Naapurissa alkaa töminä klon7
Kaksi lasta, jotka alkavat liki tunnin kestävän juoksurallin joka aamu noin klo 7. Mylvivät. Pitkin päivää haukkuu koira. Alkaa mennä hermot.
Kommentit (17)
Hiljasuus päättyy klo 7 eli sen jälkeen saa elää. Muuta omakotitaloon josset kestä! Hiljasuus alkaa klo 22 eli sen jälkeisestä möykästä voi jättää valituksia.
Vierailija kirjoitti:
Hiljasuus päättyy klo 7 eli sen jälkeen saa elää. Muuta omakotitaloon josset kestä! Hiljasuus alkaa klo 22 eli sen jälkeisestä möykästä voi jättää valituksia.
Katsos kun ei kaikilla ole varaa muuttaa omakotitaloon, mutta lapsia voi aina opettaa paremmille tavoille ja leikkiä edes hieman rauhallisemmin, yms.
Noo, nuo ovat nyt niitä kerrostaloasumiseen kuuluvua ääniä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun ei kaikilla ole varaa muuttaa omakotitaloon, mutta lapsia voi aina opettaa paremmille tavoille ja leikkiä edes hieman rauhallisemmin, yms.
Tätä mieltä mäkin olen. Ei välttämättä viikonloppuisin tarvisi sitä rallia aloittaa heti klo 7. Arkisin ihan sama. Koira huutaa eroahdistuneena. Käyn kohta sanomassa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Noo, nuo ovat nyt niitä kerrostaloasumiseen kuuluvua ääniä...
Rivitalossa ihan seinän takana tämä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Muuta ite omakotitaloon jos et osaa elää kuin ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä elän niinku oikeet ihmiset. Herään about klo 4 ja oottelen sen 3 tuntia että voi alkaa siivoomaan, imuroimaan , peseen vaatteita, laittaan seuraavan viikon sapuskoja yms. Onko se sitten ihmisten elämää että notkutaan aamuyöhon baarissa ja sitte kiukutellaan kun ei voikaan nukkua puolille päivin?
Itse asun omakotitaloalueella ja lestadiolaiset terrorisoi täällä aamusta iltaan huutelemalla ja soittelemalla kaiuttimista sahan ääniä yms. Huoh..
Vierailija kirjoitti:
Yläkerrassa jokin pituushyppykisa, eestaas juoksua. 💥👣👣💥💥Onneksi ei ihan koko ajan, mutta erittäin usein. Ottaa jo hermoon. Kantapääkävelymestari taitaa olla äitinsä myös. Sanon kun nään rapuissa. En kehtaa mennä soittamaan ovikelloa. Onko tämä kuitenkaan enää normaalia asumisääntä jatkuvana poukkoiluna?
Häiritsee elokuvan katsomista, kirjan lukemista. Poukkoilu säikäyttää, keskittyminen katoaa. Mitä mieltä ootte, miten kannattaa ottaa puheeksi?
Onko hyvägeeninen kanta-astujasonni taas astumassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä elän niinku oikeet ihmiset. Herään about klo 4 ja oottelen sen 3 tuntia että voi alkaa siivoomaan, imuroimaan , peseen vaatteita, laittaan seuraavan viikon sapuskoja yms. Onko se sitten ihmisten elämää että notkutaan aamuyöhon baarissa ja sitte kiukutellaan kun ei voikaan nukkua puolille päivin?
Voi sitä notkua baarissa aamuyöhön ja odottaa klo seitsemään aamulla, että voi alkaa imuroimaan, siivoamaan jne. Ei ole mikään pakko nukkua siinä välillä.
Vierailija kirjoitti:
Itse asun omakotitaloalueella ja lestadiolaiset terrorisoi täällä aamusta iltaan huutelemalla ja soittelemalla kaiuttimista sahan ääniä yms. Huoh..
Luulis, että piano soi ja uskonnolliset biisit raikaa.
Mun ulkomaalainen naapuri tömistelee kengät sisällä jo viiden jälkeen aamulla. Tästä on pakko kohta huomauttaa.
Nyt on koko illan jatkunut töminä. Viimeiset neljä tuntia. Liikkuminen tapahtuu juoksemalla kantapäillä. En enää jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Mene töihin.
Olen töissä. Valitettavasti kotona.
Lähetä kiitoskirje siitä että voit tarkistaa kellonajan heidän aamutoimistaan.
Yläkerrassa jokin pituushyppykisa, eestaas juoksua. 💥👣👣💥💥Onneksi ei ihan koko ajan, mutta erittäin usein. Ottaa jo hermoon. Kantapääkävelymestari taitaa olla äitinsä myös. Sanon kun nään rapuissa. En kehtaa mennä soittamaan ovikelloa. Onko tämä kuitenkaan enää normaalia asumisääntä jatkuvana poukkoiluna?
Häiritsee elokuvan katsomista, kirjan lukemista. Poukkoilu säikäyttää, keskittyminen katoaa. Mitä mieltä ootte, miten kannattaa ottaa puheeksi?