Mitä miehesi saa sinulta joululahjaksi?
Oma pää lyö tyhjää, joten kuulisin mieluisti mitä te muut olette keksineet tälle vuodelle miehelle pukinkonttiin?
Kommentit (303)
Vierailija kirjoitti:
Pomarin huopatossut, tuoksu ja samaa sarjaa dödö+suihkugeeli. Hyvä kynä, mies kirjoittaa paljon myös käsin. Perinteinen xo konjakki.
Suostutko jo nyt ennen joulua paljastamaan millaisen kynän? Haen itsekin sellaista lahjaksi.
Tänä vuonna sai uuden telkkarin ja minä uuden pesukoneen, hieno jako eikö ole? Noi hommattiin jo silloin kun vanhat hajosi mutta päätin että nämä sai olla meille niin synttärilahjat kuin joululahjat. Aikaisemmin olen tilannut miehelle mieleisensä aikakausilehden monta vuotta lahjaksi.
Kaksi kirjaa, kahdet neulomani villasukat ja jotain aineita pitkien hiustensa hoitoon
Emme osta aikusille lahjoja. Vain lapset lahjotaan
Juomapullon jossa on hölmöjä kuvia kissastamme.
Olen tosissani.
Jo perinteisesti salmiakkia. Kun lapsi oli siinä iässä että olisi ymmärtänyt vanhempien jäävän ilman lahjoja, aloin paketoida jotain sukkia, kalsareita ja salmiakkia miehelle ja tuo salmiakkipaketti on jänyt vaikka lapsikin on jo teini. Ja olishan se vähän hölmöä jos teini täysin yksin availisi joulupaketteja.
Varmaan ostan hyvän villaisen torkkupeiton. Tiedän sen olevan mieleinen lahja.
Oon antanu joka joulu kakkosta, mies ei saa sitä muulloin.
N52
Varmaan tekniikka legoja jos löydän jonkun paketin mitä miehellä ei jo ole. Harrastaa siis niitä.
Sai 65 tuumaisen telkkarin jo, se saa riittää.
Kaksi kirjaa, joita oli toivonut ja fudisjoukkueen fanipaitoja ym. fanikamaa.
Hänellä on jo kaikkea ja voi ostaa sen, mitä haluaa. Niinpä ostan hänelle uuden tyynyn. Saa ison paketin :)
Feministinä en voisi kuvitellakaan ostavani lahjoja miehelleni. Kuvottaa jo pelkkä ajatuskin.
Mies toivoi omaa heijastinliiviä, joten sen hän saa. Noin muuten olemme sopineet, ettei osteta lahjoja kenellekkään ja olemme toivoneet ettemme niitä saisikaan, koska kaikki tarpeellinen jo löytyy.
Pomarin huopatossut, tuoksu ja samaa sarjaa dödö+suihkugeeli. Hyvä kynä, mies kirjoittaa paljon myös käsin. Perinteinen xo konjakki.