Huonoin näyttelijä jonka tiedät
Naisista Jenni Banerjee
Miehistä -- (miksi en keksi ketään?)
Kommentit (319)
Koko ajan vain jotenkin vaivautuneen oloinen ja samanlainen joka roolissa.
Leppilampi myös laulaa vaikkei osaa sitäkään
jasper pääkkönen, miitta sorvali, se salkkareiden esko kovero, esko roine.
ihmettelen kyllä myös miksi se pääklömen tungetaan jona elokuvaan. luuleko selin että se vetäänaiskatsojia vai mitä ihmettä?
se salkkareiden esko kovero
Hän on vienyt huonon näyttelemisen ihan uudelle tasolle.
kaikki suomalaiset on vaivaannuttavan huonoja telkkarissa ja leffoissa, tosin se johtunee varmaan myös käsikirjoituksista. Näytelmissä menee varmaan paremmin. Miina Maasola ärsyttää nykyisin eniten, eihän se osaa näytellä ollenkaan. Osaa kyllä teeskennellä olevansa joku muu kuin oma itsensä mutta ei se riitä.
se 24:n Chloe on jotenkin outo, ne sen ilmeet... Muuten hyvä sarja ja hyvät näyttelijät, mutta tuo Chloe on vaivannut mua alusta asti.
siinä Uusi Päivä sarjassa. Lieneekö sitten näyttelijän vai sarjan vika?
tumma, nuorehko ja laiha. Erikoinen naamanvääntelija.
En ymmärtänyt alunalkaenkaan, että kyse on näyttelijästä. Ajattelin että on about kadulta palkattu.
voisin muuten seuratakin tuota sarjaa, mutta näyttelijät on niin pirun kehnoja..
- Mi Grönlund
- Nicke Lignell
- Miina Maasola
Kaikki Salatut elämät -sarjan tähdet. :DD
se 24:n Chloe on jotenkin outo, ne sen ilmeet... Muuten hyvä sarja ja hyvät näyttelijät, mutta tuo Chloe on vaivannut mua alusta asti.
Näin joskus yhen elokuvan, jossa tää oli, ja sillä oli ihan ne samat mulkoilut siinäki. Ei pystyny kattoon.
leffassa. En muista nimeä - yllättäen ei tyyppiä ole näkynyt kauheasti missään muualla.
Kaikki Salatut elämät -sarjan tähdet. :DD
Ne ilmeet ja eleet kuuluvat Chloen epävarmaan persoonaan.
Ennemminkin roolin mukaan vaihtuva ilmeikkyys kuvaa hyviä kuin huonoja näyttelijänkykyjä.
J.Lo, Madonna osaavat näytellä vain itsejään.
Kristen Stewart on pelottava.
Mutta Jim Carrey on oikeasti hyvä. Olen nähnyt hänet kahdessa vakavassa roolissa (Eternal Shine of the Spotless Mind ja The Truman Show), ja kyllä hän syvyyttä saa rooleihinsa, jos vaan rooli on sellainen, että sitä tarvitaan.