Hyvä nyrkkisääntö on tarkistaa naisen vanhemmat. Sellaisen vaimon saat.
Hyvä nyrkkisääntö on tarkistaa naisen vanhemmat. Sellaisen vaimon saat.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi on. Ex-vaimon isä väkivaltainen pettäjä. Ex- anoppi mulle mitä mukavin mutta uudelle miehelleen kaikesta arvosteleva.
Ex-vaimon hyvin kaunis ja mukava. Rakastuin, naimisiin ja lapsia. Kunnes viisikymppisenä otti vanhempiensa ominaisuudet käyttöön.
-oliko kaikki vain kulissia.
En ikinä menisi yksiin eroperheen tyttären kanssa. Siinä on annettu tuhoisa malli, että vaikeuksia ei käsitellä, vaan paetaan.
LOL, yh-mammat monessa sukupolvessa alapeukuttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi on. Ex-vaimon isä väkivaltainen pettäjä. Ex- anoppi mulle mitä mukavin mutta uudelle miehelleen kaikesta arvosteleva.
Ex-vaimon hyvin kaunis ja mukava. Rakastuin, naimisiin ja lapsia. Kunnes viisikymppisenä otti vanhempiensa ominaisuudet käyttöön.
En ikinä menisi yksiin eroperheen tyttären kanssa. Siinä on annettu tuhoisa malli, että vaikeuksia ei käsitellä, vaan paetaan.
Fiksu neuvo. Kyllähän se on ihan tilastoistakin nähtävillä, että erot periytyvät. Omassa suvussani ei ole oikeastaan yhtään eronneita. Kyllä siinä on paljon kyse kasvatuksesta ja perheen sisäisestä kulttuurista.
Vanhempani ovat aina asuneet erillään, mutta toisaalta isäni ja vaimonsa ovat olleet yhdessä lähes 30 vuoden ajan. Itse olen kolmekymppinen ja ollut mieheni kanssa noin 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Katso äitiä, näet naisesi tulevaisuudessa.
Tuo pitää ainakin meillä paikkansa. Anoppi on joskus aikoinaan kruunattu maansa kauneimmaksi eikä tyttäret ole kauas puusta pudonneet. Anopilla ja appiukolla todella pitkä liitto takana.
Pitää paikkansa vanhempieni kohdalla hyvällä tavalla, Olen pysynyt sinkkuna.
On todella tärkeää tarkistaa miehen vanhemmat. Sellaisen miehen saat.
Itse en ymmärtänyt tätä asiaa tarpeeksi hyvin, kun olin nuori. Sain miehekseni "mukavan seuramiehen", joka ajan kuluessa osoittautui pettäjäksi, valehtelijaksi ja varkaaksi. Erosimme, ja aloitin elämän uudelleen, nyt hyvän miehen kanssa.
Hyvä on myös katsoa miten mies kohtele äitiään.
Myös muutaman lasin kumottua.
Viina tekee monen luonteeseen tepposet ja tarkkailla nouseeko naisviha
Mitenkähän mahtaa olla aloittajan omien vanhempien laita, millaisen miehen joku onneton nainen saa?
Ja rasvasolut muodostuu jo 20-ikävuoteen mennessä. Jos on hoikka alle 20-vuotiaana niin on helpompi laihdutaa vanhempana.
Entä jos on tullut isäänsä luonteessa.
Millainen nainrn on sellainen, jonka äiti on köyhästä duunarisuvusta, ja isä taas rikkaasta yrittäjäsuvusta?
Lapsi ei ole vanhempiensa kopio.
Vaikka luonteenpiirteet periytyvät jonkin verran, vanhemmatkin voivat olla keskenään hyvin erilaisia.
Parempi vaan tutustua siihen puolisokandidaattiin kunnolla.
T: nimim. assburger
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu neuvo. Kyllähän se on ihan tilastoistakin nähtävillä, että erot periytyvät. Omassa suvussani ei ole oikeastaan yhtään eronneita. Kyllä siinä on paljon kyse kasvatuksesta ja perheen sisäisestä kulttuurista.
Ai kun kiva, itse olen eroperheen tytär, ja minunko pitäisi nyt siis kärsiä vanhempieni tekemisistä ja tekemättä jättämisestä vaikka en ole siihen edes syyllinen? Onneksi mieheni ei ole noin jäykkä ja olemme olleet 25 vuotta jo yhdessä. Mutta onnea teille etsintöihin, luultavasti ette löydä naista lainkaan. Kaikissa perheissä on jo nykyään eronneita ja uusioperheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kun kiva, itse olen eroperheen tytär, ja minunko pitäisi nyt siis kärsiä vanhempieni tekemisistä ja
"Kaikissa perheissä on jo nykyään eronneita ja uusioperheitä." Ei se noinkaan mene, vaikka on hyvin yleistä.
Geenit periytyvät molemmilta vanhemmilta ja jopa isovanhemmilta, älkää verratko vain toiseen vanhempaan vaan tarkastakaa molemmat ja mummot ja vaarit jos ovat vielä elossa.
Älyvapaa väite. Kaikki me perimme jotain vanhemmiltamme, mutta geenit ilmenevät aina yksilöllisenä yhdistelmänä. Mikään ei koskaan muuttuisi, jos lapset olisivat vain vanhempiensa kopioita. Luuletteko oikeasti, että vaikkapa väkivaltaisen vanhemman lapset ovat aina välivaltaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kun kiva, itse olen eroperheen tytär, ja minunko pitäis
Kuule minun suvussani juuri ne paatokselliset uskovaiset on eronneet ja me vähemmän uskovaiset olemme vielä yhdessä. Että revi siitä lisää viisauksia.
Vierailija kirjoitti:
Luonne periytyy tosi vahvasti.
Luonne rakentuu suurimmaksi osaksi kasvatuksesta.
Samaa pätee miehiin. Olisi pitänyt tajuta, että ex on lopulta kuin isänsä. Tympeä laiska ukko.