Huonoin näyttelijä jonka tiedät
Naisista Jenni Banerjee
Miehistä -- (miksi en keksi ketään?)
Kommentit (318)
Nicolas Gage on ihan mahtava juuri siksi, että se on niin huono!
Katsokaa tämä ja väittäkää, että ei muka olisi mahatava!
Kari-Pekka Toivonen on huono näyttelijä
Varsinkin ennen. Jäykkä, epäluonteva ja pökkelömäinen.
Salkkarit on legendaarisen huono näyttelijätyön suhteen. Vaikea kyllä tietää, mikä on kökköä käsikirjoitusta/ohjausta ja mikä näyttelijöiden surkeutta, mutta homma on kuin alakoulun kevätnäytelmästä välillä.
Ben Stiller ja Adam SAndler on huonoja minustakin. Ja noita wanhan liiton action-äijiä (Stallone/Seagal/Schwartzenegger...) tuskin tarvitsee edes mainita tässä :D
Nicolas Cagea vielä sata kertaa huonompi näyttelijä on David Caruso. Ärsyttää suunnattomasti sen "pää kenollaan, kulmien alta mullistelu, eikä puhu mitään"- kohtauksen "näyttely". En ikinä ole ymmärtänyt sen suosiota siinä aiemmassa poliisisarjassa (oliko se NYPD Blue??). Yhden jakson katsoin aikanaan ja siihen jäi, just tuon ukon takia. Jätkällä nousi kusi päähän ja jätti sarjan, kuvitteli muka tienaavansa muualla. Eipä sitten kelvannukaan oikein mihinkään...
mutta huonoja minusta kumminkin:
Elijah Wood, useimmat muskeli- ja actiontähdet (Vin Diesel, Arska, Bruce Willis jne), useimmat tissitähdet (Carmen Electra, Pamela Anderson jne), Tori Spelling, Hayden Christensen, Keanu Reeves nyt ainakin. Sain lahjaksi sinkkuelämää-sarjan, ja vikoina kausina pääosan esittäjä Sarah Jessica Parker elehti ihan älyttömän ärsyttävästi! Ihmeellistä ylinäyttelyä ja naaman vääntelyä.
Suomalaisista en oikein osaa sanoa, kun en juuri koskaan katso suomalaisia leffoja tai sarjoja, ja teatterissakin tulee käytyä ehkä kerran viidessä vuodessa...
itse taas tykkään stallonen vanhoista leffoista, kuten myös deNiron ja pacinon.
en muuten tykkää v-m loirista yhtään. en ymmärrä uunoja.
esim. Good morning Vietnamissa ja Kuolleiden runoilijoiden seurassa, Good Will Huntingissakin oli hyvä (saiko peräti oscarin?).
Robin Williams miehistä
ja naisista
Madonna erityisesti
että moni suomalainen huono elokuva- ja tv-rooli johtuu huonosta ohjaamisesta...
Esimerkiksi Minna Haapkylä - aivan loistava Kuulustelu-elokuvassa, mutta olen nähnyt häneltä tosi pökkelöitäkin suorituksia (ja huom. mä tykkään Minna Haapkylästä tosi paljon).
Nää kaksi, Mark Harmon ja David Caruso ovat kyllä karmeimpiä mitä tiedän. Tuo besserwisser Harmon pilaa koko NCIS-sarjan. Ja Caruson aurinkolasien takaa tiirailu CSI:ssä menee jo tahattoman komiikan puolelle.
Brad Pitt (aina sama mongertava puhetapa), naisista Keira Knightley (yksi mutruhuuli-ilme).
Kotimaisista Laura Malmivaara on näyttämöllä mitäänsanomaton, Merja Larivaara täynnä maneereja.
Mun mielestä myöskin ehdottomasti Miina Maasola! Myös salkkareiden Oona (mikälie Lohiniva? nimeltänsä) oli myös aikanaan ihan kamalaa katsottavaa! Jos siis hänestä nyt voi edes näyttelijänä puhua.
Hugh Grant on joka roolissa ihan sama tyyppi. Sellainen kohteliaan hassu herrasmieskoheltaja brittiaksentilla. Perusmaneerina se häkeltynyt "ou" kun on säheltänyt jotakin.
ja ärsyttäviä
Minttu Mustakallio ihan ykkösenä naisista ja miehistä Ville Jukan poika Virtanen.
Sitten Laura Malmivaarastakaan en tykkää.
Ohjaajamiehensä turvin pääsi moniin elokuviin mutta nyt taitaa mennä heikommin kun erosivat.
Irina Björklundin erinomaisuus ei ole minulle avautunut.
että moni suomalainen huono elokuva- ja tv-rooli johtuu huonosta ohjaamisesta...
Esimerkiksi Minna Haapkylä - aivan loistava Kuulustelu-elokuvassa, mutta olen nähnyt häneltä tosi pökkelöitäkin suorituksia (ja huom. mä tykkään Minna Haapkylästä tosi paljon).
Se on vaan se näyttelijä jonka naama siinä näkyy. Vaikka taustalla on iso joukko tekemässä.
Siinä "näyttelijä" jolla on tasan yksi ilme.
Suomalaisista surkeita ovat ainakin Jukka Rasila, Jasper Pääkkönen, Mikko Leppilampi, Laura Malmivaara ja Pamela Tola. Niin ja kaikki nuoren polven Salkkarityypit, jos niitä amatöörejä nyt edes voi näyttelijöiksi kutsua.
pidätte Jim Carreyta huonona näyttelijänä: katsokaa Tahraton Mieli (The Eternal Sunshine of the Spotless Mind).
Ja Brad Pittin inhoajille: katsokaa Kunniattomat Paskiaiset (Inglourious Basterds).
Katsokaa siis molemmat AVOIMIN, ennakkoluulottomin mielin.
on ollu yhdessä elokuvassa ok, ja siinäki sivuroolissa. Thelma ja Louise.
ja jotka näyttelevät samoin roolista riippumatta. Samoin kaikki, jotka yrittävät vain näyttää söpöltä, onnistuneen roolisuorituksen kustannuksella.
Mieleen tulevat ainakin:
- Julia Roberts (ei sinänsä paska näyttelijä, mutta samat maneerit ja samat söpöilyilmeet leffan tyylistä riippumatta)
- Meg Ryan (sietämätön wannabe-söpö, nykyään karmea kauneusleikkausten jäljiltä)
- Sandra Bullock (raivostuttavan muovinen, tosin vanhemmiten vähän kehittynyt)
- Andie McDowell ja Renee Zellweger, joilla molemmilla on tapana vetää kulmakarvojaan ns. alaspäin sielukkaalta näyttääkseen, teennäiset ilmeet (tosin Bridget Jonesissa Renee on OK)
- Joan Cusack, naamanvääntelyt aiheuttavat minussa miltei väkivaltaisia tunteita
- Salkkarit-sarjasta erityisesti Sami Sarjula ja se huokailevaa lääkäriä esittänyt mies
- Laura Malmivaara, joka tuntuu joka roolissa esittävän itseään, joskin hänkin vanhemmiten edes vähän rentoutunut
- Colin Farrell tulee ulkomaisista miesstaroista mieleen
Huonoja näyttelijöitä on kyllä niin paljon.
Suomalaisista suurin osa. Mieleen tulee isoimpina ällötyksinä Peter Franzen ja Mikko Leppilampi.
Ulkomaalaisista ainakin Nicolas Cage, Kristen Stewart, Angelina Jolie, Brad Pitt, Colin Farrell, Katie Holmes, jne.