Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä miehesi saa sinulta joululahjaksi?

Vierailija
28.11.2023 |

Oma pää lyö tyhjää, joten kuulisin mieluisti mitä te muut olette keksineet tälle vuodelle miehelle pukinkonttiin?

Kommentit (303)

Vierailija
181/303 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa saada hyvin perinteisiä ja mielikuvituksettomiksi haukuttuja lahjoja, koska niitä hän taitaa todella tarvita - eli sukkia, alushousuja ja flanellisia pyjamahousuja. Viimeksi mainittuja on ihan hiljattain hajonnut kahdet eli kaikki. 

Naisilta saa kauhean kivoja katseita ja lauseita aina kun teille ostaa kalsareita ja sukkia lahjaksi mutta miehen kyllä pitää olla kauhean kiitollinen ja tyytyväinen sukkien ja kalsareihin.

Mutta nainen joka ostaa miehelle lahjaksi 15 eurolla sukat ja kalsarit ansaitsee nainen itsekin vain 15 eurolla lahjoja.

Ei se niin mene että nainen käyttää lahjaan reilun kympin ja miehen pitää käyttää lahjaan satoja euroja

Meillä on mennyt jo monta monituista vuotta noin. Tai oikeastaan en saa vaimolta tavallaan yleensä yhtään mitään vaan lapsilta. Antaa siis al

Naurattaa aina nämä uhriutujat.. Eikö vaan aikuiset ihmiset vois sopia, että niitä lahjoja eiosteta, jos se sitten noin kismittää, kun saa vain lasten valitsemat sukat. Miksi olet vasten tahtoasi ostanut vaimolle kalliita lahjoja, jos et niitä oikeasi ole halunnut vaimollesi edes ostaa. Itse en ikinä haluaisi saada lahjaa, jonkat toinen on hampaat irvessa ja karkerana ostanut. Mielummin ilman lahjaa sitten. Ei aikuiset oikeasti mitään lahjoja tarvitse. Ainakaan sillon jos ne ei edes ole halusta  ja antamisen ilosta hankittu. Kukaan ei pakota mieheiä ostamaa kalliita lahjoja vaimolleen. Voi vaikka kutoa vaan villasukat.

Vierailija
182/303 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sähkölämmitteisen torkkupeiton ja patterikäyttöiset lämpösukat, kun palelee aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/303 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän se on, mutta se olikin vain vitsi, kun tuo mies vinkui, että akat ostaa huonoja lahjoja, kuten yhteisiä matkoja. Mutta eihän tuolla miehellä mitään vaimoa ole joka sille matkoja ostelisi. karkerana huutelee.

Vierailija
184/303 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä lukea täälläkin, että lahjaksi annetaan piparia. Siis mitä vit tua? Onko todellakin noin monessa perheessä niin huono tilanne, että seksiä on vain lahjaksi jonain juhlapäivänä. Kamoon, yrittääkää edes.

Pipari on erittäin tehokas, erittäin vanha ja erittäin edullinen vallankaytön väline parisuhteessa. Pippelikin voi sellainen toki olla, olettaen että se pippelin omistaja on sen suhteen vähemmän haluava. Yleensä piparin omistaja on kuitenkin se joka haluaa vähemmän. Pipari menettää tehonsa jos sitä on tarjolla liian usein. mies lakkaa olemasta nöyrä, mikä on huono asia naisen kannalta. Siis, saatavuutta täytyy säännöstellä. Joulu, juhannus, miehen syntymäpäivä, hääpäivä... Siinäpä ne ovatkin, ei yhtään tuota enempää niin ei mies ala luulemaan itsestään liikoja. Miestä ei ole otettu suhteeseen pippelinsä, vaan työpanoksensa vuoksi. Viisas nai

Kuulostaa hyvältä. Mies on parasta pitää nöyränä. Mutta mielestäni piparin jouluna voi unohtaa ja antaa vaikka ne villasukat.Siinä on tarpeeksi. 

Vierailija
185/303 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei halua mitään. Katseli netistä autolle lumipeitettä, tilasin siis sen.

Kiitos rakas, kerkesinkin tilaamaan netistä jo lumipeitteen. Toisin kuin sinä, minä osaan tehdä päätöksiä. Katsoin sopivan lumipeitteen ja tilasin sen 15 minuutin tutkiskelun jälkeen. En vatvonut asiaa 10 vuotta.

