Mitä miehesi saa sinulta joululahjaksi?
Oma pää lyö tyhjää, joten kuulisin mieluisti mitä te muut olette keksineet tälle vuodelle miehelle pukinkonttiin?
Kommentit (303)
Ostin joululahjaksi uuden talvitakin, kun vanha oli hajonnut. Käytiin kaupassa sovittamassa ja meni suoraan käyttöön. Hyvää joulua.
Oikeesti hirveitä ehdotuksia! Eikös lahjat ole yleensä jotain arvokkaampia; lomamatka, kylpyläloma, talvitakki, kello jne.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti hirveitä ehdotuksia! Eikös lahjat ole yleensä jotain arvokkaampia; lomamatka, kylpyläloma, talvitakki, kello jne.
Lomamatkat, kylpylät sun muut valitaan yhdessä. Talvitakkikin on sellainen, että minusta on mukavampi valita se itse. Meillä on lisänä suuri ero tuloissa, joutuisin käyttämään melkein koko kuun palkkani, saadakseni talvitakin ostettua lahjaksi. Kelloon pitäisi käyttää vuoden palkka.
Ai että ku ihanaa, että saadaan partakonenaisetkin liikkeelle. Osuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset voisi ajaa pyllynsä ja viiksensä, ruman näköistä!
Ihanko olet netistä tälläistä nähnyt? Eihän nuo livenä sinne peräkammariin eksy kuitenkaan, niin turhaan murehdit.
200 naista, sori tyhmyri, vähän löytyy kokemusta. Onko viikset jo ajettu?
Jep, ei ollenkaan = vähän. Sulla ei edes viikset kasva :D
Lupasin miehelleni ajaa perskarvat, mutta en viiksiäni T:palstaläski tummilla hiuksilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset voisi ajaa pyllynsä ja viiksensä, ruman näköistä!
Ihanko olet netistä tälläistä nähnyt? Eihän nuo livenä sinne peräkammariin eksy kuitenkaan, niin turhaan murehdit.
200 naista, sori tyhmyri, vähän löytyy kokemusta. Onko viikset jo ajettu?
Jep, ei ollenkaan = vähän. Sulla ei edes viikset kasva :D
Sulla valitettavasti kasvaa, miesten mielestä.
Olen mies ja olen ostanut vaimolleni
- Gym Sharkin -salivaatteita
- uuden maidonvaahdottimen
- kirjan
- käsilaukun
Olen myös päävastuussa lasten lahjojen hankinnasta. Kivaa hommaa!
Seksiä ja ilmaisen herppeskuurin .
Vierailija kirjoitti:
Aika leimiä tarjota "lahjaksi" seksiä. Ihan kuin se olisi joku kauppatavara. Kun kuitenkin on kyseessä parisuhteen tavallinen asia, jota muutenkin on monta kertaa viikossa.
Etenkin, jos emäntä on tämmönen. Mielellään vähintään parikin kertaa päivässä + väliaikanainnit.
https://curvage.org/forum/uploads/monthly_2023_03/large.81027982-B690-4…
Vierailija kirjoitti:
Oon antanu joka joulu kakkosta, mies ei saa sitä muulloin.
N52
Joulukirkossa on outo hajuhaitta.
Ostan 24cm strap on dildon ja suupallon
Vierailija kirjoitti:
Aika leimiä tarjota "lahjaksi" seksiä. Ihan kuin se olisi joku kauppatavara. Kun kuitenkin on kyseessä parisuhteen tavallinen asia, jota muutenkin on monta kertaa viikossa.
Niin, on tai ei. Mutta tosiaan, ei se ole mitään mitä ANNETAAN, vaan sitä harrastetaan YHDESSÄ niin että kummatkin haluavat.
Mieheni saa minulta:
Alan Wake-pelistä tutun keräilytermoksen.
Niskahierontalaitteen.
Formula1 pöytäkalenterin.
Ostin jonku yllätys setin frisbeegolffiin, kun toi sitä tykkää harrastaa
Mä en todennäköisesti saa mieheltä mitään, mutta mies saa multa hupparin ja teknisen alusasusetin.