Kerro kolme lempijouluruokaasi, joita ilman joulu ei tunnu joululta
Aloitan: lanttulaatikko, sienisalaatti, valkosipulisilakka, joka taisteli pitkään kylmäsavulohen kanssa, mutta voitti.
Kommentit (415)
Porkkanalaatikko, luumurahka, joulutortut luumusoseella
Lanttulaatikko, sienisalaatti, rosolli.
Lämmin savulohi, perunalaatikko, riisipuuro ja luumukiisseli
Kinkku, laatikot, ja suklaakonvehdit. Muuta mä en tarvi, jos nyt ihan hifistelee, niin glögiä ja pipareita, ehkä jopa kotijuustoa/leipäjuustoa föliin.
Ruoka, ruoka, ruoka. Ilman edes joitain syötävää arjetkaan eivät ole mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Joulukinkku: Se oli eläessään yhtä älykäs kuin 5-vuotias lapsi
Hankimme koiralle joululahjoja, mutta kannamme joulupöytään sitä älykkäämmän sian.
https://suomenkuvalehti.fi/kotimaa/joulukinkku-se-oli-elaessaan-yhta-al…
Tervetuloa maapallolle. Aina kun joku syö niin joku kuolee. Ellet sitten ole kuolleita eliöitä syövä hajottaja.
HK:n Sininen, mämmi ja Sirkus-Aakkoset
lanttulaatikko, vihersalaatti,joulutortut,vihreät kuulat on perinne ollut myös. myös juustotarjotin kekseineen.
tubessa netissä oli jotain chacouterie ?ohjeita ilmeisesti juusto ja leikkeletarjottimeen.
christmas clean and decorate videoita katselin just inspiraatiomielessä. aion ottaa rennosti joulun sairauden takia ja levätä ja syödä valmisruokaa. juustotarjotin saa olla rento ja helppo juttu jouluksi.kuitenkin jouluaiheiset videot on jouluihmisenä kivoja katsoa.minimal mom kanavan pitäjä on tehnyt myös jouluaiheisia siivous ja raivaus videoita joista saa joulusiivous inspiraatioita ja vinkkejä organisointiin.
Savustettu kalkkuna, imelletty perunalaatikko ja taatelikakku (äidin ohjeella tehty).
Lanttulaatikko, hirvenlihakastike, tumma limppu jonka päällä kinkkua&itse tehtyä sinappia.
Lanttulaatikko, kinkku ja graavilohi.
Porkkanalaatikko, rosolli ja herkkusienikastike.
Englantilainen hedelmäkakku. Glögi! Suklaa. Joululeipä. Jouluomenat.
Vegaani olen.
Graavattu siika, sienisalaatti, luumukohokas.
Mäti. Ehkä sitä kinkkua voi olla yksi pala. Sanotaan vaikka suklaamousse jälkkäriksi. Tuo olisi jo ihan hyvä ateria.
Kinkku, imelletty perunalaatikko, sienisalaatti ja Finlandin marmelaadit ja kylmää joulu olutta.
Punanen kinkku, sillisalaati ja peruna jossakin muodossa, nam.
Sinappisilakat, suutarin lohi ja jouluinen salaatti(vaihtelee joka vuosi)
Riisipuuro
Piparit
Rosolli