Hyvä nyrkkisääntö on tarkistaa naisen vanhemmat. Sellaisen vaimon saat.
Hyvä nyrkkisääntö on tarkistaa naisen vanhemmat. Sellaisen vaimon saat.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Jos mies käy joka viikko vanhempiensa luona niin juoskaa karkuun.
Miksi? Mielestäni on vain hyvä, jos on perhekeskeinen - etenkin, jos miehen perhe on kiva.
Itse olen menossa treffeille miehen kanssa jolla on mukava perhe ja jonka äidin ja siskon kanssa tulen hyvin juttuun, en näe mitään ongelmaa siinä jos siellä kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö sänkytaidotkin testata anopin kanssa?
Molemmat vanhemmat pitää testata 😂
Nuorempana olisin ollut tässä keskustelussa se idealisti, mutta nykyään täysin sitä mieltä, että jos haluaa pysyä ehjänä niin kierrä kaukaa pojat/miehet joiden tausta ei ole myös ehjä. Rikkinäisten perheiden pojat rikkoo myös muut.
Oli mieheni onni, etten kovin hyvin tuntenut hänen vanhempiaan ja sisaruksiaan
Olisin ennakkoluuloisesti lempannut ihan hyvän miehen.
No ei kyllä pidä paikkaansa ainakaan meillä yhtään :D omat vanhempani ovat suorituskeskeisiä, itse olen empaattinen, rento ja hengellinen ihminen. Jos meinaavat alkaa riitelemään keskenään, niin sanon että älkää viitsikö ilkeillä toisillenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anoppini on todella erikoinen persoona (mt-syistä eläkkeellä, ei ole koskaan ollut työelämässä) ja lisäksi lievästi heikkolahjainen, sen vuoksi mieheni oli jo nuorena todella vastuullinen mies. Hän joutui asumaan äitinsä kanssa ja huolehtimaan kaikista asioista, koska äidistä ei siihen ollut. Isä oli normaali, mutta kuoli varhain, mies siis tuli isäänsä.
Vanhemman heikkolahjaisuus on aikamoinen taakka lapsille. Normaalia lapsuutta ei silloin saa eikä suhde ole koskaan normaali, vaan omaishoitajamainen.
Äly, perusluonteenpiirteet ja mt-ongelmat ovat vahvasti perinnöllisiä. Onko sinulla ja miehelläsi lapsia? Heillä on iso riski saada isoäidin huonot geenit, vaikka miehesi olisikin ne väistänyt.
On jo aikuiset lapset, heillä ei ole mitään ongelmia eikä anopin sisaruksilla. Epäilen hapenpuutetta synnytyksessä tai erästä päävammaa, joka hänellä oli nuorena.
Mutta tuo on hyvä pointti minkä esität. Geenit vaikuttavat lähes kaikkeen elämässä.
Kyllä pitää paikkansa aika usein mt- ja päihdepulmien suhteen. Ei näy välttämättä heti, mutta vuosien päästä. Lapsuuden kasvatus ja tunneilmapiiri vaikuttaa miten toimii parisuhteessa, joskus valitettavasti huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ne on jo kuolleet?
Silloinhan väite vasta totta onkin. Molemmat vanhempani, kuten myös kaikki isovanhempani, ovat kuolleet ja jonakin päivänä minäkin kuolen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ne on jo kuolleet?
Silloinhan väite vasta totta onkin. Molemmat vanhempani, kuten myös kaikki isovanhempani, ovat kuolleet ja jonakin päivänä minäkin kuolen.
Joo tämä on ainoa tilanne joka pätee aukottomasti jokaiseen eikä poikkeuksia ole :D
Vierailija kirjoitti:
Katso äitiä, näet naisesi tulevaisuudessa.
Mä en ole yhtään sellainen kuin äitini oli, valitettavasti. Olisin halunnut olla kuin hän. Minä tulin isääni, joka oli laiska ja juoppo.
Häpeän vanhempiani. Mulla myös isä laiska juoppo ja äiti puolestaan kiltti ja alistuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies käy joka viikko vanhempiensa luona niin juoskaa karkuun.
Tähän vielä naapurissa asuva anoppi joka "auttaa" mielellään niin jossain vaiheessa ilmapiiri räjähtää.
Nähty on.
Voin paremmin kun olen yksin kotona ja katson telkkarista kivoja ohjelmia ja teen käsitöitä kuin että olen kuuntelemassa mitä en osaa tai mitä vikoja minussa on.