Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joululahjaketju 2023

Vierailija
29.11.2023 |

Ajattelin, että voitaisiin koota joululahjaideoita ja kertoa samalla, mitkä lahjat ovat edellisinä vuosina olleet hittejä tai huteja. Jos olet keksinyt jo mainion joululahjan, tai tiedät, että ystäväsi/lapsesi/äitisi/pappasi/kollegasi on pitänyt hurjasti jostain jutusta viime aikoina, kerro mistä, niin voimme varastaa ideasi!

Itse etsin lahjaa 1.5v poikalapselle: mistä teidän lapset tykkäävät/tykkäsivät tuossa iässä?

Joulumieltä ja -rauhaa kaikille av-laisille!

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille lahjakortti kasvohoitoon jossa saaja voi valita erilaisia hemmotteluvaihtoehtoja. 

EIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIIEIEIEIEIEIEIEIE!!!!!!!!!

Ei herranjumala mitään tuollaisia, ei kasvohoitoja, hierontaa, jalkahoitoja!  Hitto mä oksennan ajatuksestakin, että joku (vieraampi) ihminen koskee muhun. Jos on PAKKO hankkia lahjakortti tuollaiseen, niin sitten sellainen, joka sisältää myös mahdollisuuden ostaa tuotteita eikä vaan niitä hoitoja.

Voi mikä lumihiutale taas 🙄 

Mä niin haluaisin lahjakortin hierontaan tai kasvohoitoon, kun itsellä ei ole varaa. Eiköhän sillä voi ostaa vaikka tuotteita, jos noin vaikeaksi menee.

Vierailija
62/122 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iäkkäille vanhemmille leivon taatelikakkua, pikkuleipiä ja glögijuustokakun. Vien heille myös joulukukan. Tavaraa tuntuu olevan tarpeeksi, joten nuo eivät jää kaappeihin pyörimään.

Itse (N51) toivoisin saavani lahjakortin hierontaan tai kukkakauppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi menee kompostiin kaikki itse tehty herkku? keksit, toffeet yms? apuaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Vierailija
64/122 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

19v poika lähtee tammikuussa inttiin, ja ajattelin antaa hänelle lahjakortin, jossa lupaan maksaa festariliput kesällä. Vielä ei voi tietää, mihin hän pystyy lomien puitteissa osallistumaan, ja mikä firma sitten myy kyseisiä lippuja, niin tehdään näin. Lisäksi saatan ostaa inttiä varten merinovilla kerrasto ja otsalampun. Ovat kuulemma talvileirillä enemmän kuin tarpeen. 

21v tytön kanssa on sovittu, että lahjarahoilla kartutetaan yhteistä reissu kassaa. 

Vierailija
65/122 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä ostaisin 9v pojalle?

Legoaika on ohi. Lautapeleistä hän tykkää, mutta niitä on tarpeeksi. Samoin vaatteita. Mikä mahtaa olla tämän joulun hittituote tuon ikäiselle?

Siis miten 9-vuotiaalla legoilla rakentelun aika on jo ohi? Ihanko ite sen keksi vai vanhemmat? Ehkä joku kausi voi olla kun ne ei kiinnosta, mutta voiko kehittävämpää ja luovempaa olla kuin legorakentaminen. Niitä settejä on niin erilaisia, kannattaa perehtyä. Ehkä poika innostuukin jostain haastavammasta projektista.

Vierailija
66/122 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se klassinen joulujuhlaglögi, joulukukka ja konvehtirasia toimii aina!

🤢

Huonoin vinkki ikinä. Noitahan ostetaan just silloin, kun ei edes yritetä keksiä mitään ostettavaa. Ja kuka edes tykkää glögistä? En itse tiedä yhtäkään, sitä juodaan vain joulun takia. Konvehtirasioita ja joulukukkia tosiaan tulee joka puolelta. Niin persoonaton tusinalahja, että älkää nyt ainakaan mitään perinteisiä konvehteja tai joulutähtiä ostako! 

Minä ainakin tykkään glögistä

Vierailija
67/122 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

19v poika lähtee tammikuussa inttiin, ja ajattelin antaa hänelle lahjakortin, jossa lupaan maksaa festariliput kesällä. Vielä ei voi tietää, mihin hän pystyy lomien puitteissa osallistumaan, ja mikä firma sitten myy kyseisiä lippuja, niin tehdään näin. Lisäksi saatan ostaa inttiä varten merinovilla kerrasto ja otsalampun. Ovat kuulemma talvileirillä enemmän kuin tarpeen. 

21v tytön kanssa on sovittu, että lahjarahoilla kartutetaan yhteistä reissu kassaa. 

Tässä on tosi hyviä lahjoja, olisin ilahtunut tuon ikäisenä tosi paljon tuosta festarilupauksesta ja reissukassan kartuttamisesta, ei tule turhaa tavaraa eikä tarvitse pohtia onko mieleinen! Tai no, ilahtuisin vieläkin :D N37

Vierailija
68/122 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille lahjakortti kasvohoitoon jossa saaja voi valita erilaisia hemmotteluvaihtoehtoja. 

EIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIIEIEIEIEIEIEIEIE!!!!!!!!!

Ei herranjumala mitään tuollaisia, ei kasvohoitoja, hierontaa, jalkahoitoja!  Hitto mä oksennan ajatuksestakin, että joku (vieraampi) ihminen koskee muhun. Jos on PAKKO hankkia lahjakortti tuollaiseen, niin sitten sellainen, joka sisältää myös mahdollisuuden ostaa tuotteita eikä vaan niitä hoitoja.