Vierailija
186/303 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata,joulukahvin ja kolme Ritualsin suihkutuotetta,jotka hän jo itse valitsi :D

Vierailija
187/303 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä kun muuten ei ole oikein jaksanut innostaa. Jouluksi ajattelin ajella säärikarvat ja pistää seksikästä päälle. Ukko on jo muutamaan otteeseen karjunut kun ei sitä seksiäkään saa kotona. Nyt ajattelin sitten yllättää. 

Vierailija
188/303 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä kun muuten ei ole oikein jaksanut innostaa. Jouluksi ajattelin ajella säärikarvat ja pistää seksikästä päälle. Ukko on jo muutamaan otteeseen karjunut kun ei sitä seksiäkään saa kotona. Nyt ajattelin sitten yllättää. 

Sori rakas, munat kerkesi jo käyttämättömyyttään surkastumaan ja tipahtamaan pois. Olkoon meidän tämän joulun seksi piparin dippaamista kuuman glögiin. 

Vierailija
189/303 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistun maksamalla hänen osuutensa kundien reissusta Thaimaahan. 

Vierailija
190/303 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myös voi ymmärtää, miksi yhteinen lomamatka on jotain kamalaa. Ja jos se on, niin viimeistään seuraavaksi jouluksi pariskunta voisi antaa toisilleen lahjaksi avioeron.

Vierailija
191/303 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioeron.

Vierailija
192/303 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempipartavesi, kuvakirjat yhteisiltä matkoilta vuoden varrelta ja lupaus hauskasta illasta kaupungilla ensi vuoden puolella ; käydään yleensä syömässä alkuruoka, pääruoka ja jälkiruoka eri paikoissa ja vielä cocktaililla jossain.

Vierailija
193/303 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin sähkölämmitteisen torkkupeiton ja patterikäyttöiset lämpösukat, kun palelee aina.

Ah, mä haluan tällaiset! 

Vierailija
194/303 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultaisen suihkun

Kiitos, kulta! 😊😘

Vierailija
195/303 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon antanu joka joulu kakkosta, mies ei saa sitä muulloin.

N52

Hyi, teilläpä on inhat jouluperinteet.

Vierailija
196/303 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa saada hyvin perinteisiä ja mielikuvituksettomiksi haukuttuja lahjoja, koska niitä hän taitaa todella tarvita - eli sukkia, alushousuja ja flanellisia pyjamahousuja. Viimeksi mainittuja on ihan hiljattain hajonnut kahdet eli kaikki. 

Mulla on sama rakkaalle vaimolle käyttötavaraa, eli pari tiskirättiä, fairya, imurin pölypussia ja yhdet euron sukat tarttui mukaan pukin konttiin. Varmasti vaimo on onnesta soikea tarvepaketeistaan jouluaattona. Kiitti vielä hyvästä vinkistä käyttötavaralahjojen suhteen!! Täältä saa parhaat vinkin parisuhteen hoitoon.

Miksi ihmeessä sinusta vaatteet ja siivousvälineet on verrallisia keskenään? Ilahtuisitko itse fairysta ja imurin pölypusseista?

No luuletko,että minuakaan kiinnostaa yhtään joku flannelli pyjama tai villasukat. Näitä olen jo 1-2 saanut. Aina olen työntänyt johonkin perimmäiseen nurkkaan. Villasukilla olen joskus autoon pintaan kiillottanut vahan ja flannellipyjalla on saanut hyvin hinkattua kärpäsen jämät auton konepellistä. 

Vierailija
197/303 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipun stand upiin ja illallisen. 

Vierailija
198/303 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama rakkaalle vaimolle käyttötavaraa, eli pari tiskirättiä, fairya, imurin pölypussia ja yhdet euron sukat tarttui mukaan pukin konttiin. Varmasti vaimo on onnesta soikea tarvepaketeistaan jouluaattona. Kiitti vielä hyvästä vinkistä käyttötavaralahjojen suhteen!! Täältä saa parhaat vinkin parisuhteen hoitoon.

Miksi ihmeessä sinusta vaatteet ja siivousvälineet on verrallisia keskenään? Ilahtuisitko itse fairysta ja imurin pölypusseista?

Ihan yhtä paljon noista innostuu kuin sukista ja kalsareista jotka on samalla tavalla käyttötavaroita

Vierailija
199/303 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministinä en voisi kuvitellakaan ostavani lahjoja miehelleni. Kuvottaa jo pelkkä ajatuskin.

Miksi sinulla on mies? Eikös ne miehet ole muutenkin kuvottavia teille femakoille?

Vierailija
200/303 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippurin.