Tyttöystävä tuskailee jo joulun vietosta.
Ei vielä ole edes joulukuu ja se miettii mistä rahaa jouluun kun laskuja pitää maksaa. No minä en ole sille kertonut että olen maksanut jo joulukuun vuokran esimerkiksi ja suurimman osan tammikuun vuokrasta myös. Olen säästänyt rahaa koska olin töissäkin ja oon maksellut laskuja etukäteen mutta en ole vielä kertonut sille mitään. Kiusasin sitä ja sanoin että meillä on oikein luxus joulu ja ostetaan iso kinkku ja kaikkea hyvää ruokaa tehdään. Se vaan että älä viitti kiusata. Sitten sanoin että ostetaan yks maksalaatikko puoliksi kyllä me sillä pärjätään. 5 joulukuuta kun pitää maksaa vuokra niin sanon että se on jo maksettu ja kas näin 600 euroa säästyi ja samoin netti on maksettu loppuvuodelle. Marraskuun vuokrankin maksoin jo veronpalautuksista koska en itselle tarvinnut ostaa mitään joten maksoin laskuja. Ei se tiedä edes sitä että marraskuun vuokra rahat on säästössä.
Kommentit (26)
Kerro hänelle, ellei ole tuhlaaja.
Joo se naisilla kollektiivinen ahdistusharjoitus kun pitää sata asiaa tehä järkevästi
ja rahaakin on vaan tietty määrä käytössä..
miehet taitaa laittaa lähinnä töpselin rasiaan..
Jouluna tarvii ainoastaan olutta ja kinkkua. No taidan ostaa perunia ja silliäkin.
Pidätkö hänet jännityksessä jouluun asti? Aijai...
Nainen saattaa suuttua sinulle, koska olet pimittänyt häneltä tietoa ja antanut turhaan murehtia asioista.
Olet inhottava id*ootti! Toivottavasti tyttö jättää sinut jo ennen joulua.
Muistaako joku ketjun onnellisuuden maksimoinnista? Menee vähän samaan kastiin... :D
jos olisin tyttöystäväsi sinusta tulisi ex heti kun kerrot mitä olet tehnyt
Tosi hyvä. Nyt on aikas hyvin budjetti selvillä, ja tiedossa mihin on varaa ja mihin ei.
Hyvät joutut teille!
Kusipää sadisti. Luultavasti narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Nainen saattaa suuttua sinulle, koska olet pimittänyt häneltä tietoa ja antanut turhaan murehtia asioista.
Sitähän hän haluaakin. Kusipäinen tyyppi.
Tämä on vähän sama kuin joskus se ketju tyypistä, joka oli maksimoimassa kosinnan ihanuuden jättämällä tyttöystävän ensin.
Joku muukin ehti jo ensin muistamaan sen ketjun. On kyllä sairaita ihmisiä.
Jos törmäätte tuollaiseen, lähtekää heti. Ei ole ainutkertaista ja tulee pahenemaan.
Eikö sillä tyttöystävällä ole omaa rahaa vai lokkiiko sun lompakolla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ap saa kiksit joka kerta, kun kuulee tyttöystävän stressaavan joulusta. Ja toivoo saavansa hänet tolaltaan kertoessaan asiasta. Siitä saa ihan superkiksit lopuksi. Ja jos tyttöystävä on vielä vaaleanpunaisissa laseissa, kiitollisuus ja ihastelukin joulun pelastamisesta antaa kiksit, vaikkei yhtä hyvät kuin raivostuminen.
Juu ei ole hauskaa antaa toisen murehtia aivan turhaan. Tuo suunnitelma saattaa saada ikävän käänteen, kun nainen suuttuu viikkojen turhasta stressistä.
En ymmärrä ihmisiä jotka stressaa joulun takia, vähän voisin ymmärtää jos ois lapsia että heille pitäisi saada ostettua uus puhelin yms. lahjaksi. Mutta kaksi aikuista ihmistä? Mä oon ollut sitä tyyppiä että joku huoltoasemalla nautittu jouluruoka on ihan riittävästi...
Vierailija kirjoitti:
Sun unelmien mies olis tuhlannut rahat.
Ihmettelen miksi naiset aina hössöttää ja panikoi joulusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun unelmien mies olis tuhlannut rahat.
Mun unelmien mies ei manipuloi toisia ihmisiä, eikä nauti heidän kärsimyksestään. Unelmieni mies on tasapainoinen ja tervepäinen ihminen.
Onneksi ei ole poika ystävää.Ei ole samoja ongelmia sitten kun sinulla tyttö ystävän kanssa.