Voi mikä lumihiutale taas 🙄 

Mä niin haluaisin lahjakortin hierontaan tai kasvohoitoon, kun itsellä ei ole varaa. Eiköhän sillä voi ostaa vaikka tuotteita, jos noin vaikeaksi menee.

Ei saa kaikilla ostaa tuotteita, kaikilla, esim. hierojallaei edes ole mitään myytävää.

Nimimerkki mitä hittoa teen 350 euron lahjakortilla jalka-ja kasvohoitoon, kun en voi käydä edes kampaajalla, koska kampaaja koskee minuun. Enkä edes asu ko. kaupungissa, joten hankalaa on joka tapauksessa.

Vierailija
69/122 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni meinasin ostaa Bentley Conrinental avoauton. Sen verran hyvin vuosi on mennyt että voi palkita itsensä reilummin. Autoveroa maksan tasan 0 euroa Suomeen koska asun Thaimaan lämmössä ympäri vuoden 😎

Vierailija
70/122 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5-vuotias ei tarvitse kuin päivittäiset ateriat ja muun huolenpidon.

Vierailija
71/122 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini, konvehdit, joulukukka, leivonnaiset ja kahvi ovat minulle mieluisia lahjoja näin aikuisena. Ja tietysti lahjaraha kelpaa aina.

Vierailija
72/122 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lahja on se, että pojan syöpä pysyy poissa. 💖

Lahjakorteista sopisi klassinen hieronta tai aromahieronta. Myös jalkahoito.

Ravintolaillallinen, kylpyläloma tai ulkomaanreissu lähimpien kanssa kelpaa aina.

Vierailija
73/122 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni meinasin ostaa Bentley Conrinental avoauton. Sen verran hyvin vuosi on mennyt että voi palkita itsensä reilummin. Autoveroa maksan tasan 0 euroa Suomeen koska asun Thaimaan lämmössä ympäri vuoden 😎

Mutta on niin tylsää, että pitää tulla ajankuluna vauva-palstalle...?

Vierailija
74/122 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu aivan budjetista ja kelle sopii:

- Kaunis mehiläisvahakynttilä tai tuoksujen ystävälle tuoksukynttilä / huonetuoksu

- Jouluinen leikkokukkakimppu / asetelma

- Kotimainen hunaja

- Käsipyyhkeet 

- Villasukat tai lapaset

- Punaviini

- Vartalo/hiustuotteita (suihkugeeli, vartalovoide, hiusöljy, hiusnaamio tms.) 

- Lakritsat ja suklaakonvehdit

- Luomuterveysjuttuja kuten pakuritee / reishikahvi, maustesetti, superfood tuotteita jne.

- Teelajitelma 

- Tryffelisuola ja oliiviöljy

Tällaisia on annettu ja saatu viime vuosien aikana ja olleet pidettyjä. Pointti näissä ostaa jotain parempaa ja laadukkaampaa, ei Pirkka-suihkugeeliä tai Pandan juhlapöytä konvehteja. Meillä ainakin lähipiirissä suositaan sitä, että annetaan mieluummin määrällisesti vähemmän mutta jotain laadukasta. Lapsille ja nuorille varmaan

Nämä ovat oikein hyviä, lukuunottamatta luomuterveysjuttuja ( jos ei ihan varmuudella tiedä saajan niitä käyttävän) ja teelajitelma, jos siinä on maustettuja teelaatuja! Olen teen ystävä ja juon sitä joka päivä, mutta maustetut teet jäävät juomatta. Vrt kahviin, eivät kahvinjuojatkaan jaksa aloittaa jokaista päivää maustetulla erikoiskahvilla.

Vierailija
75/122 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellesi voisit hankkia kielioppikirjan, jotta kiusallisista yhdyssanavirheistä päästäisiin. Just sayin'.

Vierailija
76/122 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta on niin tylsää, että pitää tulla ajankuluna vauva-palstalle...?

Veikkaanpa että todellisuudessa tämä kyseinen henkilö ostaa tänä jouluna enimmillään uuden kaasuttimen vuoden -87 Corollaansa.

Vierailija
77/122 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi teetän äidille seinäkalenterin kuvista, joita oon ottanut vuoden aikana. Kaikki itsetehty on hänelle edelleen parasta, vaikka oon jo aikuinen, myös mm. keramiikkakurssin tuotokset.

Suosittelisin myös lahjoja joita voi tehdä itse, esim. lapsille vois olla koruaskartelu-pakkaukset kiva idea. Vähän vanhemmille löytyy nyt esim. hienoja neulonta- ja ryijyntekopakkauksia.

Vierailija
78/122 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan ystäville ja naapureille saaristolaisleivät ja kahvikakut, perinne ollut yli 10 v.

Lapset saavat toivelahjat, tilattin BF, tulevat ensi viikolla.

Äidilleni ja anopille ostin Rituals setin, tiedän tykkäävät

Isä ja appi saavat konjakkipullot

Vierailija
79/122 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilleni ostin Ruskovillan villapeitot.

Ihanan lämpimät, muhkeat ja kevyet.

Vierailija
80/122 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän puhuttiin lahjoista muille, ei sinun fobioistasi. Kait sun lähimmät tietää.