Huonoin näyttelijä jonka tiedät
Naisista Jenni Banerjee
Miehistä -- (miksi en keksi ketään?)
Kommentit (318)
Piti tulla mainitsemaan että missä Iina Kuustonen, kuuluu tähän ketjuun ehdottomasti.
Kaikissa rooleissa samat maneerit ja Putouksessa käytännössä sama hahmo eri vaatteissa.
oli yksi ilme uransa alkuaikoina, sittemmin se on tsempannut. Se oli suorastaan hyvä Magnoliassa, vaikka siinä se tosin taisi esittää lähinnä itseään ;).
Tässä on parin viikon aikana tullut monta leffaa jossa on pääosassa sama kaveri, ja joka ikisessä olen ihmetellyt että onpa outo sankari, jonka kaikki roolit on sellaisia että niiden päähenkilön aivoitukia ei voi lainkaan lukea. Koska näyttelijä on niin ilmeetön ja aina vain mulkoilee samalla lailla kulmiensa alta. Nyt selvisi että kyseessä on Benicio del Toro, joka on saanut ties mitä palkintoja hienoista näyttelijänkyvyistään. On vissiin sitten liian hienoa mulla kun en yhtään ymmärrä että millä lihaksilla..
http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTkzODQ4NzU1N15BMl5BanBnXkFtZTcwO…
korvat punoittaa kun valehtelee.
Jasper Pääkkönen, ei osaa muuta kuin huutaa.
Kato esim. ihan eka Vares.
ei vaihda ilmettä kertaakaan kolmen leffan aikana... Ihan helvetin ärsyttävää: suu raollaan tylsänä tuijottaen joka helkkarin kohtauksessa alusta loppuun.
-Peter Franzen: ehkä näyttelee, mutta puhetapa! Joku on varmaan joskus sanonut sille, että sillä on seksikäs, matala ääni. Se puhuu koko ajanasamalla, monotonisella, teennäisen matalalla, pehmeällä äänellä. Ei voi tykätä.
-sen vaimo, Irina Björklund: on varmaan multitalentti, kun osaa soittaa sahaa, mutta vaikuttaa ylimieliseltä huumehörhöltä aina
-Mikko Nousiainen. Huh huh. siinä kaikki, mitä siitä voin sanoa.
-kaikki blondit, pienikokoiset suomalaisnaiset, birnit ja tolat, joita ei edes erota toisistaan. Malmivaara on tullut mainittua, mutta sen yliveto oli se Bio-Luvil -mainos: "nää vaatteet on olleet monella lapsella, yy, kaa, koo, ...aika monella!"
Naisista Jenni Banerjee
Miehistä -- (miksi en keksi ketään?)
ehdottomasti. Äijä pilaa valitettavasti kaikki leffat, joissa "näyttelee".
Vähän erilaista Franzenia :)
Mun miesinhokki numero 1 on kyllä Jack Nicholson. Siinä on maneerit kohdillaan. Jaiks!
En tiedä kuka on huonoin, mutta paras on Chuck Norris sarjassa Walker, Texas Ranger.
Se on tosi ärsyttävä ja ketuttaa kun muuten hyvä sarja menee pilalle päänäyttelijän takia. Sillä on aina sama nyrpeä ilme eikä se koskaan hymyile.
Naisista Laura Birn ja Laura Malmivaara, miehistä Mikko Kouki ja Janne Virtanen.
ei kyllä ole oikea näyttelijä (luojan kiitos!), mutta: Lola Wallinkoski Vares-leffassa aiheutti kyllä niin pahan myötähäpeän tunteen että huhhuh...
Mun mielestä myöskin ehdottomasti Miina Maasola!
Eiks se ollut siinä maitomainoksessakin, siinä tuleekin tiivistettyä sen näyttelijäntaidot muutamassa sekunnissa.
Ja sitten on Jennifer Lopez.
Mun mielestä Tom Cruisella oli yksi ilme uransa alkuaikoina, sittemmin se on tsempannut. Se oli suorastaan hyvä Magnoliassa, vaikka siinä se tosin taisi esittää lähinnä itseään ;).
Mietin just samaa, että Magnoliassa Cruise oli kyllä tosi hyvä. Mieleenpainuva hahmo.
ikinä ymmärtänyt miten se on niin suosittu.. karsein ylinäyttelijä jonka tiedän.
ehkä johtuu siitä että aina näyttelee jotain idioottia. Mutta en tykkää.
No, en tiedä kuinka järkevä on normielämässä kun jätti pojat ja laittoi hynttyyt yhteen nuoren kollin kanssa.