Oletko saanut erikoisia viestejä "ostajilta" esim tori.fissä?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun haluan ostaa jonki tuotteen, niin laitan puh. nro ja pyydän soittamaan. Nouto ja ajankohta on nopea selvittää puhelimessa. Ajan parkkipaikalle sovittuna aikana ja soitan sieltä myyjälle. Hän tuo sen minulle. En halua etsiä rappua ja ovea. Olen huomannut, että monille puhuminen on liian vaikeaa. Mikä siinä on niin vaikeaa?
En ikinä tee kauppoja puhelimitse, ainoastaan Torin kautta. En soittele yhtään mihinkään enkä anna numeroani vieraille (maksukin vain käteisellä). Kaikki yhteydenpito viesteitse, että jää mustaa valkoiselle mitä on sovittu. Plus inhoan puhelimessa puhumista ihan lähimmille ihmisillekin. En tosiaan ala juttelemaan vieraiden kanssa. Jos se ei ostajalle sovi, niin kaupat jää minun puolestani tekemättä. Kyllä, jotkut todellakin inhoavat puhelimessa puhumista.
Parkkipaikalle tuonti sinänsä minulle ok, ellei sitten ilma ol
En tiedä mikä fiksaatio tuokin on, että se numero pitää saada. Tori-viestittely tapahtuu reaaliaikaisesti. Pitää sitä chattiä auki, niin voi kysyä sieltä. Numeroiden vaihteluihin ei ole välttämättä mitään syytä. Mobilepay ja lähetys ovat syy puhelinnumeron luovutukseen, ei minkään uuvatin kyselyt rapusta ja ovesta.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku tietävä vastata mikä uusi verotus siis tulee ensi vuonna? Kun en googlella löydä. Tiedän tuon jo käytössä olleen lain, jossa raja on 5000 euroa. Mutta mikä uusi laki?
https://www.vero.fi/henkiloasiakkaat/verokortti-ja-veroilmoitus/tulot/a….
https://www.iltalehti.fi/talous/a/179b11f5-d6c3-40ee-a4bb-2d303bc03ffa
Ainakin huutikseen tuli ilmeisesti pakkotunnistautuminen myyjän osalta ehkä? Olin valmiiksi tunnistautunut niin en tiedä, mutta jostain luin sellaista. Eli tunnistautumisen kautta menisi sitten tiedot henkilön myynneistä. Voisi olettaa siis toriinkin ja muihin tulevan pakollisen tunnistautumisen jossain kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli myynnissä naisten rannekello. Kyselijä halusi tietää, minkä kokoisessa ranteessa sitä on pidetty. Sitten hän pyysi lähettämään kuvan kellosta siinä kyseisessä ranteessa. Tuntui aika pervolta. Kaupat kuitenkin tuli, onneksi postin välityksellä.
Mitä outoa tuossa oli?
Tod näk lahja vaimolle, ja halusi tietää millaiseen ranteeseen istuu hyvin.
Surkeaa porukkaa liikenteessä. Tuotteen hinta 3 euroa. Sitten joku "rahamies" pistää viestiä ja kysyy, mikä on viimeinen tiukka hinta. Suoraan estoon tuollaiset kyselijät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli myynnissä naisten rannekello. Kyselijä halusi tietää, minkä kokoisessa ranteessa sitä on pidetty. Sitten hän pyysi lähettämään kuvan kellosta siinä kyseisessä ranteessa. Tuntui aika pervolta. Kaupat kuitenkin tuli, onneksi postin välityksellä.
Mitä outoa tuossa oli?
Tod näk lahja vaimolle, ja halusi tietää millaiseen ranteeseen istuu hyvin.
Kellon koko on ihan yhtä tärkeä kuin vaatteen koko.
Jep. Viikko sitten laitoin viestiä eräälle myyjälle, että haluan ostaa hänen myymänsä tavaran. En yrittänyt tinkiä, en kysellyt lisätietoja, lähetystapana oli postitus, joka erittäin ok. Olisin siis ostanut juuri niillä ehdoilla, jotka ilmoitukseen oli laitettu. Myyjästä ei ole kuulunut mitään.