenkin heti alusta lähtien seksuaalisesti hyvin päällekäyvä ja aktiivinen.

Itse olisin halunnut tutustua häneen kaikessa rauhassa ja koitin kääntää jatkuvan lääppimisen ja ronskit lähentelyt vitsiksi. Tapailimme n. parin kuukauden ajan kunnes hän erään kerran sitten lähti ovet paukkuen menemään ja haukkui minut lähtiessään homoksi.

Ikävä loppu, mutta jään miettimään olisiko mikään kuitenkaan lopulta muuttunut jos olisin harra

Olen introvertti, enkä yhtään päällekäyvä.

ap

Vierailija
153/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehkä se mitä haluan sanoa on, että joskus voi olla paikallaan myös antaa aikaa. Itselleni ainakin pitkän suhteen päättyminen oli melko kova paikka enkä halunnut etsiä pikaista seksiseuraa tai nopeaa laastarisuhdetta."

Ymmärrän sinua oikein hyvin mutta ehkä tuossa tilanteessa olisi kannattanut antaa sitä aikaa ihan vain itselleen yksin eikä edes olla missään suhteessa. Pari kuukautta tapailua ilman seksiä kun on nykymittapuun mukaan jo aika pitkä aika sellaiselle jolla ei ole vastaavia taakkoja harteillaan.

Vierailija
154/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen introvertti, enkä yhtään päällekäyvä."

Jos mies on samanlainen niin siinä saatatte vahvistaa toistenne käytöstä. Kumpikin siis jää liikaa koko ajan aistimaan että mitä se toinen ajattelee ja tekeekö se jotain tai eikö tee. Seksissä kun pitäisi vain osata antaa mennä ilman että ajattelee liikaa.

Vierailija
155/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He ovat tapailleet kaksi kuukautta, jonka aikana ovat jo harrastaneet seksiä ainakin enemmän kuin yhden kerran. Ja nyt pitäisi olla kuulusteltavana. Relaa nyt hyvänen aika vähän. Tenttaisitko sinä samoissa olosuhteissa naiselta samalla innolla, että mikä on kun ei seksiä heru?

Vierailija
156/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihmiset niin ahdistuneita tänä päivänä. Seksiäkään ei enää pystytä harrastamaan kun ahdistaa, eikä sen puuttumisesta pysty puhumaan kun ahdistaa. 

Mikä ihme tuon kaiken ahdistuksen oikein aiheuttaa? 

Vierailija
157/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina te naiset ajattelette vain klitoriksellanne. 🤮

Ei aina, mutta kiinnostavan ihmisen kanssa jota kohtaan on tunteita niin joo, halutkin herää. 

Vierailija
158/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä loppu, mutta jään miettimään olisiko mi

Minäkin olen introvertti, mutta seksissä kunnon villinainen. Yksi kaverini on klassinen ekstrovertti ja hän on myöntänyt olevansa seksissä ihan lahna joka vaan makaa paikoillaan ja odottaa miehen tekevän kaiken. :D 

Vierailija
159/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He ovat tapailleet kaksi kuukautta, jonka aikana ovat jo harrastaneet seksiä ainakin enemmän kuin yhden kerran. Ja nyt pitäisi olla kuulusteltavana. Relaa nyt hyvänen aika vähän. Tenttaisitko sinä samoissa olosuhteissa naiselta samalla innolla,

Minkälainen keskustelija sinä oikein olet jos puhuminen on sulle kuulustelua tai tenttaamista? 

Jos seksi ei toimi, eikä siitä pysty edes puhumaan, en jäisi katselemaan tilannetta. Alussa pitäisi ennemmin panna kuin puput. Adios! 

Vierailija
160/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ihmiset niin ahdistuneita tänä päivänä. Seksiäkään ei enää pystytä harrastamaan kun ahdistaa, eikä sen puuttumisesta pysty puhumaan kun ahdistaa. 

Mikä ihme tuon kaiken ahdistuksen oikein aiheuttaa? 

Ei kyllä vaikuta lupaavalta, jos ihminen ei osaa sen vertaa nauttia elämästä ja heittää aivoja narikkaan, että seksikään ei maistu. Sellainen ihminen on varmaan muissakin asioissa aika raskassoutuinen ja perässä vedettävä.