Mitä miehesi saa sinulta joululahjaksi?
Oma pää lyö tyhjää, joten kuulisin mieluisti mitä te muut olette keksineet tälle vuodelle miehelle pukinkonttiin?
Kommentit (303)
Miehet tykkää kaikenlaisista vekottimista, joita pitää tutkia ja laittaa toimimaan. Automaatttinen pysäköintikiekko, kännykkäteline ja varavirtalähde autoon, tässä vain muutama esimerkki.
Rock muusikon omaelämänkerran jota itse pyysi.
Ehkä ostan pleikkariin toisen ohjaimen (että voi lasten kanssa pelata kaksinpelinä jotain 😅), tai sitten en mitään tai korkeintaan jotain ihan pientä. Ei ole vielä sovittu ostetaanko lahjoja toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna sai uuden telkkarin ja minä uuden pesukoneen, hieno jako eikö ole? Noi hommattiin jo silloin kun vanhat hajosi mutta päätin että nämä sai olla meille niin synttärilahjat kuin joululahjat. Aikaisemmin olen tilannut miehelle mieleisensä aikakausilehden monta vuotta lahjaksi.
Eikös nuo molemmat kuitenkin ole ihan molemmille 🤔
3 kirjaa aihealueelta josta tykkää ja retkeilyyn sopivan takin
Vierailija kirjoitti:
Kaupunginorkesterin kausikortin
Oletpa julma.
Ei varmaan mitään, kumpikaan meistä. Rahat tiukilla ja lapsille on saatava lahjat, niistä sen suurimman ilon saa itsekin.
Powerbankin, kalsareita ja muita vaatteita, pari lp-levyä. Vielä pitäisi keksiä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää kaikenlaisista vekottimista, joita pitää tutkia ja laittaa toimimaan. Automaatttinen pysäköintikiekko, kännykkäteline ja varavirtalähde autoon, tässä vain muutama esimerkki.
Tuo automaattinen pysäköintikiekko on todella nerokas keksintö!
Laadukas R-collectionin huppari. Vähän tylsähkö lahja, mutta menkööt. Lisäksi siihen suklaata ja muuta pientä.
Sisätossut, on niitä toivonut kun lattiat ovat niin viileät. Sen kummempaa en varmaan osta, on talous vähän tiukilla kun mies on vanhempainvapaalla.
Jonottaa lonkan tekonivelleikkaukseen, eli saa sudokukirjan.
Uuden partakoneen.
Multa menee hermo sen vanhan kanssa hinkuttamiseen ja kylppärin varaamiseen tuon takia.
Likäksi vanhaan partakoneeseen on tullut outo sivuääni.
Matcha-tee kulhon, vispilän (tykkää matchasta), pari Aku Ankka -kirjaa (sellaisia kovakantisia, divarista), hän keräilee niitä sekä yksi yhteen tietokonepeliin liittyvän t-paidan.
Ostin miesystävälle bluetooth- kaiuttimen radiolla. Se on kompaktin kokoinen, niin voi siirrellä tarpeen mukaan. Suklaata ostan lisäksi.
Läpällisen pipon, jonka olen itse neulonut. Heijastinlangoilla.