Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä tuskailee jo joulun vietosta.

Vierailija
26.11.2023 |

Ei vielä ole edes joulukuu ja se miettii mistä rahaa jouluun kun laskuja pitää maksaa. No minä en ole sille kertonut että olen maksanut jo joulukuun vuokran esimerkiksi ja suurimman osan tammikuun vuokrasta myös. Olen säästänyt rahaa koska olin töissäkin ja oon maksellut laskuja etukäteen mutta en ole vielä kertonut sille mitään. Kiusasin sitä ja sanoin että meillä on oikein luxus joulu ja ostetaan iso kinkku ja kaikkea hyvää ruokaa tehdään. Se vaan että älä viitti kiusata. Sitten sanoin että ostetaan yks maksalaatikko puoliksi kyllä me sillä pärjätään. 5 joulukuuta kun pitää maksaa vuokra niin sanon että se on jo maksettu ja kas näin 600 euroa säästyi ja samoin netti on maksettu loppuvuodelle. Marraskuun vuokrankin maksoin jo veronpalautuksista koska en itselle tarvinnut ostaa mitään joten maksoin laskuja. Ei se tiedä edes sitä että marraskuun vuokra rahat on säästössä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ihmisiä jotka stressaa joulun takia, vähän voisin ymmärtää jos ois lapsia että heille pitäisi saada ostettua uus puhelin yms. lahjaksi. Mutta kaksi aikuista ihmistä? Mä oon ollut sitä tyyppiä että joku huoltoasemalla nautittu jouluruoka on ihan riittävästi...

Luultavasti ap pitää tuon naisensa stressitasoja tahallaan jatkuvasti korkealla. Näin on epätodennäköisempää, että naiselta löytyy voimia jättää hänet. Näitä sairaita on ihan oikeasti olemassa.

Vierailija
22/26 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on kiva joulu yllätys miksi raivoatte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä maksanut jo vuosia vuokraa esimerkiksi etukäteen. Ennakkoa on 800 euroa täl hetkellä.. Maksan aina 50 euroa enemmän mitä pitää jotta loppuvuodesta on rahaa säästöön. Tammikuussa ja helmikuussa en maksa vuokraa koska pitää maksaa vakuutus ja venepaikka ensi vuodelle.

Vierailija
24/26 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tulisi mieleenkään kohdella omaa tyttöystävääni noin, hyi.

Vierailija
25/26 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttis hankki töitä ja niin mäkin 

tulee palkkaa ihan kivasti näin opiskelijalle 

Vierailija
26/26 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi ette mene jomman kumman kotiin, syömään jouluateriaa?

Niin me teemme. Vuorotellen toisen kotiin. Ja kutsuttuina.  Esimerkiksi kinkku emme osta ollenkaan, koska kumpikaan meistä ei pidä porsaanlihasta.

Porkkanalaatikoita ostetaan, lohta vähän sekä pari valmissalaattia ja kanaa.

Nyt onkin pitkä joulunaika, lauantaista tiistaihin, neljä päivää vapaata niillä, jotka eivät ole vuorotöissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä