Mitä miehesi saa sinulta joululahjaksi?
Oma pää lyö tyhjää, joten kuulisin mieluisti mitä te muut olette keksineet tälle vuodelle miehelle pukinkonttiin?
Kommentit (303)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viinaa ja *illua.
Surkeet lahjat. Eikö teillä muulloin harrasteta seksiä.
Hyvin on vuosien varrella joululahja kelvannut miehelle. Ei ole surkeaksi maininnut.
-sama-
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa aina nämä uhriutujat.. Eikö vaan aikuiset ihmiset vois sopia, että niitä lahjoja eiosteta, jos se sitten noin kismittää, kun saa vain lasten valitsemat sukat. Miksi olet vasten tahtoasi ostanut vaimolle kalliita lahjoja, jos et niitä oikeasi ole halunnut vaimollesi edes ostaa. Itse en ikinä haluaisi saada lahjaa, jonkat toinen on hampaat irvessa ja karkerana ostanut. Mielummin ilman lahjaa sitten. Ei aikuiset oikeasti mitään lahjoja tarvitse. Ainakaan sillon jos ne ei edes ole halusta ja antamisen ilosta hankittu. Kukaan ei pakota mieheiä ostamaa kalliita lahjoja vaimolleen. Voi vaikka kutoa vaan villasukat.
Eivät ne lahjat ole mitenkään hampaat irvessä ostettu mutta tottakai siitä tulee pettymys jos vaimo ei ole vastavuoroisesti millään lailla uhrannut ajatustakaan lahjan hankintaan vaan laittaa lapset valitsemaan lahjan. Se ikivanha sanonta "Ajatus on tärkein" sanonta pitää hyvin paikkansa
Mies ja poika saavat samanlaiset flanellipyjamat, söpöö. Mun rakkaat.
Ite neulottu villapaita ja sukat. Toppahaalarit. Nuotiopannun löysin kirpparilta. Täytin myös etukäteen tallin ruuvit, mutterit ja nippelit, vielä ei ole huomannut että lokerot on ihan ääriä myöden täydet.
Koottava pienoismalliauto samanlainen kun hänen oma autonsa
Ostan miehelleni joululahjaksi Glenmorangien 18-vuotiasta viskiä ja Glencairnin viskilasit.
Elämyslahja autohullulle; pääsee ajamaan Ferrarilla. Olen varma että tykkää. Lisäksi Ostan pari nahkavyötä ja jonkun paidan, näitä on toivonut.
Äitille on niin vaikea ylleensä keksiä joulu lahjaa muttä tänävuonna meni hyvin kun keksin ostaa kasmiri saalin ja etu käteen ruska matkan lappiin ja marja likoorejä mustikka lakka ja vadelma pienetpullot ja keksin tilata uuestaan avotakka lehden tilauksen. Isälle on helpomoaa keksiä kun ostan aina upo uuden alu paidan
Vierailija kirjoitti:
Meillä on pieni ongelma siinä, että miehen mielestä lahjojen pitää olla yllätyksiä ja minun mielestä aikuisten kesken on ihan ok, että lahjasta sovitaan etukäteen. Ostan miehelle mieluusti harrastustavaraa, mutta en mitenkään osaa ostaa sopivia ominpäin. Tai vaatteita, niitähän pitää itse sovittaa.
Olen miehesi kanssa samaa koulukuntaa. Jos mulla on tarkkaan sanella minkälaisen vaatteen haluan, kävelen kauppaan ja ostan mieluummin itse. Lahja on mun mielestä kiva olla ylläri. :)
Vaatteissa on yleensä myös vaihto-oikeus jos sattuu väärä koko.
Mutta ehkä keksitte jonkun kompromissin? Toivomuslista, josta voi valita lahjan ja lisäksi joku pieni yllätys kylkeen?
Lisää leegoja ja ehkä autoradan. Niitä se on toivonut.
Merino pipon, merino bokserit, after eight suklaata ja Tony Halmeen runokirjan.
Hekumallista seksiä korsetissa ja saappaissa. Lisäksi jotain muuta pientä.
Jouluseksiä tonttulakit päässä.
Vierailija kirjoitti:
Ostan miehelleni joululahjaksi Glenmorangien 18-vuotiasta viskiä ja Glencairnin viskilasit.
Hyvä lahja. Glenmoronin viski on parasta.
Diorin tuoksun, mikä miellyttää meitä molempia.
Viime vuonna sai metallinpaljastimen. Tänä vuonna saa kylpytakin, koska sellaista toivoi.
lahjakortin motonettiin ja saa panna peppuun.
Surkeet lahjat. Eikö teillä muulloin harrasteta seksiä.